به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۱۷۴۸۲۷
در پی حمله صبح امروز مقاومت فلسطین؛

نتانیاهو غزه را به واکنش بی سابقه تهدید کرد

گروه بین الملل: در پی حمله موشکی صبح امروز از نوار غزه به شمال تل‌آویو، ارتش رژیم صهیونیستی تمامی گذرگاه‌های مرزی خود با نوار غزه را تا اطلاع ثانوی مسدود و نتانیاهو غزه را به پاسخ بی سابقه تهدید کرد.
نتانیاهو غزه را به واکنش بی سابقه تهدید کرد
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به شلیک یک موشک از نوار غزه به منطقه شارون، واقع در شمال تل‌آویو، دو گذرگاه مرزی بیت حانون (ایرز) و کرم ابوسالم را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده و محدوده مجاز برای ماهیگیران نوار غزه را کاهش داد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته است به دلیل این حمله سفر خود به آمریکا را کوتاه خواهد کرد تهدید کرد به این حمله پاسخ جدی می‌دهد.

او گفت: به دلیل تحولات امنیتی تصمیم گرفتم سفرم به آمریکا را کوتاه کنم، ظرف چند ساعت آینده با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهم کرد و پس از آن جهت نظارت نزدیک بر عملیات به اسرائیل باز خواهم گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی شلیک این موشک اعلام کرد: در حال بررسی علت عمل نکردن سامانه گنبد آهنین و سقوط این موشک در تل‌آویو است. همچنین آژیرهای هشدار نسبت به حمله موشکی احتمالی از نوار غزه در مناطق مختلف اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

در حمله موشکی صبح امروز به شمال تل‌آویو شش شهرک‌نشین زخمی شدند. زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در واکنش به این اظهارات نتانیاهو، نسبت به هرگونه اقدام خصمانه‌ای علیه نوار غزه هشدار داده و تاکید کرد، پاسخ جهاد به چنین اقداماتی قدرتمند خواهد بود.

شبکه ماهواره‌ای الحدث اعلام کرد: در تمامی شهرهای واقع در نزدیکی نوار غزه حالت فوق‌العاده اعلام شده است. همچنین بیشتر پایگاه‌های دولتی وابسته به جنبش حماس در نوار غزه نیز در پی این تنش‌ها تخلیه شدند. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه پایگاه‌های حماس در نوار غزه را به بهانه مقابله با اقدامات فلسطینی‌ها در نوار مرزی هدف قرار دادند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، یک جوان فلسطینی که جمعه گذشته در در درگیری‌ها زخمی شده بود، پس از وخامت شرایط جسمانی‌اش به شهادت رسید.
 
مرجع : ایسنا