به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۹
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۷۰۶۴

خبر 1 جهان براي رسانه ملي بي‌اهميت بود!

گروه سياسي: گفت و گوی تلفنی روساي‌جمهور ايران و آمريكا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخل و خارج از کشور داشت اما مثل همیشه صدا و سیما از این رویداد خبری عقب افتاد!
خبر 1 جهان براي رسانه ملي بي‌اهميت بود!
در حالی که گفت و گوی تلفنی ۱۵ دقیقه‌ای روحانی و اوباما ديشب در صدر اخبار رسانه های بزرگ دنیا نشست و رسانه‌های مجازی و مستقل ایران نیز به پوشش کامل این گفت و گو در آستانه عزیمت روحانی از نیویورک پرداختند اما صدا و سیما با سردی از کنار این خبر گذشت! شب گذشته سایت رسمی ریاست جمهوری خبر گفت و گوی تلفنی روسای جمهوری ایران و امریکا را منتشر کرد و پس از آن بود که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) اقدام به انتشار خبر کرد اما شبکه خبر سیما که هر خبری را با آب و تاب منتشر می‌کند، تنها به زیرنویسی اکتفا کرد و از پخش این خبر که صدرنشین اخبار شب گذشته دنیا بود خودداری کرد.

این در حالی است که همه خبرگزاری‌های دنیا، این خبر را به طرز وسیعی پوشش داده اند ولی احتمالاً برای صدا و سیما خبر مهمی نبوده است! در همين زمينه يك سايت داخلي به كنايه نوشت: نویسندگان برنامه خبری ۲۰:۳۰ که به تمسخر رسانه‌های مستقل پرداخته بودند که چرا پیشاپیش از گفت و گوی سران ایران و آمریکا و دیدار جان کری با جواد ظریف خبر داده و طرح های روزنامه ها را فتوشاپ توصیف کرده بودند احتمالا در حال نگارش سناریوی تازه برای برنامه امشب هستند!

در هر حال روز گذشته آنطور که رسانه های بین المللی نوشته اند رویدادی تاریخ رخ داد. رویدادی که برای رسانه ملی از اهمیتی برخوردار نبود. به گفته برخی از تحلیل‌گران در حال حاضر به نظر می‌رسد که تندروها در شوک این خبر هستند و شاید صدا و سیما نیز نیازمند زمان برای پوشش چنین خبری بوده است! گفتني اينكه، ديشب هنوز ساعتی از انتشار خبر گفت و گوی اوباما و روحانی نگذشته بود که سایت نزدیک به شاگردان مصباح یزدی نوشت: این رفتار پر ابهام و عجیب از سوی رئیس جمهور در شرایطی صورت گرفته است که هیچ دستاورد عینی دیپلماتیکی برای معامله با برند «ایران انقلابی» که در پس این تماس تلفنی اتفاق افتاده است، برای ایران حاصل نشده و مشخص نیست با کدام توجیه دیپلماتیک و عقلانی، تماسی که مهمترین سرمایه ملت ایران یعنی برند مقاومت، برای آن هزینه شده است، بدون هرگونه آورده خاص برای این ملت، آنهم در هفته دفاع مقدس برقرار شده و اتفاق افتاده است!

اين در حاليست كه این سایت که طی هشت سال حامی اصلی احمدی‌نژاد بود و از هر اقدام خلاف مصالح ملی او حمایت صد در صدی می کرد اینک بی توجه به اینکه مهمترین محور این گفت و گو که مساله هسته‌ای بود خيلي سريع و در عرض يك ساعت، كشف كرد که این گفت و گو ” بدون هرگونه آورده خاص برای این ملت ” انجام شده است!

امیر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۰
بابا رسانه ملی رو کلا بیخیالش بشید بگذارید برای خودشون برنامه پخش کنند و توی عالم خودشون باشند. اصلا کلا در یک سیاره دیگه زندگی میکنند.)
به قول دکتر روحانی همه روستاها هم ماهواره دارند. پس همه از همه چیز باخبرند. (136439)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۵
باور کنین اولین جایی که ناراحت شده همین رسانه بوده.الانم داره برنامه ای میسازه(با پول مردم)درمورد خیانتهای امریکا به ایران.وبعدم از خودش وعوامل سازنده فیلم تقدیر میکنه وهی (از پول مردم)به خودش جایزه میده. (136649)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۲
چرا رئیس صدا و سیما عوض نمیشه (136441)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۴۴
رئیس صدا و سیما رو طبق قانون اساسی رهبر انتخاب میکنه نه رئیس جمهور (136795)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۳
فعلن درگیر آب گرفتگی خیابانهای یکی از روستاهای آمریکا و مشکلات مردم آن روستا هستند و وقت انتشار دیگر اخبار را ندارند (136443)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۹
از رویداد خبری عقب نیفتاده!به قول معروف کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نه.
