به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۱۷۶۱۴۶

صدیقی: به جهنم که تحریم‌ها تشدید می‌شود!

گروه سیاسی: خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه دوم نمازجمعه امروز گفت: عجول بودن و انفعالی زندگی کردن و برنامه نداشتن و بی‌صبری در برابر حوادث بی‌تقوایی است. چرا نگران هستید که تحریم‌ها تشدید شود به جهنم که تشدید شود.
صدیقی: به جهنم که تحریم‌ها تشدید می‌شود!
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازجمعه امروز تهران گفت: عجول بودن و انفعالی زندگی کردن و برنامه نداشتن و بی‌صبری در برابر حوادث بی‌تقوایی است. چرا نگران هستید که تحریم‌ها تشدید شود به جهنم که تشدید شود. مگر شما خدا ندارید؟ مگر قرآن نمی‌خوانید؟ خداوند به آن‌ها می‌گوید شما که هستید؟ آمریکا و فرانسه گرفتار چالش هستند. پروردگار بزرگ تهدیدهایش را همیشه عملی نمی‌کند و بشارت‌هایش را عملی می‌کند. وی با اشاره به موضوع سیل تاکید کرد: خداوند امتحان می‌کند و می‌خواهد شما را برجسته کند و هرچه امتحان سخت‌تر باشد نشان از این است که می‌خواهد مقام بالاتری بدهد. سردار سلیمانی ‌می‌گفتند که فشارها وقتی بیشتر شود، امید ما بیشتر می‌شود. خداوند می‌خواهد شما را برجسته کند. انقلاب زنده و پویا است. مردم ما انقلاب را باور کرده‌اند. اگر این جبهه خارج از مرزهای ما هم باشد، انقلابی هستیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: ما توانستیم با کمک خود دو کشور را بیمه کنیم و نفوذ آمریکا را لگدمال کنیم و از این به بعد هم خواهیم کرد. این سیل بارش رحمت خدا است. یکی از نتایج استغفار نزول باران است. خدا هم به وفور بر شما باران می‌باراند و هم مال مفید به شما می‌دهد. مال بیت‌المال خوری مددی برای ما نخواهد بود. چرا حلال خدا را با حرام خودمان کنار می‌زنیم. رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: اگر اهل استغفار باشید این فرزندان چراغ پیری شما می‌شوند. این سیل رحمت الهی است. از عوارض هر رحمتی یک امتحان است. این سیل برای بخشی از استان‌ها مشکلاتی ایجاد کرد و تعدادی جان باختند و عده‌ای دارای تمکن بودند و یک‌شبه همه چیزشان را از دست دادند. این سیل برای مردم ما تداعی جبهه کرد و خار چشم دشمن شد که نه تنها در برجام رسوا شدند بلکه به این‌هایی که همیشه از ارتباط با غرب حرف می‌زنند ثابت شد، اعتماد به این‌ها برای کشور ما خیری ندارد در سخت‌ترین شرایط این‌ها مانع شدند کمک‌ها به سیل‌زدگان ما به این‌جا بیاید.

نایب رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا به جوانان تکیه کردند که انقلاب ما مرگ ندارد و انقلاب ما امام زمان را در آغوش می‌گیرد. انقلاب ما انقلاب ایرانی نیست و نشانه آن حضور مردم ما در جبهه‌های مختلف از جمله سیل است. هرجا همه بودند دست خدا و قدرت خدا را در آنجا دیدیم. در اقتصاد هم دولت باید عبرت بگیرد که وقتی می‌تواند کارها را حل کند که کار را به جوانان بسپارد. جنگ است جنگ. در زمان جنگ این مدیریت صحیح ولایت فقیه را ببینید چگونه مدیریت شد. امروز هم فرمان رهبری و حضور بسیج قبل از امدادگران بود. حکومت ولایی را ما در سیل و جبهه دیدیم و در اقتصاد هم این کارگشا خواهد بود.

وی ضمن تسلیت به سیل زدگان گفت: این هم برای ما عبرت است. کشور ما حوادث سنگینی دیده که اگر هر کشوری مواجه آن بود از بین رفته بود اما کشور ما کشور امام زمان(عج) است. در مساله کمک به سیل زده‌ها وعده‌های رئیس کمیته امداد عملی شد. این مرحله تسکین است و بعد باید درمساله جنگل‌ها و آبخیزداری و ریل‌‌گذاری‌ها کار شود. در شرایطی که جاده‌های ما را آب می‌برد باید ریل‌گذاری‌ها و سدسازی‌ها را گسترش دهیم. صدیقی گفت: حدود ۶ هزار طلبه ما در این صحنه حضور داشتند و نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی ما خوش درخشیدند و در کنار دولت قرار گرفت و زودتر از دولت در صحنه حاضر بودند چون کار این‌ها کار اداری نبود و کار انقلابی بود. وی با اشاره به اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه گفت: این حماقت و شرارت و بی دینی مستکبرین آمریکایی کار را به اینجا رسانده و اروپایی‌ها هم دست کمی از آنها ندارند و می‌خواهند ما را ضایع کنند. با همه وجود فرمان ولی را شنیدن راه خروج از بن بست ها است.
برچسب ها: كاظم صدیقی