به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۱۶۴۶۷۶
امید نمازی از سرمربیگری ذوب‌آهن کنار رفت

نمازی، پنجمین مربی جداشده در لیگ هجدهم

گروه ورزشي: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به صورت توافقی از مسئولیت خود در این تیم کناره گیری کرد.
نمازی، پنجمین مربی جداشده در لیگ هجدهم
پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با امید نمازی طرفین پس از بحث و تبادل نظر با نظر مثبت و توافق دوطرفه قطع همکاری کردند. باشگاه ذوب آهن از زحمات و تلاش های امید نمازی در طول مدت همکاری تشکر و قدردانی کرد. هیات مدیره باشگاه ذوب آهن از بین دو گزینه نهایی که مد نظر قرار دارد بزودی یک نفر را به عنوان جانشین امید نمازی معرفی خواهد کرد. شنیده ها از اصفهان و جلسه هیات مدیره ذوب آهن حاکی از این است که علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال تهران در آستانه عقد قرارداد با ذوب آهن است و شانس زیادی برای رسیدن به صندلی این تیم اصفهانی دارد. منصوریان سال گذشته در آخرین روزهای شهریور از هدایت استقلال استعفا داد و بعد از این موضوع هر چند تیم های زیادی خواهان قرارداد با او بودند اما هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفت تا به این ترتیب حالا بعد از نزدیک به یک سال دوری از فوتبال، در آستانه بازگشت دوباره به نیمکت های لیگ برتری باشد.

نمازی، پنجمین مربی جدا شده در لیگ هجدهم
امید نمازی سرمربی سابق تیم ذوب آهن پنجمین مربی است که از آغاز لیگ برتر از کار برکنار شده یا استعفا داده یا به نوعی قطع همکاری کرده است. از یک هفته اخیر خبر برکناری امید نمازی از سوی هیئت مدیره ذوب آهن به گوش می رسید و سرانجام به نظر می رسد با عدم حضور نمازی در تمرین روز گذشته، این خبر بیش از هر زمان به واقعیت نزدیک شده و دستیار سابق کی روش را باید پنجمین مربی تغییر یافته در لیگ هجدهم بدانیم.
 
خداداد عزیزی؛ پاقدم خوب غزال تیزپا!
خداداد عزیزی خیلی زود و در پایان هفته سوم از سِمَت سرمربیگری در سپیدرود کنار رفت. او از همان ابتدا با هواداران خشمگین سپیدرود که از عملکرد تیمشان ناراضی بودند، درگیری هایی داشت و به نوعی فضای کار برای مهاجم سابق تیم ملی فراهم نشد. تیم خداداد در دو هفته نخست به سایپا و سپاهان باخت و متحمل شکست های سنگینی شد اما در هفته سوم برابر ماشین سازی تساوی خارج از خانه کسب کرد تا با شرایط خوب کارش را به پایان برساند. در جریان بازی هفته دوم با سپاهان عزیزی نسبت به اعتراض هواداران واکنش تندی نشان داد و همین موضوع باعث تشدید اعتراضات و توهین ها نسبت به شخص سرمربی تیم شد. جانشین او علی کریمی در هفته های بعد 8 امتیاز برای سپیدرود کسب کرد و نماینده گیلان را یک رده در جدول بالا اورد. فصل گذشته سپیدرود با کریمی در لیگ ماندگار شد.
 
سیروس پورموسوی؛ داستان بد و بدتر
سید سیروس پورموسوی در هفته دوم شهریورماه از فولاد اخراج شد و هیئت مدیره در حالی این تصمیم را گرفت که دیگر مسئولان باشگاه اطلاعی از آن نداشتند. پورموسوی با فولاد موفق شد در 6 هفته 8 امتیاز بگیرد و نتوانست انتظارات هواداران و مدیران اهوازی را برآورده کند. او سال گذشته فولاد را تا آستانه کسب سهمیه پیش برد اما در هفته های پایانی به نتایج ضعیف دست یافت و سرانجام از سمت خود کنار گذاشته شد. پس از او ایلی استان بر مسند هدایت فولادی ها نشست اما فولاد با او در 5 بازی تنها 3 امتیاز گرفته و این نشان می دهد تصمیم مدیران باشگاه خوزستانی جای بحث و نقد فراوانی دارد.
 
فیروز کریمی؛ اخراج پس از انتقاد
به نظر می رسد سران باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) از همان ابتدای فصل هم قصد نداشتند کار را با فیروز کریمی آغاز کنند اما به هر حال سرمربی سابق استقلال و پاس 5 هفته روی نیمکت این تیم نشست و به پنج تساوی و یک شکست رسید.
نکته جالب این که کریمی در نشست های خبری و مصاحبه هایش اغلب از نصیرزاده مدیرعامل باشگاه انتقادهایی انجام داده بود.
 
جان توشاک؛ اخراج سرمربی سابق رئال در تبریز
سرمربی ولزیایی دومین مربی برکنار شده در لیگ جاری بود. آخرین حضور توشاک روی نیمکت تراکتور در بازی با نفت آبادان بود؛ دیداری که در آن تیم تراکتورسازی به شکلی عجیب بازی را واگذار کرد و از جام حذفی کنار رفت. توشاک نیز همچون پورموسوی در 6 هفته با تراکتور 8 امتیاز گرفت و یک شکست تلخ و پرگل را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد اما با این حال حمایت هواداران تراکتور را پشت سر خود احساس می کرد. تقوی جانشین توشاک عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و موفق شد تبریزی ها را به جمع 3 تیم صدرنشین لیگ برساند.
 
امید نمازی؛ اخراج مربی با میانگین یک امتیاز
علی رغم حمایت های سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن، سرانجام امید نمازی از هدایت ذوب آهن اخراج شد. نمازی اولین دوره مربیگری اش را در لیگ برتر تجربه می کرد و نتوانست آنطور که باید و شاید، کارش را در اصفهان جلو ببرد. او در 11 بازی 11 امتیاز کسب کرد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت و حالا باید به دنبال تیمی جدید در فوتبال ایران یا خارج از کشور باشد. نمازی با ذوب آهن حواشی مختلفی از جمله کنار گذاشتن و سپس بازگشت محسن مسلمان را تجربه کرد و در آخرین بازی مقابل تراکتور شکست خورد.