به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۱۵۷۷۵۶

واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به تجمع قم

گروه سیاسی: آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه گفت: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعارها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسوولان محترم حوزه می‌خواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.
 
به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از بعضی مطالب و شعارهای تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور می شود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد. وی افزود: حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی‌انصافی است. حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد.

وی برخی شعارهای دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و بیان کرد: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته به حق طلاب و علماء را منحرف کردند. علما و و مراجع خواستار کمک به مردم هستند. آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعارها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.