شخص ضرغامی و دیگر تندروهای داخلی از روابط مخدوش ایران نه تنها با آمریکا بلکه با همه جهان نان می خورند و منفعتشان در عقب افتادگی و عدم ارتباط خوب ایران با جهان است.اما اینان نفهمیده اند که کسی به خبرپراکنی های به دور از واقعیت رسانه میلی توجه ندارد و اینان تنها و منزوی هستند.

ملت،امثال ضرغامی ها و جلیلی ها واحمدی‌نژادیها را خوب شناخته اند و فهمیده اند،اینان جز بردن کشور به سمت قهقرا کار دیگری نمی کنند.
جناب مصباح توجه دارند که شرایط بد فعلی که نتیجه دوران گوهربار!!!احمدی‌نژاد است،از آغاز امری آسمانی یا ناشی از خارج نبوده است،بلکه کسانی این شرایط را پیش آوردند که در سال 84در مقابل دولت خاتمی کسی مثل دولت احمدی نژاد را به عنوان دولت کریمه در عصر غیبت معرفی کردند تا فرهنگ دینی مردم را به ظن خودشان اصلاح کنند،حالا میبینند که نه تنها احمدی نژاد از دین تصور روشنی نداشت و از اسلام جز صورتش باقی نماند و نمانده بلکه در حل معضلات اقتصادی که حداقل خواسته هر ملتی از دولتش است ناتوان بود.
رویکردهای متفاوت، متضاد و متلون این آقایان تندرو از سال 84تاکنون کشور را به حرکت قهقرائی سوق داد و به پرتگاه نابودی و ویرانی کشاند.
امید است رئیس جمهور محترم و همه مردم که دلسوز کشور هستند،ایران را دوباره به قله های عزت و پیشرفت برسانند. (136447)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۹
اصلا تیتر غلطه.اسم رسانه ملی رو خودشون گذاشتند.بهتر بگیم صدا و سیما (136448)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۳۷
بهتره بگیم: رسانه میلی!!! (137114)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۰
از جناب ضرغام دیگه بیش از این انتظار نیست!! (136449)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۹
واقعا باید از bbcتشکر کنید تمام اخبار رابصورت زنده وتمام وقت تماشا کردیم (136856)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۰
این نکته خوبی است که صدا و سیما عجولانه این خبر را بازتاب ندهد، و آن را اتفاقی چنان با اهمیت نشان ندهد. چون همانطور که در متن هم اشاره شد، در بدنه اجتماع کوچکی از جامعه شک بزرگی ایجاد می‌شود. و متاسفانه این اجتماع کوچک قدرت و امکانات وسیعی در اختیار دارند که ممکن است در نتیجه این شک رفتاری از خود نشان دهند که هزینه سنگینی برای جامعه و دولت داشته باشد.
پس چه بهتر که برای پیشگیری این تهدید بالقوه حساسیت این گروه خاص را تحریک نکنیم. (136450)
2013
Switzerland
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۰
منافع بعضی ها به خطر افتاده...
بیچاره ها دارن از نون خوردن میفتن... (136451)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۱
آخه اینا فقط تا نک بینی خودشون را می بینند و برای دیدن یه متر اونطرف تر وحشت و واهمه دارن وهمینه که باعث انزوا و بدبختی این ملت شده (136452)
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۱
اینان همان کوته نظرانند. (136453)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۱
حالا روحانی هم نگفته که بیا آش رو با جاش ببر!
