به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۱
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۵۳۹۹۵

داعش برای تجاوز به ايران برنامه دارد

گروه سياسي: وزير کشور تصريح کرد: عده‌ای از اتباع افغانستان و پاکستان قصد داشتند برای پيوستن به داعش در عراق از کشور ما عبور کنند که ما مانع عبور آنها شده و چندين نفر را نيز در اين زمينه بازداشت کرديم.
داعش برای تجاوز به ايران برنامه دارد
عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به اين‌که ما موردی درباره سربازگيری داعش در داخل کشورمان نداشته‌ايم، خاطرنشان کرد: مردم در مناطق مرزی و نيروهای امنيتی از هوشياری کاملی برخوردارند و ما بر مرزها مسلط هستيم.وی خاطرنشان کرد که وضعيت داعش در عراق به نحوی است که هر روز از مواضع خود عقب‌نشينی می‌کند. وزير کشور همچنين در پاسخ به پرسشی درباره تحرکات داعش در مرزهای کشورمان، اظهار کرد: اين گروه برنامه‌های وسيعی دارد و طبق اسناد ما آنها برنامه برای تجاوز به کشور ما و ساير کشورها را دارند، اما ايران قدرتمندتر از آن است که يک گروه کوچک بخواهد به ‌آن تجاوز کند.

رحمانی فضلی درباره آخرين وضعيت دانايی فر نيز گفت: ما اطلاع جديدی در اين باره نداريم، اما فعاليت ديپلماتيک و امنيتی را انجام می‌دهيم. با استحکام نظام جمهوری اسلامی ايران توطئه‌های دشمنان در چندين گروگان‌گيری دفع شده و همچنين فردی به نام عبدالرئوف کشته و دارودسته وی نيز به دليل اختلافات داخلی خود و توانايی جمهوری اسلامی ايران در حفاظت از مرزهای کشور از بين رفته است.
مرجع : ايرنا