به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۱۷۴۸۹
امام جمعه بندرعباس:

آن تماس تلفني مثبت‌ترین بخش سفر بود

گروه سياسي: امام جمعه بندرعباس گفت: مهم ترین دستاورد سفر رییس جمهور به نیویورک این بود که توانست چهره خشنی که از کشورمان در خارج مرزها ترسیم شده را تغییر داده و صحن سازمان ملل را به صحنه مهر تبدیل کند.
به گزارش ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس، سفر رییس‌جمهور کشورمان به نیویورک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سفر رییس‌جمهوری (به نیویورک) سفر خوبی بود که مثبت‌ترین بخش آن را می‌توان تماس اوباما با روحانی دانست. وی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص موضع ایران نسبت به سلاح هسته‌ای گفت: اوباما اعلام کرد که رهبر انقلاب اسلامی ایران سلاح هسته‌ای را حرام می‌داند و با آن مخالف است، شنیدن این سخنان از زبان کسی که خود را بالاترین مقام سیاسی دنیا می‌داند نشانه عزت برای ملت ایران است.
نعیم آبادی اضافه کرد: همچنین رییس‌جمهور آمریکا در صحبت‌های خود گفته است که باید با دوستان خود در زمینه ایران مشورت کند حال باید پرسید مگر دوستان وی به غیر از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و برخی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران کسانی دیگر هم هستند؟ باید به اوباما گفت، به گونه‌ای سخن بگو که همه بدانند این کلام خودت است نه این که دست‌های پشت پرده آن را به تو القاء کرده باشند.