وقتی آمریکایی ها می گویند لحن خوش و حرف کافی نیست، پس لبخند و تماس تلفنی و خوش بش حسن روحانی با آنها هم به معنی فراموشی بدرفتاری آمریکا با ما نیست (136454)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۹
اگر قرار به فراموش نکردن باشه باید روسیه را اول نبخشیم (136836)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۵
صداوسیما یکی از بی خاصیت ترین رسانه هاست. (136460)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۶
آخه خبر مهمتری داشت! خبر پاکسازی حومه دمشق از تروریستا!!!!!!!!! (136463)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۹
منظورت رسانه کاملا غیر ملیه؟؟ (136469)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۰
مگه رسانه ملی بیننده ای هم داره . والا ما دیشب هرکی رو دیدیم یا گفت بی بی سی گفته و یا گفت که تو فیس بوک خوندم و یا بهار و انتخاب و آفتاب و ... ولی کسی نگفت که از تلویزیون دیدم . پس به همین خاطر اصلا اهمیتی نداره که صدا و سیما این خبر رو پوشش بده یا نه . در مورد رجاء هم باید گفت که واقعا بهت و حیرک و ناراحتی اونها الان قابل درکه (136471)
محمد بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۲
صدا و سیما همیشه از مردم ما و دنیا عقب بوده اینم روش (136472)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۲
به چه جراتی صدا و سیما هر کاری دلش میخواد انجام میده؟؟حتی دیگه از رهبری هم فرمانبرداری نمیکنه!این یعنی پررو شده! (136473)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۵
با سلام و احترام و درود بر همه ی کسانی که برای اعتلای کشور و مردم زحمت میکشند:رسانه ما سالهاست که با میل خود و اندکی از انها که دوستشان دارد خوش است عیبی ندارد به قول دکتر روحانی در جمع ایرانیان:وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن... ..اما ایا با این همه ازار و اذیت و خود را به کوچه علی چپ زدن توانستند به هدفشان برسند؟؟؟مردم در انتخابات کاری کردند کارستان مهم فقط و فقط اگاهی مردم است فقط همه باید در اگاهی مردم بکوشیم نکند دوباره مانند 8 سال پیش که اشتباه استراتژیک اصلاح طلبان باعث ظهور احمدی نژاد شد دوباره تکرار شود؟؟؟؟خدا به همه اگاهی دهد و رحم کند!!! به تاریخ اجازه تکرار ندهیم . (136484)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۷
یاد دهها نامه بدون جواب احمدی نژاد به اوباما افتادند برا رفیقشون ناراحتند. (136487)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۹
روحانی متشکریم (136490)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۹
دیشب در آخرین بخش خبری شبکه خبر
درباره این موضوع صحبت شد (136491)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۹
رسانه میلی دیگه!!!!!
این گروه(پایداری) به دنبال منافع شخصیشان هستند و منافع ملی برایشان کوچکترین اهمیتی ندارد.
زنده باد ایران آباد برای ایرانیان آزاده (136492)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۴۰
فقط در صورت یکدست بودن نظر حکومت و قدرت این روند ادامه دار و مثمر ثمر خواهد بود .
رفتار صداو سیمای میلی بازتاب چه جریان وبرنامه ای است ؟ خدا به خیر بگذراند (136495)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۴۴
صداوسیما چندشب پیش در برنامه 20:30 تعدادی از روزنامه های اصلاح طلب مثل بهار، اعتماد و آرمان را روزنامه های مجذوب نامید. مثل سایر برنامه های صداوسیما که از هر فرصتی برای پیش بردن برنامه های خود در حمایت از یک گروه خاص و تخریب دیگران در درازمدت استفاده کند. (136501)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۵۹
خوب معلومه که سانسور میکنه چون اگر پخش میکرد دیگه دنیا تموم میشد دیگه خبری نداره که بگه. اگر دشمنی ما با آمریکا پایان یابد دیگه سوژه ی صدا و سیما هم تموم میشه.

حالا کی به صدا سیما اهمییت میده اونجایی که باید این خبر رو پوشش میداد، داد. (136511)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۵۹
مقاومت این سایت ها و صدا و سیمای ضرغامی همه علیه خواست مردم است . مردم هم خوشبختانه دیگر نه به این سایت ها و نه به این گروهها و نه به اخبار صدا و سیما اعتمادی ندارند و برای کسب اخبار روز و صحیصح از بی بی سی و صدای آمریکا و ... استفده می کنند (136512)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۰۱
لعنت خدا بر افراط و افراطی ها (136515)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۰۳
الهی تندروها نابود بشن این ملت نفس راحت بکشه (136516)
دكتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۰
واي اصلاً نمي‌شه خبر رو از رسانه ميلي نگاه كرد، اصلاً قابل تحمل نيست، نگاه مي‌كنيم تا نظراتشان را بدانيم ولي خيلي افراطي به تفسير خبرها مي‌پردازند. و هيچ‌گاه مرجعي براي قبول خبر‌ها بدون چون و چرا نيست. من كه خبرها را اگر بي بي سي پارازيت نداشته باشه از بي بي سي از الجزيره از فرانس 24 و از خبرگذاري انگليسي چين نگاه مي‌كنم و ميانگين مي‌گيرم و رسانه ميلي رو نگاه مي‌كنم و مي‌خندم (136524)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۴
آخه صدا وسیما با تاریخ ومنافع ملی ایران کاری نداره (136526)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۷
واقعا شاهكاره اين رسانه ي ميلي (136531)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۲۳
اخه شما انتظارتون از صدا و سیما زیاده!!!! اگه انتظارتون مثل اکثر مردم بود همین که این دیدار رو تکذیب نکردن خوشحال میشدین!!!
