به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۷۱۲۶

جنجال افراطیون‌ درباره‌ کی اول زنگ زد؟!

گروه سیاسی: برخی رسانه‌های تندرو داخلی اقدام به جوسازی و سیاه نمایی درباره اقدام ارزشمند دکتر روحانی در گفتگو با اوباما کردند.
جنجال افراطیون‌ درباره‌ کی اول زنگ زد؟!
در حالی که قبل از سفر دکتر روحانی به نیویورک مقامات امریکایی با پیام‌های متعددی خواستار ملاقات اوباما و روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل بودند و حتی پس از ورود دکتر روحانی به نیویورک هم درخواست رسمی برای ملاقات 2 رییس جمهور را به هیات ایرانی ارائه کردند، اما اکنون برخی رسانه‌های تندرو داخلی با همراهی رسانه‌های غربی مدعی شده‌اند که سوزان رایس گفته است که هیات ایرانی درخواست گفت‌وگوی تلفنی بین اوباما و حسن روحانی را مطرح کرده است! این در حالی است که سوزان رایس نیز در گفتگو با سی. ان. ان می‌گوید که ما در اوایل هفته تمایل خود را به دیدار مختصر غیررسمی در زمان حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نیویورک نشان دادیم. اما ایرانی‌ها این مسئله را پیچیده خواندند پس چنین دیداری صورت نگرفت ولی جمعه ما توانستیم با رییس جمهور ایران تماس بگیریم و در این تماس “گفتگویی سازنده” انجام شد.

در عین حال محمدرضا صادق، مشاور ارشد رییس جمهور هم با تایید گفته‌های رایس تاکید کرد که تماس طرف آمریکایی با هیات ایرانی از طریق تلفن کاخ سفید روی موبایل سفیر ایران انجام شد که طی آن آقای روحانی با آقای اوباما صحبت کردند. مشاور ارشد رییس جمهور همچنین با بیان این‌که آقای جان‌کری نیز در حاشیه ملاقات خود با آقای ظریف به نوعی دیدار اوباما و آقای روحانی را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: روز جمعه که در حال ترک هتل به سمت فرودگاه بودیم، تماس‌هایی از کاخ سفید با ما برقرار شد و آخرین این تماس‌ها روی موبایل سفیر ما بود که آقای اوباما طی این تماس این امکان را پیدا کرد که با آقای روحانی تلفنی صحبت کند. در همین حال دکتر روحانی نیز پس از ورود به ایران در مورد گفت‌وگوی تلفنی خود با باراک اوباما، در روز جمعه گفت که درست در لحظه‌ای که آماده حرکت به سمت فرودگاه بودیم به من اطلاع دادند که کاخ سفید با نماینده‌ی دائم ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک تماس گرفته و اعلام کرده که آقای اوباما مایل است که چند دقیقه‌ گفت‌وگویی با ما داشته باشد. رئیس جمهور ادامه داد: ما نیز این کار را انجام دادیم و موافقت شد و آنها با سفیر ما تماس گرفتند و این مکالمه انجام شد. وی در مورد مباحث مطرح شده در این مذاکره تلفنی گفت: از جمله مباحث مطرح شده در این زمینه مساله‌ی هسته‌یی بود.

اکنون که دکتر روحانی در نخستین سفر خود به نیویورک دستاوردهای بسیاری را برای منافع ملی کشور فراهم کرد، برخی از افراطیون داخلی و خارجی با همراهی یکدیگر سعی در تخریب دستاوردهای سفر دکتر روحانی به نیویورک و گفتگوی تاریخی او با رییس جمهور امریکا دارند و ظاهرا هم بدلیل اینکه نتوانستند از هیچ اقدام این سفر بهانه‌ای بدست آورند تا دولت را تخریب کنند، تنها به این موضوع که در گفتگوی اوباما روحانی چه کسی اول زنگ زد؟ بسنده کرده‌اند که این قائله نیز با مدیریت و هوشمندی تیم رسانه‌ای رییس جمهور خنثی شد.
مرجع : روزنو

amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۹
عشق منی بهارنیوز.اگه چک کنید میفهمید من بیشترین کسی هستم که به سایت شما میام (137456)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۰
بعد از من! (137543)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۱۴
نه اقای امین عزیز من اولین نفرم و از روزی که هنوز بهار نیوز اغاز بکار نکرده بود من هر روز چک میکردم این سایتو و هر روز هم چک میکنم در ضمن بیشترین کسی هستم !!!!جمله غلطیه (137576)
@F
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۵۹
منافع افراطی ها به خطر افتاده، چون همیشه در فضای ملتهب و نا آرام تونسته بودن پولهای سرشاری را با دلالی و رانتهای ارزی و ... از "نعمت تحریم ! "به جیب بزنند. حالا مطمئنا دوست ندارند فضای آرامش بر کشور حاکم شود. (137675)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۴
عیب نداره ، مملکت باید آزاد باشد تا همه انتقاد کنند. ولی توهین و تخریب شخصیت بد است کفش پرت کردن بد است با مشت روی شیشه مقامات کوبیدن بد است. البته حرکت فرهنگی مردم ایران به طور کلی رو به رشد است موارد غلط هم انشاالله درست می شود. (137458)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۴۸
دمت گرم راست میگی ما که نباید مثل افراطی‌ها باشیم، باید تو مملکت آزادی بیان باشه. (137532)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۲۱
اگه توی یک کلاس همه با هوش باشند جای سوال که چه کسی تشخیص داده همه باهوشند چراکه هوش افراد باهم متفاوته شما می خایدتوچامعه همه بفهمند
خوب نقض غرضه چون یه عده نمی فهمند بقیه رومیشه گفت فهمیده (137589)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۶
دوستان شما رو بخدا بس کنید. مگه چه فرقی میکنه اینا زنگ زده باشن یا اونا؟
مهم اینه که گفتگو انجام شده و برای مردم و مملکت مفید بوده. تازه اگر هم آقای روحانی تماس گرفته باشه ما بیشتر خوشحالیم چون نشون میده ایشون به خاطر منافع مردم این کارو کرده. (137462)
صلواتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۹
دیگر آبروی نداشته افراطیون تکفیری در نزد ملت عاقل وفهیم ایران به کلی برباد رفته است واینها هم نفسهای آخرشان است انشاالله. (137465)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۱۰
واقعا همه چیز را کنار گذاشته بحث اینه که کی اول تماس گرقته اگر شما ریس جمهور و هییت همراه را قبول دارید همان اول گفتند از طرف امریکاییها تماس گرفتند که اقای او با ما درخواست تماس تلقنی را دارد حالا بعد از این در رسانه ها هی اسرار دارند که کی اول تماس گرفته خدایا هرچه افراطی گری در این مملکت است را با عقل کن چون این کارها اب به اسیاب دشمن ریختن است (137466)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۱۰
افراطی صهیونیست پیوندتان مبارک (137467)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۱۷
شریعتمداری باید به قول خودش به این سوال جواب بده...

