به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۱۶۵۳۹۷
فرار صنعت‌نفت از شکست خانگی برابر نساجی

فوران نفت جنوب و کاربزرگ فولاد در پایتخت

گروه ورزشی: در روز توقف سپاهان مقابل ماشین سازی و رسیدن موقت زردپوشان اصفهانی به صدر جدول، تیم‌ فولاد خوزستان باعزیز فریسات کاربزرگی در تهران انجام داد و ازپیکان مغلوب ساخت و سپیدرود نیز مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.
فوران نفت جنوب و کاربزرگ فولاد در پایتخت
در هفته سیزدهم ليگ‌برتر، فولاد خوزستان درحالی موفق به شکست پیکان شد که نتیجه بازی در عرض هفت دقیقه، پنج بار عوض شد.برای فولاد در این دیدار حسن بیت‌سعید در دقیقه ٢۵ گلزنی کرد ولی در عرض یک دقیقه قافیه بازی عوض شد و عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۶ و ۸۷ دو گل برای پیکان به ثمر رساند تا پیکانی‌های در یک قدمی پیروزی قرار بگیرند ولی تیم فولاد در دقیقه ۹۰+۱ توسط سینا مریدی گل دوم را به ثمر رساند تا بازی دو بر دو شود اما این پایان کار نبود و شیمبا در دقیقه ۹۰+۳ گل سوم را برای فولاد به ثمر رساند تا در حدود هفت دقیقه، چهار گل به ثمر رسیده باشد و فولاد در نهایت بازی را سه بر دو پیروز شود. این دیدار در حضور حدود ٢٠٠هوادار که نیمی از آنها هواداران فولاد بودند، برگزار شد.در اواخر نیمه نخست، مجید جلالی روی یک صحنه به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد که در ادامه با دخالت داور چهارم سرمربی پیکان، به روی نیمکت نشست.

همچنین دیدار تیم‌های سپیدود رشت و نفت مسجدسلیمان با پیروزی یک – صفر شاگردان علیرضا مرزبان خاتمه یافت.در پی اشتباه امین منوچهری  توپ در حوالی میانه میدان به اکبر آفاقی بازیکن نفت مسجدسلیمان رسید و این بازیکن در دقیقه 33 با یک شوت محکم و تماشایی طاق دروازه قرمزپوشان رشتی را فرو ریخت.در دقایق پایانی مسابقه، بازیکنان سپیدرود رشت برای فرار از باخت خانگی دست به بازی تهاجمی زدند و یاران نفت به دفع این حملات می‌پرداختند تا در نهایت این بازی حساس و تماشایی با پیروزی 1-0 نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. 
صنعت نفت آبادان  دیدار خانگی برابر نساجی را با تساوی پشت سرگذاشت. جورجی گولیسانی در دقیقه ۶۴ برای شاگردان نکونام گل زد تا این تیم شمالی در آستانه کسب پیروزی ارزشمند در خارج از خانه قرار داشته باشد اما در وقت های اضافه تیم صنعت نفت در دقیقه ۹۳ توسط میلاد جهانی به گل تساوی دست پیدا کرد. صنعت نفت با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت.
برچسب ها: ليگ‌ برتر