به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۱۷۰۳۴
فرکي: به شدت به 3 امتياز بازي نياز داشتيم

اسکوچيچ: فولاد بهترين تيم ايران است

گروه ورزشي: سرمربي ملوان انزلي پس از شکست 2 بر يک خانگي تيمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازي مقابل فولاد دو بازيکن مهم خود را در ترکيب نداشتيم.
اسکوچيچ: فولاد بهترين تيم ايران است
دراگان اسکوچيچ گفت: فولاد بهترين تيم ايران است ضمن اينکه در ديدار امشب دو بازيکن مهم خود از جمله اميرحسين فشنگچي و جلال رافخايي را نداشتيم که همين موضوع باعث شد که در حمله دچار مشکل شويم. وي ادامه داد: فکر مي‌کنم نيمه اول بازي بهتري انجام داديم و بدشانسي هم آورديم. در ادامه و در نيمه دوم پس از گل اولي که خورديم يک مقدار ريسک کرديم که منجر به گل دوم فولاد شد.

فرکي: به شدت به 3 امتياز بازي نياز داشتيم

سرمربي فولاد خوزستان هم گفت: شديدا به سه امتياز نياز داشتيم و از سوي ديگر ملوان هم براي خروج از بحران اين سه امتياز را مي‌خواست. حسين فرکي پس از برتري 2 بر يک فولاد مقابل ملوان گفت: يک بازي خوب را از هر دو تيم شاهد بوديم، البته من پيش‌بيني مي‌کردم که ملوان در خانه‌اش به دنبال جلب رضايت هوادارانش بوده و هرگز ضد فوتبال بازي نمي‌کند. وي ادامه داد: براي اين بازي برنامه داشتيم و در مجموع توانستيم در آغاز مسابقه با يک روش هجومي ملواني‌ها را وادار به عقب‌نشيني کنيم ضمن اينکه مي‌دانستيم مشکل‌مان براي پيروزي تنها يک گل است و با صحبت‌هايي که در بين دو نيمه انجام داديم، کاري که بايد انجام مي‌شد به وقوع پيوست.

فرکي يادآور شد: بازيکنانم با يک بازي خوب و روان در نهايت به گل رسيدند و توانستيم سه امتياز با ارزش مسابقه را به دست آوريم. شديدا به اين سه امتياز نياز داشتيم و از سوي ديگر ملوان هم براي خروج از بحران اين سه امتياز را مي‌خواست. سرمربي فولاد يادآور شد: فکر مي‌کنم از نظر نتيجه و ارائه يک بازي روان موفق بوديم. براي سه امتيازي که به دست آورديم خوشحالم و براي سه امتيازي که ملوان از دست داد، ناراحتم. وي در مورد اينکه آيا به واقع تيمش مستحق کسب سه امتياز اين مسابقه بود يا خير؟ گفت: قشنگي فوتبال اين است که حتي زماني که تيمي، تيم برتر ميدان نيست، مي‌تواند برنده باشد و شايد تيم برتر با بدشانسي بازي را واگذار کند اما امروز فولاد بازي قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت و از لحاظ فوتبالي حق‌مان اين برد بود.