برفک > صدا وسیما (136539)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۰
رجانیوز رو بیخیال، یواش یواش باید جمع کنن به انگلیس پناهنده شن! (136546)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۶
چرا هيچ كس كاري براي صدا وسيما نميكنه؟!!!
اين اقا تا كي ميخاد تو صدا وسيما بمونه؟
اينا اصلا نميفهمن مصالح كشور چيه!!
اصلا دوس ندارن خوشحالي مردم ايرانو ببينن. (136558)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۷
اسم تلوزیون رو اصولگرا و سیما بزاریم بهتره (136559)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۳
رسانه ملی نگو! بگو رسانه میلی!!! که ایشاالله همین روزها اون آقاهه رئیسش! دوره اش تموم میشه میره. (136629)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۰۵
بی مزه
یه کم ایده داشته باش (136689)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۴۰
أقاي مصباح و شاكر ان: أيا بقول شما اين "برند مقاومت" بنايد جايي به نتيجه برسد؟ أيا فكر ميكنيد كه قرنها به دنيا بأيد با خصومت نكريست؟ بهتر نيست كه بازي با كلمات را كنار بكذا ريم و به خواست اكتريت كه صلح و دوستي و احترام متقابل است احترام بكذا ريم. كدام توجيه ديبلماتيك و عقلاني بهتر إز اين كه أفكار عمومي در خارج إز ايران سرد مداران سياسي را بشدت در فشار با تعامل با ايران قرار داده اند. و اين جيزي نيست جز حركتهاي أخير ديبلماتيك ايران در جند روز كذشته. حتما شما هم به رساناهاي خارجي دستوري داريد ، أخبار را أنجا هم دنبال كنيد تا باسخ جواب اين انتقاد بيجا و غير مسئولا نه و قطعا غير كارشناسي خود را بكبريد. امروز أفكار عمومي بيام صلح و دوستي را به زبان خود شنيده است! و در حال باسخكويي به أن است. (136564)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۴۱
خب دوستان معلومه با طرح دوستي جهاني ما از سوي آقاي دكتر روحاني كه خودم قربونش بشم خيلي ها از كار مي افتن و بي اهميت و بي محتوا ميشن يكي از اين ارگانها صدا و سيماست كه براي توليدبرنامه هيچي نداره و بعداز اين چه چيزهايي مي خواد بزرگ نمايي كنه يا بي خودي سانسور كنه .
در اين ميان يه گلايه كوچيك هم از آقاي دكتر روحاني دارم در مورد انتخاب استاندار جديد استان آذربايجان غربي كه نه تنها بومي نيست بلكه هيچ آشنايي با پتانسيل منطقه و آداب و رسوم آذربايجان و كردستان نداره آخه خدايش ايلام و آذربايجان غربي چقدر با هم فاصله دارن. (136566)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۴۵
البته رسانه ملي در اولين بخش خبر صبح شنبه ( 7صبح ) خبر گفتگوي تلفني آقاي روحاني و آقاي اوبا ما را منتشر کرد . البته بيان اين مطلب به معني تائيد کامل صدا و سيما نيست . (136572)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۰
من میترسم اخر صدا و سیما امریکارو تحریم کنه امریکا بدبخت بشه! (136579)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۱
حالا صبر کن فکر کردی ما نسل انقلابی میزاریم // البته نترس خود روحانی از شما بهتر میدونه پاشو از گلیمش دراز کنه حسابش با کرام الکاتبینه و باقی عمرشو باید ............. (136581)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۳
انشاله روزي رسانه ميلي ملي ميشه (136608)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۱
البته که برای صداو سیمای اقای ضزغامی اخبار رابطه امریکا و ایران مهم نیست بلکه مهم این است که اخبار خانم راستگو و شورای شهر تهران را ازهمه کانال های درون مرزی و برون مرزی نه یکدفعه بلکه شش هفت بار پخش کنه بقول اقای حجاریان از اصلاح طلب ها فقط برای اعتراف کردن در رسانه ملی استفاده میشود!! (136638)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۲
روحانی : رسانه ملی ، رسانه میلی شده است !!
