به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۱۶۵۱۷۶

آخرین نرخ ارز مسافرتی و خرید دلار بانکی

گروه اقتصادی: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.
آخرین نرخ ارز مسافرتی و خرید دلار بانکی
شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها  ۱۴ هزار و ۲۳۲ تومان است. این نرخ امروز نسبت به روز گذشته افزایش اندکی داشته است. البته نرخ خرید یورو مسافرتی در بانک‌ها ۱۰۰۰ تومان کمتر از نرخ خرید آن در بازار آزاد است.

ثبات نرخ خرید دلار در بانک‌ها
همچنین تا ساعت ۱۳ امروز (۲۹ آبان)، نرخ خرید دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها به ۱۱ هزار و ۹۳۶ تومان رسید. از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته با افزایش اندکی همراه شد و بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۶۶۶ تومان خریداری می‌کنند. نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۳۴۶ تومان اعلام شده است. این در حالی است روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۹۳۵ تومان و یورو حدود ۱۳ هزار و ۶۰۲ تومان بوده است.نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و در هفته گذشته به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، اما از آغاز هفته جاری بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۵۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۷۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۷ هزار تومان است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: نرخ دلار