به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۴۳۵۶۶

توهين ركيك واضع نظريه نفي هلوكاست به احمدي‌نژاد!

توهين ركيك واضع  نظريه نفي هلوكاست به احمدي‌نژاد!
گروه سياسي: محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد در دولت احمدی‌نژاد) در واكنش به نامه وي به رهبري، گفت: احمدي‌نژاد به وعده فروپاشی نظام اسلامی و حمایت شیطان اکبر دل خوش کرده است. 

رامین كه خودش در دوران مسئوليتش با حضور سرزده در دفاتر روزنامه‌‌ها، با مديران مسئول و اعضاي تحريريه روزنامه‌ها، برخورد ارشادي! مي‌كرد حالا در توهيني آشكار به مافوق سابق خود، احمدي‌نژاد را یک شیطان حقیر و ابله!! لقب داده است! بخشی از یادداشت رامین که در کانال تلگرامی اش منتشر شده، به شرح زیر است:
محموداحمدی نژاد درنامه ای که ابتدا از رسانه‌های صهیونیستی انگلیس و آمریکا منتشر شد، ضمن تشکیک ابلهانه در صداقت بیانات امام خامنه ای (29بهمن96)، خودش را در جایگاه نماینده ملت، قطب ایران، منجی انقلاب و مصلح نظام اسلامی فرض کرده و انحلال فوری مجلس شورای اسلامی، حذف شورای نگهبان، ابطال انتخابات ریاست جمهوری، برکناری رئیس قوه قضائیه، آزادی تمام مجرمان و بستن تمام پرونده های قضائی و تعیین مرجع حکمیت مورد قبول خودش را، شرط همراهی رهبری با مردم در اصلاح اداره کشور معرفی کرده است! و در پایان نوشته: «امیدوارم اجرای صحیح و سریع این پیشنهادها بتواند در بازیابی اعتماد عمومی مؤثر واقع شود»؛ یعنی تازه این موارد، آغاز مطالبات اوست که صرفاً «راهگشای اصلاح امور در جهت خواست مردم» است و اگر رهبری نظام حسب این دستورات «در اتخاذ تصمیمات اساسی و به موقع» موفق بشود، مابقی دستورات خودش را صادر خواهد کرد. اتهاماتی نظیر «غیرآزاد-غیرمردمی-مهندسی» بودن انتخابات ها با دخالت شورای نگهبان و نیروهای نظامی و امنیتی، تکرار مواضع سران فتنه88 است که دولت دهم را فلج کرد و ایران را تا آستانه فروپاشی و قتل عام ملی در اردوکشی های خیابانی سوق داد.

محتوای نگارش نامه بخصوص درخواست برکناری ریاست قوه قضائیه که او را ظالم و نامشروع و غاصب می داند، تقلیدی کور از بیانیه های مسعود رجوی، قبل از قیام مسلحانه علیه مملکت و نیز تکرار بیانیه های میرحسین موسوی و کروبی علیه دولت خودش است...بجای اتلاف وقت برای این لاطائلات و اراجیفی که ارزش تحلیل ندارند، مشخصاً پیشنهاد می شود: تمام مدعیان دانایی و توانایی از میان مخالفین نظام «امت-امامت»، بخصوص افراد زیر، (در بين ليستي كه رامين ذكر كرده نام‌هايي چون حسن روحاني، بني‌صدر، رضا پهلوي، رجوي، نوري‌زاد، تابنده و ... ذكر شده است!) در منزل ناپلئون بناپارت فرضی ایران یعنی محموداحمدی نژاد جمع بشوند و در حضور یک تیم «روانپزشکی» مورد وثوق جمعی آنها از اروپا و آمریکا، ضمن طرح دیدگاه های اصلی خویش، بیانیه مشترکی را برای اصلاح امور مملکت تنظیم و منتشر کنند و به آراء عمومی بگذارند!

گفتني اينكه رامين، واضع نظريه نفي هلوكاست بود كه با طرح آن توسط احمدي‌نژاد در مجامع بين‌المللي، هزينه‌هاي زيادي براي ايران ايجاد كرد.

احمدی‌نژاد را در آسایشگاه روانی بستری کنید !

اين یار سابق احمدی نژاد آذرماه سال جاري هم پیشنهاد کرد که احمدی نژاد در آسایشگاه روانی بستری شود! رامین در مطلبی که در کانال خود منتشر کرد نوشت: مسئولین قوه قضائیه طبق فرامین و رهنمودهای امام خامنه ای، به اصلاح امور بپردازند و فرصت خدمت خود را صرف بازیگری مثل احمدی نژاد نکنند.
به دلیل حاد شدن بیماری مزمن «خودپرستی» احمدی نژاد، ایشان را تا بازیافت سلامتی نسبی، در آسایشگاه روانی تحت مراقبت های ویژه قرار بدهند.