به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۱۷۲۸۳۱

فرمانده سپاه قدس: انتقام خواهیم گرفت

گروه سياسي: فرمانده سپاه قدس گفت: انتقام خون شهدای عملیات تروریستی زاهدان را از تکفیری های مزدور در پاکستان خواهیم گرفت.
فرمانده سپاه قدس: انتقام خواهیم گرفت
به گزارش ایرنا، سردار قاسم سلیمانی عصر پنجشنبه در یادواره یکهزار و 747 شهید بابل با محوریت 40 شهید مدافع حرم مازندران در مصلی این شهرستان افزود: ملت ما از شهادت وحشت ندارد و همین مردم اصفهان که عده ای از آنان در حادثه تروریستی اخیر زاهدان به شهادت رسیدند تنها در عملیات رمضان 700 شهید تقدیم این انقلاب و ملت کردند. نگرانی ما این است که چرا دولت و مردم پاکستان اجازه می دهند پول های عربستان در اختیار این تکفیری ها قرار بگیرد و در حال حاضر پاکستان را در مقابل جهان قرار دهند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: تکفیری های مورد حمایت عربستان در خاک پاکستان با اقدامات خصمانه برای تمامی همسایگان خود از قبیل هند ، افغانستان و دیگر کشورها مشکل آفرین شدند و پاکستان باید این امر را به درستی درک کند. پاکستان کشوری است که بمب اتم دارد و نباید در برخورد با این تکفیری ها ناتوان باشد و از ایران برای سرکوبی این تکفیری ها عملیات مشترک بخواهد که این امر پذیرفتنی نیست. ایران همسایه مطمئن برای پاکستان است و ما این کشور را تهدید نخواهیم کرد ، اما از مزدوران تکفیری که دستشان به خون جوانان ما آغشته شد انتقام سختی خواهیم گرفت.

وی افزود: خطاب ما به مردم پاکستان این است که به هیچ عنوان اجازه ندهند که عربستان با پول های خود کشورشان را از بین ببرد کما اینکه در حال حاضر پاکستان با تمامی همسایه های خود مشکل پیدا کرده و به عبارتی جهان در مقابل پاکستان قرار می گیرد. امروز وهابیت عامل تفرقه و خون ریزی در جهان اسلام است و بشدت تلاش می کند که در راستای سیاست یهودیان چهره اسلام را همانند بنی امیه تخریب کند و امام راحل و رهبر معظم انقلاب خطر وهابیت را به خوبی تشخیص دادند و گوشزد کردند که همه ما باید به این امر توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی را انجام نخواهد داد مگر در راستای منافع ملی باشد و اگر تلاش کرده است که داعش را در عراق و سوریه سرکوب کند در راستای منافع ملی بوده است. این منافع ملی ما بود که توانستیم عراقی را که دشمن اصلی ما بود و هشت سال در مقابل ما جنگید امروز به عنوان دوست خوب تبدیل کنیم. عده ای متاسفانه به خاطر سرکوب داعش توسط ایران، ما را نقد می کنند که این نقد پذیرفتنی نیست چون اجازه ندادیم این گروه وحشی که سه هزار مسجد را در سوریه منفجر کرد و خرابی های ویرانگری به بار آورد به خاک ایران نزدیک شود.

وی افزود : امروز جهان اسلام، ایران را به عنوان یک قدرت منطقه ای می شناسد و بعد از انقلاب اسلامی ایران بود که دو گروه حماس در فلسطین و حزب الله لبنان شکل گرفت و تقویت شد و اقتدار رژیم صهیونیستی را در هم شکست. فرمانده سپاه قدس برگزاری یادواره های شهدا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: جوانان ما که به علت شرایط سنی نتوانسته اند رشادت های شهدای ما را ببینند باید برای آنان تشریح کنیم.
استان مازندران دارای 10 هزار و 700 شهید است که سهم شهرستان بابل از آن یکهزار و 747 شهید است.
همچنین مازندران دارای 40 شهید مدافع حرم است که بابل دو شهید تقدیم دفاع از حرم اهل بیت کرد.