(سفر خرداد ماه دکتر روحانی به تبریز) (136642)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۴
مرگ بر آمریکا . (136646)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۴۴
یاد بگیرید از کلمه مرگ دیگر استفاده نکنید (137189)
مرکب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۳
همه شماها که کامنت گذاشتید ظاهرا ساده اید یا اینکه کامنت غیر ساده ها نشان داده نشده است. (136663)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۰۰
به قول اون دستمون باید آب رو بریزن اونجایی که میسوزه. (136682)
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۳
افراط گرایانی که به ناحق بر مناصب غصبی آنهم در سایه خفقانی که خود ایجاد کرده اند به این زودی ها در صدد ترک منصب و قدرت خود نیستند چون میدانند هرگز در یک جامعه ی شایسته سالار محلی از اعراب ندارند سالهاست اخبار صدا و سیمای ما تظاهرات کارگران بولیوی یا یونان و ایتالیا شده است حتی حاضرند خبر دوقلو زاییدن یک گربه را در آنسوی دنیا به خورد مردم بدهند اما چیزی از نگرانی ها و دغدغه ها ی یک ملت زجر کشیده را نگویند نسیمی که شروع به وزیدن کرده است آنها را میلرزاند ولی افسوس نمیدانند که اگر از این تغییرات حمایت نکنند و خودرا همسوی با آن تغییر ندهند ادامه روش کشورداری احمدی نژاد و دارو دسته اش میتواند کشور را به آستانه نابودی بکشاند و صد البته اینان (افراط گرایان)خود نیز به همراه این کشتی غرق خواهند شد والسلام علی من التبع الهدی (136712)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۹
صدا و سیما سالهاست که به شعور ما توهین میکند با این کار ها تیشه به ریشه خود و یارانش می زند (136716)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۳۴
باید بروید کاریکاتور ضرغامی را در سایت جمهوریت ببینید که تلویزیون مریض را بغل کرده داره یک قاشق مربا خوری شربت بهش می ده.این دستاورد 8سال اداره صدا وسیما توسط ایشان است حیف از بیت المالی که در این تشکیلات خرج می شود. (136724)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۳۵
تعویض ضرغامی هم احتیاج به یک جشن ملی دارد و مردم باید در آنروز فریاد بزنند ضرغامی بای بای. (136727)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۴۷
دنيا را خواب ببره سيما را خواب ببره. همان بهتر كه خود را به خواب بزند. به قول حسين شريعتمداري سلطاني از درويشي پرسيد كه اي درويش چه چيز براي ما توصيه مي كني و براي ما بهتر است؟ درويش گفت خواب قيلوله. گفت چرا؟ درويش گفت تا مردم ساعتي از خواب شما در امان باشند و شاد. پس بهتر اين است كه رسانه ملي هميشه خواب باشد. و يا در پوستين ديگران افتد. (136744)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۰۵
کی رسانه ملی نیگاه میکنه آخه؟ رسانه ملی سیری چند؟ برن گم شن (136762)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۰۵
صدا سيما كه ديگه سالهاست نسخه اش پيچيده است!!!دقت كرديد عوض پخش اخبار جهان نظرات شخصي خودشونو تفسير ميكنن و روزي نيست كه يك خبراز بدبختي و فلاكت مردم اروپا وامريكاوخوشحالي و خوشبختي مردم ايران نداشته باشند (136763)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۱۶
آیا برای مسئولین سیما نباید جای سوال باشدکه چرا به قول آقای دکتر روحانی در روستاهای دور افتاده ما نیز علی رغم عدم تمکن مالی باید هم وطن ما که دارای مشکلات مالی فراوان است بودجه ناچیز سبد خانوار خود را صرف خرید ماهواره نماید .
به راستی این صدا و سیما که هزینه هایش را همین مردم تامین می کنند کی باید کیفیت برنامه هایش را ارتقا دهد .
امیدوارم صدا و سیما ، اعتدال گرایی و احترام گذاشتن به نظرات مردم را ، سرلوحه برنامه های خود سازد تا همانند برنامه ورزشی 90 در سایر برنامه ها نیز بتواند مخاطب عام داشته باشد .
به امید ان روز (136775)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۹
این اقا آنقدر تنگ نظر است که نمیزاره صدای مهران مدیری پخش بشه شماها چه توقعی دارید (136877)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۹
جالبه!!! (136878)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۴۶
کسیکه به خواب رفته رامی توان بیدارکرد.امابیدارکردن کسیکه خودرابه خواب زده محال است. (136884)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۲۷
رسانه میلی!!! (137104)
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۰۶
داش حسن خیلی میخوامت (137161)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۲۹
اخبار مهم تری هم بود.مثل گروگانگیری در کنیااااا!!!!! (137225)