به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۷۳۴۲

قنبری:تندروهامنافع اسرائیل​راتأمین می‌کنند

گروه سياسي:​ یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: شاید تندروها مستقیماً عامل دست رژیم صهیونیستی نباشند اما اقداماتشان در راستای پیشبرد اهداف این رژیم است.
قنبری:تندروهامنافع اسرائیل​راتأمین می‌کنند
داریوش قنبری با اشاره به حوادث رخ داده در روز ورود رییس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: آنچه این گروه‌ها انجام دادند در راستای اهداف دشمنان کشور بود. ما شاهدیم که فقط صهیونست‌های افراطی و عده‌ای تندرو در داخل کشور از دستاوردهای رییس‌جمهور در نیویورک ناراضی هستند. بنابراین این پرسش پیش می‌آید که آیا بین گروه‌های تندرو و رژیم صهیونیستی ارتباط سازمان‌یافته‌ای وجود دارد و آیا این رژیم در میان برخی گروه‌ها نفوذ کرده است؟ وی همچنین علت شکل‌گیری رفتارهای افراطی و خشونت‌طلبانه را ضعف آگاهی این افراد و همچنین تضاد منافع این گروه‌ها با منافع ملی عنوان کرد.

قنبری همچنین با بیان اینکه "در عرصه منافع ملی نباید منافع شخصی و گروهی در اولویت قرار بگیرد"، اظهار کرد: ما در کشوری همانند آمریکا می‌بینیم که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درباره منافع ملی اشتراک نظر دارند اما به نظر می‌رسد در ایران گروه‌های تندرو منافع گروهی خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند. این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری ابراز عقیده کرد: رهبری با عنوان کردن نرمش قهرمانانه، در واقع چراغ سبزی برای تعامل با کشورهای مختلف داده‌اند تا مناقشات سیاسی بر محوریت منافع ملی حل شود.به گفته وی، افراد و گروه‌های تندرو مطرود ملت هستند و از سمتی سازماندهی می‌شوند که باید سرمنشأ و اتاق فکر این گروه‌ها شناسایی و به مردم معرفی شود و دستگاه قضایی نیز با این افراد برخورد لازم را داشته باشد.

قنبری همچنین تصریح کرد: رییس‌جمهور در نیویورک در قالب منافع ملی و چارچوب نظام عمل کرد. وی تحت حمایت رهبری و ملت بود. این فعال سیاسی با بیان اینکه "انتقاد و اعتراض حق همه شهروندان است"، تصریح کرد: باید انتقادات از طریق مطبوعات و رسانه‌ها یا از طریق تجمعات قانونی انجام شود و نباید اعتراض در فضایی خشونت‌بار و با توهین همراه باشد. وی با اشاره به اینکه "آزادی باید برای همه گروه‌ها و افراد در نظر گرفته شود"، افزود: با این حال، اینکه عده‌ای با توجه به وابستگی به برخی مراکز قدرت علیه مسئولان کشور، اقدامات غیرمعمول انجام دهند با آزادی منافات دارد. این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پایان گفت: باید عرصه سیاست خارجی با معیار منافع ملی سنجیده شود و همه مکلف هستند بحث‌های خود را در چارچوب منافع ملی دنبال کنند.
مرجع : ایسنا

سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۰۳
سلام داریوش کبیر من. همشهری من. «مایه ی سربرزی کل کوردیل دنیا». هنوز هم پای حرفت ایستاده ای. تو همان راوی حدیث پایمردی ایلامیان و به خصوص شهر مان ایوان غرب بوده و هستی. همان شهری که در انتخابات مجلس 87 در آن اردیبهشت سرفراز بر سر آرمان اصلاحات و آزادی سه کشته داد. تا رای تو را نخورند و همان آقای افراطی «هـ» را به مجلس نفرستند. به یاد کسری ، بی باک و یاسمیو تقدیم به داریوش قنبری (139810)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۱:۱۱
افراطی ها عامل صهیونیسم و استکبار جهانی هستند (139856)
دوست
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۱:۱۶
قنبری افتخار مردم ایلام (139861)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۲:۵۳
رحمت ومغفرت خداوند بر ابوایاد، که سی سال پیش در الجزایر به ما گفت: ما افراطی ها را آزمودیم، یا خائن بودند و یا ابله… با این دو گروه دشوار می شود (139946)