به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۵۴۷۹۳

افتخاری و تیم مدیریتی از استقلال برکنار شدند

گروه ورزشی: استقلال در آستانه تغییرات گسترده مدیریتی قرار گرفته است. باشگاه آبی پوش تهرانی که در فصل نقل و انتقالات بسیار ناموفق بوده و حاشیه های تصمیم‌گیری‌های اشتباه مدیرانش دامن وزارت ورزش را هم گرفته حالا با تغییراتی قابل توجه در مدیریت مواجه خواهد بود.
افتخاری و تیم مدیریتی از استقلال برکنار شدند
محرومیت باشگاه پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات تصور یک فصل خرید بی رقیب را برای استقلال ایجاد می کرد. قرمزها اجازه خرید نداشتند و در مقابل استقلال این احازه را داشت که تیمش را برای کسب قهرمانی آماده کند. استقلال سال گذشته به رتبه سوم رسیده بود و با ترمیم تیم خود در خطوط مختلف می توانست آماده کسب قهرمانی در فصل بی بازیکن پرسپولیس شود. با این همه آبی های پایتخت سراغ بازیکنان متوسط رفتند که بعضا با مصدومیت هم مواجه بودند. خریدهای حدود یک ماه پیش که به خریدهای پندار تایم معروف شد چون در نیمه های شب انجام می شد اما کوچکترین اشتباه مدیریتی آبی ها بود.بازیکنان متوسط همچنان می توانستنداستقلال را کامل کنند اما ماجرای کشدار نگه داشتن تیام یکی از اولین مسائلی بود که صدای هواداران استقلال را درآورد. آنها به خوبی می دانستند که تیام چه بازیکن ارزشمندی است اما مدیران آبی با چند سفر به ترکیه موفق نشدند همچنان بازیکن سال قبل خود را حفظ کنند. بلاتکلیفی در جذب تیام که همچنان هم ادامه دارد با ورود ملی پوشان به ایران به بحران تبدیل شد. مجیدحسینی ، امیدابراهیمی و حالا روزبه چشمی ساز جدایی کوک کرده اند که هر سه بازیکن مورد نیاز شفر بوده اند. 

ابراهیمی که جدایی اش قطعی شد استقلالی ها سراغ علی کریمی رفتند و او را جذب کردند اما مشکل اینجا بود که بازیکن سابق سپاهان با مصدومیتی عجیب مواجه است و بدون تایید تیم پزشکی استقلال جذب شده است. حالا استقلال بدون مشکل قانونی برای جذب بازیکن نه تنها بازیکنی جذب نکرده که بازیکنان اصلی اش هم یک به یک در حال جدا شد هستند و در این در شرایطی است که آبی ها برای کسب قهرمانی شدیدا نیاز به تقویت تیم خود داشتند که بتوانند در لیگ قهرمانان و لیگ برتر و جام حذفی هم زمان بجنگند.اما این پایان مشکلات مدیریتی آبی ها نیست که آنها روز گذشته در پی اشتباه عجیب در نادیده گرفتن تاریخ سوپرجام کسب این جام را از دست داده اند . انها به سازمان لیگ نامه نوشته اند که تاریخ بازی تغییر کند و این نامه به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام منجر شد. مدیریت آبی ها اما باز هم اشتباهاتش را تکرار کرد و با انداختن توپ به زمین وزارت ورزش شماره مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش را در اختیار برخی هواداران گذاشت. حالا استقلال بازیکنانش را از دست رفته می بیند ، بازیکن درست ودرمانی را جذب نکرده اند و سوپرجام را تقدیم پرسپولیس کرده اند اتفاقاتی که تبعاتش دامن وزارت ورزش را گرفته و وزارت ورزش را متهم کرده که در حمایت از استقلال کم کاری کرده اند. در این مسیر شنیده می شود مسوولان وزارتخانه حسابی از عملکرد مدیران آبی ناراضی‌اند و اصلا عجیب نیست که تغییراتی گسترده در مدیریت این تیم به زودی ایجاد شود.مخصوصا که خبر استعفای افتخاری مجددا در سایت ها دست به دست می شود
مرجع : عصر ایران