به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۱۴۹۳۴

هشدار سردار جزايري به آمريکا درباره سوريه

گروه سياسي: معاون ستادکل نيروهاي مسلح تأکيد کرد: آمريکا محدوده خط قرمز جبهه سوريه را مي‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوريه پيامدهاي شديد براي کاخ سفيد در پي خواهد داشت.
هشدار سردار جزايري به آمريکا درباره سوريه
سردار سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح در واکنش به برخي اظهار نظرهاي مقامات غربي مبني بر استفاده از گزينه دخالت نظامي در سوريه اظهار داشت: جنگ تروريستي موجود در سوريه محصول طراحي و برنامه‌ريزي آمريکا و ارتجاع منطقه عليه مقاومت است و با وجود جبهه وسيع دشمن، دولت و ملت سوريه ضمن مقاومت و مقابله با اين تهاجم گسترده، پيروزي‌هاي خوبي نيز به‌دست آورده‌اند.

وي افزود: هم اکنون دولت و مردم سوريه در جنگ تحميلي تروريستي استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگانداي رسانه‌اي غربي‌ها، ناشي از موفقيت‌هاي سوريه عليه دشمنانش است. معاون ستادکل نيروهاي مسلح تصريح کرد: هريک از همدستان آمريکا و رژيم صهيونيستي در جنگ تروريستي عليه سوريه با مشکلاتي مواجه شده‌اند و کساني که بر دامنه اين آتش مي‌افزايند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود.

جزايري با اشاره به تحولات ميداني در عرصه رويارويي دولت و ملت سوريه با تروريست‌هاي تکفيري، سلفي و مورد حمايت غرب و ارتجاع عرب خاطرنشان کرد: اکنون مقاومت سوريه به حدي از بلوغ رسيده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نيست. وي تأکيد کرد: آمريکا محدوده خط قرمز جبهه سوريه را مي‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوريه پيامدهاي شديد براي کاخ سفيد در پي خواهد داشت.