چرا ایشان دقیقا مانندتابلودارترین!!! دشمن نظام یعنی نتانیاهو از این تماس هراسان شده اند...؟ (137582)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۱۹
افراطیون اقلیت لطفا هیس به نظر ملت احترام بگذارید (137470)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۲۷
هر كسي اول زنك زد بسيار كار خوبي كرده و إز طرف مقابل شجاعتر بوده، باز هم مي خوهيد بدونين كي اول زنك زد. (137477)
یک ایرانی۵۷
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۴۰
از گل گفتی.واقعا هرکسی اول زنگ زده از طرف مقابل شجاع تر هست. (137660)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۱۶
دولت در برابر افراطیون راه سختی در پیش دارد. برایش آرزوی موفقیت میکنیم. (137507)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۴۶
ولی به نظر من حتی اگر اوباما زنگ زده باشه, حاکی از عزم جدی و افتادگی او است. درست عین بحث بچه ها و قهر و آشتی شون شده!!!!!چه فرقی می کنه که کی اول زنگ زده؟ روحانی رفت که مذاکره کنه, اونجا روش نشد سیگنال بده و یا اجازه نداشت سیگنال بده و یا سیگنالش قوی نبود, اوباما هم متواضعانه این کار رو کرد. حالا گیرم روحانی یواشکی سیگنال داده یا زنگ زده, چه فرقی می کنه؟!!!!!!!!
آمریکا چه خوب و چه بد, چه ظالم و چه عادل, چه جهانخوار و چه پاچه خوار, تو بگو بد و ظالم و جهانخوار, گردن کلفته و یک تنه میتونه همه را تنبه کنه. . . . . حالا فهمیدن که نه بابا, تحریم ها جدی و اثرگذار بوده, رفتن شرافتمندانه مذاکره کنن, یه جوری که عزت شون هم لکه دار نشه و ظاهر قضیه حفظ بشه. حالا یک عده هم که دکون دستگاهشون با این عادی سازی روایط , برچیده میشه و متضرر میشن, رفتن با سنگ و لنگه کفش ( که چقدر چندش آور و وحشیانه و غیر متمدنانه است) به ماشین روحانی حمله می کنن و برای بقای خودشون تلاش می کنن. دارم فکر می کنیم که آیا ما اصلا لیاقت یک زندگی شرافتمندانه رو داریم؟ دارم شک می کنم, بذار برم منم لنگه کفشمو وردارم!!!!!!!!!!! پدر جان رفته مذاکره شرافتمندانه و برد برد کنه, نرفته که مملکتو شوهر بده!!! اصلا نمیتونه این کارو بکنه, نه خودش میخواد این کارو بکنه و نه نظارت عالیه مقام معظم رهبری از این امر غافله, آهای همه آدمایی که دارین یقه جر میدین, مگه شما ولایتمدار نبودین؟ مگر شما به چشم و گوش باز رهبر اعتقاد ندارین؟ مگر هم او نیست که بالای سر قوای سه گانه و کلیه ارکان نظام ایستاده و سلامت مملکتو بیمه کرده؟ چرا دارین خودسری می کنین؟ روحانی با اجازه و ضمن هماهنگی با رهبر رفته. مقام عظمای ولایت هنوز هیچ ابراز ناخرسندی نکردن و موضعی نگرفتن و گوشی نپیچوندن, شما دیگه چی میگید؟!!!!!!!!! (137530)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۴۶
چه اشکالی دارد که اول ما تماس بگیریم و به آنها بفهمانیم که مثلا راجع به ما اشتباه فکر میکنند.مگر حضرت امام اول برای آقای گورباچف نامه ننوشتندو آن نامه تاریخی نشد؟ (137531)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۳
به نظر من اولاً هیچ فرقی نمی کنه که کی اول زنگ زده دوم هرکی اول زنگ زده باید بهش آفرين گفت که پس از 35سال با اینهمه افراطیونی که دور وبرمون را گرفتن توانسته زنگ بزنه و حرف بزنه سوماً ما باید به اینچنین رئیس جمهوری با این شجاعت و راستگویی آفرین بگويیم امیدوارم با وزیرانش همواره موفق و پیروز باشه انشالله (137553)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۵
نقاشي براي آگاهي از نظر ديگران در پشت پرده نقاشي اش قرار مي گرفت تا عيب نقاشي اش را بشنود و درستش كند. يكبار متوجه شد كه شخصي از بند كفش نقاشي شده عيب جويي مي كند. نقاش آن را درست كرد. فردا دوباره متوجه عيب جويي همان مرد شد، دوباره آن را درست كرد. روز سوم باز همان مرد و همان عيب جويي. اينبار نقاش از پس تابلو بيرون آمد به مرد گفت چرا اين همه از كفش و از بند آن عيب مي گيري؟ نقاشي به اين بزرگي و زيبايي كه من در اين چند روز شنيده ام، تو فقط بند كفش آن را مي بيني؟ آن مرد گفت آخر شقل من كفاشي است و از نقاشي و هنر چيزي نميدانم. حكايت حاج حسين نيز مانند آن بنده خدا است كه از هنر چيزي نميداند و فقط عيب جويي ميكند. طبيعتش اين است كه ايراد گيري نمايد. (137616)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۵:۵۰
مرگ برهرچی افراطیه (137741)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۰۱
اي بابا! برادران افراطي قصد بدي ندارند كهً مي خواهند بفهمند پول تلفن براي كي افتاده ! (137822)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۹:۵۴
قصه ی ملانصرالدین شده و پسرش و الاغش!! این بنده های خدا نمی دانند که چی کار کنند یا حتی چی کار نکنند که بعضی ها بهشون گیر ندن یا ایراد بنی اسرائیلی نگیرند!! بی خیال این جماعت باید شد! (138011)