به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۶۴۵۴۶
معاون صدا:

خنداندن مردم سخت است

گروه فرهنگ و هنر: معاون صدا از حضور چهره‌های جدید در برنامه‌ی طنز رادیو خبر داد و در عین حال درباره افزایش برنامه‌های طنز در این رسانه به این نکته اشاره کرد که خنداندن مردم خیلی سخت است.
خنداندن مردم سخت است
حمیدرضا شاه‌آبادی درباره افزایش برنامه‌های طنز در رادیو و اینکه آیا قرار است برنامه جدیدی به این رسانه اضافه شود؟ توضیح داد: اخیرا رادیو لیستی از برنامه‌های طنز رادیو منتشر کرده است و باید گفت حجم برنامه‌های طنز ما کم نیست اما بنای ما بر این است که برنامه‌های بیشتری در حوزه طنز داشته باشیم. رادیو صبا نیز در این میان به شکلی جدی‌تر به حوزه طنز وارد خواهد شد. به طور کلی رادیو در حوزه طنز از همه نظر چه تعداد و چه عناوین، کم ندارد. از برنامه «صبح جمعه با شما» گرفته تا برنامه‌های دیگر که سر و شکل آنها متفاوت است.او با اشاره به اینکه رادیو در حوزه طنز برخی از پیشکسوتان خود را از دست داده است از مرحوم صادق عبداللهی، نویسنده آثار طنز رادیو یاد کرد و در عین حال از اضافه شدن چهره‌های جدید به حوزه طنز در رادیو خبر داد.

معاون صدا درباره ارتقای نویسندگان رادیو و اینکه چه اتفاقی در این زمینه شکل گرفته است؟ گفت: به تازگی کارگروهی در رادیو در ارتباط با ارتقای نویسندگان شکل گرفته است، مبنی بر اینکه نرخ‌نامه نویسندگان از سال ۹۸ تغییر خواهد کرد. در این ساختار جدید سطح‌بندی نویسندگان در دستور کار قرار گرفته است. درواقع این نرخ‌نامه از وضعیت فعلی بهتر خواهد بود و هم اینکه بحث آموزش نویسندگان مبتدی را خواهیم داشت و به طور کلی بحث احصا آمار نویسندگان را داریم.شاه‌آبادی در همین زمینه یکی از دلایل ضعف نویسندگی در حوزه رادیو را یکسان و بی‌نظم بودن نرخ‌ها عنوان کرد و گفت: با این اتفاق نویسندگان از این پس رده‌بندی می‌شوند و درجه می‌گیرند و ما از ابتدای سال ۹۸ این ساختار را عملی می‌کنیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: رادیو