به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۱۷۴۸۲۸

تکذیب شایعه طوفان در تهران

گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش بارش ها طی یکی دو ساعت آینده و قطع بارش ها تا اواخر امشب در تهران، گفت: وقوع طوفان تا ساعت های آینده در تهران شایعه است.
تکذیب شایعه طوفان در تهران
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش بارش ها طی یکی دو ساعت آینده و قطع بارش ها تا اواخر امشب در تهران، گفت: وقوع طوفان تا ساعت های آینده در تهران شایعه است. احد وظیفه با بیان اینکه بیشتر استان‌های کشور بجز شمال شرق و جنوب شرق، هم اکنون درگیر بارش‌ها هستند، افزود: جنوب کشور بیشتر درگیر بارش‌ها همراه با رگبار شدید است.

او گفت: بارش‌ها در فارس امشب و فردا صبح تشدید می‌شود و خواهش می کنیم مسافران نوروزی با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای مسئولان از قرار گرفتن در مسیر رودها و سیلاب‌ها خودداری کنند. او گفت: از نیمه شب امشب بارش ها در خوزستان کاهش می‌یابد و از عصر فردا موج جدید بارش ها شرق و جنوب شرق کشور، کرمان و مناطقی از یزد را درگیر می‌کند.

تکذیب شایعه طغیان رودخانه‌های استان تهران
سید حسن رضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان تهران با اشاره به وضعیت رودخانه های استان در شرایط نامساعد جوی اظهارداشت: با توجه به شدت بارش ها دبی و حجم آب در رودخانه های استان افزایش یافته اما هیچ کدام از آن‌ها طغیان نکرده است. وی با تاکید براینکه مردم به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند افزود: در حاضر وضعیت رودخانه های استان تهران بحرانی نیست و به همشهریان و مسافران نوروزی توصیه می‌شود که حداقل در 2 روز اخیر که شاهد شدت بارش‌ها در مناطق مختلف کشور از جمله تهران هستیم از نزدیک شدن به رودخانه ها و قرار گرفتن و اتراق در مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

رضوی خاطرنشان کرد: 40 اکیپ گشت بازرسی آب های سطحی در حال بررسی وضعیت رودخانه های استان هستند و دائما شرایط را رصد می کنند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: طوفان تهران