به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۴۸۵۸

رکود بازار خودرو در بازار همچنان ادامه دارد

گروه اقتصادي: رييس اتحاديه نمايشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور گفت: برخلاف پيش‌بيني‌ها، رکود بازار خودرو همچنان ادامه داشته و علائمي نيز از رونق بازار مشاهده نمي‌شود.
رکود بازار خودرو در بازار همچنان ادامه دارد
حسن زماني ‌افشار اظهار کرد:‌ پيش از اين انتظار داشتيم با پايان ماه مبارک رمضان و در اواخر مرداد ماه، رکود بازار خودرو پايان يابد. وي با بيان اين‌که برخلاف پيش‌بيني‌ها اين اتفاق نيفتاده است، خاطرنشان کرد: ظاهرا مصرف‌کنندگان همچنان در انتظار به سر مي‌برند تا تکليف قيمت‌ها در بازارهاي مختلف از جمله بازار خودرو مشخص شود.

زماني افشار درباره پيش‌بيني آينده اين بازار، اظهار کرد: شرايط به‌گونه‌اي است که امکان پيش‌بيني بازار وجود ندارد. عمق رکود در حدي است که حتي کاسب‌هاي بازار نيز از معامله خودرو خودداري مي‌کنند زيرا مي‌ترسند که متضرر شوند. رييس اتحاديه نمايشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور تصريح کرد: اميدواريم مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت هرچه زودتر برنامه خود در حوزه صنعت خودرو را اعلام کنند تا با ابهام زدايي و تعيين تکليف، بازار از رکود فعلي خارج شود.

امین
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۱:۳۵
مردم منتظر مشخص شدن وضعیت قیمتها نیستن ، بلکه توان خرید این فرغونهای مونتاژ ایران با این قیمتها رو ندارن. (115454)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۵:۴۷
فرغون بدون آپشن بقول قالیباف!
آخه خدا ازتون نگذره آدم باید 18 ملیون پول بی زبون رو بده یه فرغون به نام پراید؟؟؟ یعنی پول 30 ماه زندگی یه کارگر!!! (115535)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۶:۵۴
فرغون نه!بگوسفیران مرگ!!!!! (115549)
ShadmehR
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۱:۳۹
مصرف کننده مگه عقل نداره ؟؟ با این قیمت کی حاضره بخره ؟
اوناییم که میخرن خیلی ضروریه که میخرن .. (115457)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۱:۴۲
بیشترین عامل "تصادفات" در ایران خطای انسانی است ولی عامل اصلی "تلفات" بی کیفیتی خودروها و امنیت پایین آنهاست، از طرف دیگر نبود نیروهای امدادی در جاده ها نیز یکی از عوامل افزایش "تلفات" در جاده هاست. اگر خودرو ها ایمنی کافی داشته باشند در صورت تصادف نیز تلفات کمتری دارند. (115459)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۵:۴۹
معلومه خطای انسانیه، پس میخوای حیوانی باشه؟ منتها چون کیفیت جاده ها و خودروها پائینه این خطا ها به حادثه منجر میشن (115536)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۷:۱۹
خب اون بالایی هم همین رو گفته دیگه پس چی گفته!!!؟ در ضمن خیلی از تصادفات به دلیل نقص فنی خودرو و نداشتن علائم راهنمایی رانندگی در جاده های پر خطر پیش میاد که اون هم به دلیل پایین بودن کیفیت خودرو هاست. (115551)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۰۵
فرهنگ پایین رانندگی ما ایرانیان و عدم پایبندی به قوانیی به طور کلی را هم در نظر بگیریم. 50 درصد رانندگان در تهران خلاف می کنند سایر شهرها دیگه جای خود دارد. (115640)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۲:۵۳
همین کاسب های بازار عامل اصلی گرانی خودرو در کشور هستند! (115501)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۴:۱۵
مردم مگه پول دارن پراید (عزراییل) بخرن؟ (115517)
وحید
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۵:۵۹
اصلا قیمت ها ثابت و معلوم نیست من میخام یه ماشین بخرم اگه میدونستم قیمت ها تغییر نمیکنه میخریدم پولش هم دارم ولی چون قیمت ها روز به روز تغییر میکنه نمیتونم بخرم (115538)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۶:۱۳
انتظار مردم از دولت تدیبر و امید این است که به قصه انحصاری بودن خودرو در ایران پایان دهد و رویای استفاده از خودروهای باکیفیت و ایمن خارجی که زمینه ایجاد رقابت و رونق صنعت داخلی نیز خواهد بود محقق سازد (115542)