به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۴۹۶۰۱
حال عزت‌الله انتظامی از من هم بهتر است

آقای بازیگر از لحاظ جسمانی آماده بازی است

گروه فرهنگي: خالق موسیقی فیلم "دوئل" گفت: پدر از لحاظ جسمی برای بازگشت به بازیگری آماده است اما نمی تواند دیالوگ یا فیلمنامه را آن چنان در ذهن خود نگه دارد و حافظه اش یاری نمی کند. قدرت ایفای یک کاراکتر را دارد اما فکر می کنم در ادای دیالوگ ها ناتوان باشد.
آقای بازیگر از لحاظ جسمانی آماده بازی است
مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز برجسته کشور در گفت‌وگو با ميزان، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی عزت الله انتظامی گفت: حال پدر خیلی خوب است. حال پدر در حدی خوب است که می توانم بگویم حالش بهتر از من است.وی درباره وضعیت فیزیکی آقای بازیگر ایران ادامه داد: کمی به سختی راه می روند اما هنوز خوشبختانه سرپا هستند و راه می روند.
/////////////////////////
خالق موسیقی فیلم "دوئل" در مورد وضعیت هوشیاری پدرش تاکید کرد: هوشیاری پدر از نظر من نود درصد است. این روزها در خانه مشغول استراحت است و نیاز به رفتن نزد پزشک ندارد. برخی داروهای قلب و ریه که از قبل تجویز شده را مصرف می کند. پدر به عنوان فردی که 94 سال سن دارد حالش خوبی است.وی درباره احتمال بازگشت عزت الله انتظامی به عرصه بازیگری افزود: پدر از لحاظ جسمی برای بازگشت به بازیگری آماده است اما نمی تواند دیالوگ یا فیلمنامه را آن چنان در ذهن خود نگه دارد و حافظه اش یاری نمی کند. قدرت ایفای یک کاراکتر را دارد اما فکر می کنم در ادای دیالوگ ها ناتوان باشد.
/////////////////////////انتظامی درباره وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: بالاخره وقتی سن شناسنامه انسان بالا می رود به همراه خودش مشکلاتی را به همراه می آورد که باید با آنها کنار آمد اما خدا را شکر وضع بدی ندارم.