به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۴۸۶۷۹
مصطفی کواکبیان:

مدني در ايران مي‌ماند تا هر روز تنش بلرزد؟

گروه سياسي: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: من مطمئنم اتهام جاسوسی کاوه مدنی غلط است و آن را با صراحت رد می‌کنم؛ حال شاید مشکلات دیگری متوجه وی باشد.
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اتهامات وارده به کاوه مدنی ارزیابی شما از انتصاب وی در دستگاه دولتی در دولت دوازدهم چیست؟ اظهارداشت: جاسوسی این فرد اصلاً و به هیچ عنوان محرز نشده است. وی افزود: آقای کلانتری هم اشاره کرد که وی متهم نیست و واقعاً آنگونه که اخبار علیه او منتشر شده است صحت ندارد.
 
کواکبیان در پاسخ به این سوال که علت خروج وی از کشور چه بوده است و چگونه توانسته با وجود اتهاماتی که بر وی وارد شده از کشور خارج شود؟ گفت: به هر حال مدنی تحت فشار بوده و در خارج از کشور زندگی خود را دارد. عضو فراکسیون امید مجلس همچنین تصریح کرد: برای چه در کشور بماند؟ که هر روز تنش بلرزد؟ کواکبیان همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استعلامات وی قبل از انتصابش روشن شده بود، گفت: من مطمئنم این اتهام جاسوسی غلط است و آن را با صراحت رد می‌کنم. حال شاید مشکلات دیگری متوجه وی باشد. وی در خاتمه گفت که وزارت اطلاعات این موضوع تائید نمی‌کند. مگر پرونده سید امامی تاکنون روشن شده است که پرونده مدنی هم روشن شود؟ آن پرونده هم باید مشخص شود.