به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۷۴۸۵۴

پلیس تهران در آماده‌باش کامل قرار دارد

گروه جامعه: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش کامل پلیس تهران گفت: چهار قرارگاه ویژه برای مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی تشکیل شده است.
پلیس تهران در آماده‌باش کامل قرار دارد
سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس تهران خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: چهار قرارگاه ویژه در شهر تهران برای مدیریت و مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی تشکیل شده است.وی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر هیچ خطری متوجه پایتخت نیست،خاطرنشان کرد؛ پلیس در آمادگی کامل قرار دارد.

تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفیِ شمال تهران
سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد: به مدت ۴۸ ساعت به متصدیان واحدهای صنفی واقع در دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد، کن و سولقان ابلاغ شد که با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور و احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی در محل‌های یاد شده و به منظور حفظ جان و مال خود و شهروندان محترم، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.وی افزود: همچنین به متصدیان واحدهای صنفی واقع در این مناطق ابلاغ شده است که از هرگونه ارائه خدمات به مشتریان خودداری نمایند.معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همچنین از همشهریان محترم نیز تقاضا می‌شود برای حفظ جان خود و خانواده‌های خود از حضور در محل‌های مذکور جدا خودداری و اجتناب نمایند.
مرجع : فارس