به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۷۶۳۲۴

پلیس در تعقیب عامل جنایت هولناک

گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه تحقیقات جهت دستگیری عامل جنایت خیابان شهید مصطفی خمینی خبر داد که در یک درگیری، با سلاح سرد اقدام به ارتکاب جنایت کرده است.
پلیس در تعقیب عامل جنایت هولناک
سرهنگ علی ولیپور گودرزی (معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ)، در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۴:۳۵ مورخه ۹۶/۱۰/۱۲و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک نزاع و درگیری در خیابان شهید مصطفی خمینی – ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری و اورژانس در محل فرد مصدوم به بیمارستان منتقل اما پس از چند ساعت و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت می کند.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته ی داخل مغازه اطلاع پیدا کردند که مقتول (۳۰ ساله) بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه با شاگرد راننده (قاتل متواری) درگیر شده؛ طی آن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز درگیری متوفی حدودا ۱۵ تماس تلفنی با مغازه بنده داشت و طی آن با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرده بود؛ زمانیکه متوفی داخل مغازه شد، بدون هرگونه صحبتی به سمت حمید رفت و به شدت با هم درگیر شدند.در آن لحظه بلند شدم تا آنها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم (حمید) بود به دست من خورد و من از ناحیه دست زخمی شدم. به کمک همسایه ها مشغول جدا کردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که در حین جدا کردن آنها، چاقویی که دست حمید بود به سینه ی متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد که بلافاصله به اورژانس زنگ زده تا او به بیمارستان منتقل شود.شاهدان صحنه درگیری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که با شنیدن صدای داد و فریاد همسایه ها مبنی بر اینکه داخل مغازه آقای ... چاقوکشی و درگیری شده خودشان را به محل درگیری رسانده و متوجه شدند که شاگرد مغازه به نام "حمید . ق" (۳۱ ساله) با چاقو، متوفی به نام "ناصر . م" ( ۳۰ساله ) را از ناحیه قفسه سینه مجروح کرده و از محل متواری شده است .

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت "حمید . ق" در خیابان ۱۷شهریور به تحقیقات از همسایگان محل سکونت وی پرداخته و مشخص می شود که حمید به صورت مجردی زندگی می کند ؛ لذا در ادامه ، با شناسایی دیگر اعضای خانواده ی حمید ، از آنها تحقیقات بعمل آمده و آنها نیز همگی عنوان می کنند که هیچ اطلاعی از حمید ندارند.سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده عنوان داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت دستگیری متهم، هماهنگی‌های لازم با شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب اداره دهم ویژه قتل پلیس انجام شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم متواری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055437 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: قتل