به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۱۷۴۶۹۹

مناف هاشمی، استاندار گلستان برکنار شد

گروه سیاسی: اسحاق جهانگیری پس از غیبت مناف هاشمی در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان، مناف هاشمی را برکنار و علی قرابیه معاون هاشمی را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد.
مناف هاشمی، استاندار گلستان برکنار شد
دنبال انتقادات گسترده از غیبت مناف هاشمی استاندار گلستان در هنگام سیل، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور او را برکنار کرد. اسحاق جهانگیری پس از غیبت مناف هاشمی در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان، مناف هاشمی را برکنار و علی قرابیه معاون هاشمی را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد. هاشمی در چند روز گذشته و همزمان با سیل استان گلستان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد.
 
استاندار گلستان: برای درمان جراحت حاصل از بمب شیمیایی به خارج رفته بودم!
پس از آنکه وزیر کشور صراحتاً اعلام کرد "استاندار گلستان بخاطر مشکلات خانوادگی راهی خارج از کشور شده"، مناف هاشمی در ادعایی جدید که آن را در اختیار رسانه‌های حامی خود قرار داده، اعلام کرده که "برای درمان جراحات ناشی از بمب شیمیایی در دفاع مقدس روز اول فروردین به خارج از کشور رفته بوده است"
گفت‌وگو با سیدمناف هاشمی را در ادامه می‌خوانید:

شما به ایران تشریف آوردید؟
بله، من برگشتم و در منطقه‌ام.

چه شد که در منطقه حضور نداشتید؟
تصور ما این بود که همه کارها جمع شده بود. ما در بهترین شرایط استانداری را جمع کرده بودیم. با اجازه آقای وزیر یکی دو روز مرخصی گرفته بودیم.

یکی از سایت‌ها نوشته بود برای معالجه در خارج از کشور بودید. صحت دارد؟
حالا جزئیات را بعدا صحبت می‌کنم. الان به مصلحت نیست وارد این بحث‌ها شویم. من در بهترین شرایط استان را جمع کرده بودم.

اگر استان بهترین شرایط را داشت چرا همه غافلگیر شدند؟
این سیلاب ۵ برابر ظرفیت همه رودخانه‌های استان بود. خودتان شاهد بودید. همه کارهایی که باید می‌کردیم را کردیم. من در حال رفتن به منطقه هستم. باید آخرین وضعیت را در منطقه ببینم. شما هم فضا را مثبت کنید. فکر نمی‌کردیم بارندگی‌های ۵ روز قبل ارتفاعات خراسان شمالی به آق‌قلا برسد.