به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۱۵۷۷۰

روايتي از انتخاب پرحاشيه مرد اخلاق دربی!

گروه ورزشی: موهاي بلند آندو باعث شد يكي از حاضران بگويد انتخاب او اشتباه است و نبايد بازيكني كه موهايش را بلند مي‌گذارد، انتخاب شود!
روايتي از انتخاب پرحاشيه مرد اخلاق دربی!
انتخاب مرد اخلاق دربي اتفاقات جالبي داشت كه باعث شد خيلي‌ها از اين انتخاب تعجب كنند. ماجرا از اين قرار است كه ظاهرا بعد از پايان دربي مسوولان سازمان ليگ به اين نتيجه رسيدند كه پيام صادقيان بهترين بازيكن زمين بوده. اين در حالي بود كه به جرات مي‌توان گفت هيچ بازيكني بهترين نبود و اين انتخاب از ميان بد و بدتر بود. در هر صورت پيام صادقيان به خاطر چند موقعيت نصف و نيمه‌اي كه براي پرسپوليس به وجود آورد عنوان بهترين بازيكن ميدان را از آن خود كرد اما اين انتخاب باعث شد مسوولان سازمان ليگ طبق رسم جديدي كه دارند بازيكن اخلاق را از تيم ديگر انتخاب كنند.

به همين دليل به بررسي بازيكنان استقلال پرداختند تا يكي را به عنوان بازيكن اخلاق معرفي كنند. بعد از بررسي‌هاي عجولانه‌اي كه صورت گرفت همه به اين نتيجه رسيدند كه مهدي رحمتي بازيكن اخلاق شود. اين انتخاب مي‌خواست اعلام شود كه يكي از اعضاي سازمان ليگ گفت اگر مهدي رحمتي را انتخاب كنيم به خاطر تيم ملي مدعي مي‌شود ممكن است حساسيت كروش را به دنبال داشته باشد. به اين ترتيب نام رحمتي خط خورد و نوبت به فرهاد مجيدي رسيد. انتخاب مجيدي شايد بهتر بود چون مجيدي جزو بازيكناني است كه معمولا آرام و كم حاشيه است و حتي در دربي چند بار از بازيكنان خواست به خاطر مصدوميت بازيكنان پرسپوليس توپ را به بيرون بزنند اما قبل از اينكه كار به اعلام مرد اخلاق برسد، اعتراض‌هاي شماره 7 آبي‌ها به انتخاب دوباره‌اش براي تست دوپينگ همه معادلات را به هم زد و مسوولان سازمان ليگ را بر آن داشت تا انتخاب ديگري انجام دهند. 

در اين ميان يكي از مسوولان سازمان ليگ از آندرانيك تيموريان نام برد كه او هم مي‌تواند اين عنوان را به دست بياورد. خيلي‌ها موافق اين انتخاب بودند اما موهاي بلند آندو باعث شد يكي از حاضران بگويد انتخاب او اشتباه است و نبايد بازيكني كه موهايش را بلند مي‌گذارد، انتخاب شود چون او يكي از اصول اخلاقي را رعايت نكرده به هر حال صحبت اين مسوول باعث شد بقيه سكوت كنند و به دفاع از آندو نپردازند. به اين ترتيب نوبت به نفر چهارم رسيد كه او هم كسي نبود جز جواد نكونام.

كاپيتان تيم ملي كه اگرچه خطاي بدي روي محمدرضا خلعتبري انجام داد اما عنوان بازيكن برتر اخلاق را به دست آورد. البته اگر داور خطاي نكونام روي خلعتبري را مي‌ديد و به هافبك آبي‌ها كارت زرد مي‌داد، كار براي انتخاب مرد اخلاق خيلي سخت‌تر مي‌شد چون طبق قانون نانوشته سازمان ليگ، بازيكني كه كارت زرد بگيرد نمي‌تواند اين عنوان را به دست بياورد. به هر حال نكونام خوش‌شانس بود كه هم از داور كارت نگرفت و هم اينكه 3 گزينه قبل از او هر كدام به دلايلي مختلف خط خوردند تا نوبت به او برسد.
مرجع : گل

۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۹
خدا همه مسئولین مریضو شفا بده!!!! (124366)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۰۴
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان (124378)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۱۸
زنده باد بهار پرسپولیسی (124394)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۸
برو بابا تو هم! بیکاری؟!! اونا پولشو می گیرن و حالشو می برن، ما این وسط سر پیازیم یا ته پیاز؟!! (124451)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۴۸
مرد اخلاقی که صورت له میکند!!!!!!!! فقط در لیگ ایران پیدا میشود. (124539)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۱۳
از فدراسیون استقلالی بیش از این انتظاری نمبره (124584)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۰:۴۰
سالمترین بازیکن ایران فرهاد مجیدی است هر وقت میخواهند تست دوپینگ بگیرند او را صدا میزنند وگرنه اگر از بازیکنان اتفاقی تست بگیرند خیلی آبروریزی میشود. (124662)
درسا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۲۵
پرسپولیسی . چشم ندارید ببینید ما با اخلاقیم . (124686)