به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۴
همه احزاب باید احساس امنیت و آرامش کنند

انتصاب تمام استانداران جدید تا دو ماه آینده

گروه سياسي: وزیر کشور از از انتصاب تمام استانداران جدید تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده‌اند و چهار استاندار دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد.
انتصاب تمام استانداران جدید تا دو ماه آینده
عبدالرضا رحمانی فضلی، تعامل و همکاری گسترده برای ارتقاء و توسعه همه‌جانبه استان‌ها، ایجاد اشتغال، رشد زیرساخت‌های حمل و نقل و شاخصه‌های اقتصادی و همکاری گسترده با نمایندگان مجلس را از مهمترین اولویت‌های استانداران در دولت یازدهم عنوان کرد.وزیر کشور به مردم توصیه کرد تا با همکاری کامل با استانداران، شرایط رشد و ارتقاء همه‌جانبه استان خود را فراهم کنند.رحمانی فضلی اضافه کرد: فلسفه انتخاب استاندارانی که معرفی می‌شوند، خدمت به مردم است و باید تمام فعالیتشان در جهت ایجاد کار، اشتغال، تولید و تقویت نشاط اجتماعی باشد. مردم نیز باید در کارها با استانداران مشارکت داشته و یاری‌گر آنها باشند تا بتوان با مشارکت عمومی و خرد جمعی مشکلات پیش رو را رفع کرد. وی با اشاره به تاثیر تعامل نمایندگان مجلس با استانداران نیز تاکید کرد: نمایندگان باید نقش تعاملی و کارکردی خود را داشته باشند تا امور مربوط به استان‌ها را در سطح ملی تقویت کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: رضایتمندی مردم به عنوان محوری‌ترین رکن شکل‌دهنده دولت اعتدال و تدبیر و امید در رأس مأموریت‌های این دولت است.  رحمانی فضلی در مراسم تودیع علی‌اکبر شعبانی‌فرد و معارفه محمدحسین مقیمی استانداران پیشین و جدید مرکزی، گفت: دولت با گفتمان اعتدالی موجب پویایی و تلاش مردم و ناامیدی دشمنان شده است که آثار آن به خوبی در جامعه و نظام بین‌الملل محسوس و قابل مشاهده است.وی با تاکید بر اینکه "دولت زمینه و بستر لازم را برای واگذاری اقتصاد و تولید به مردم و بخش خصوصی فراهم خواهد کرد"، ادامه داد: وزارت کشور به مدیریت سیاسی کشور اهتمام خواهد ورزید. وزارت کشور طرف یا حزب و گروه و باند سیاسی نیست. باید با شفافیت مسئولیت‌پذیری و قانونمندی و رفتارهای قاعده‌مند سیاسی عرصه سیاسی را کارآمدتر، معقول‌تر و عمیق‌تر کنیم. همه گروه‌ها و احزاب سیاسی باید در وزارت کشور احساس امنیت و آرامش کنند.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۶:۴۳
خراسان رضوی مبلغ رسولی یا امینی خوبه (145702)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۷:۳۷
انشاالله در جلسه یکشنبه دکتر سید مهدی جوادی به استانداری اردبیل انتخاب خواهند شد. (145725)