به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۱۸۵۷۷۲

انواع لوله و اتصالات با گروه بازرگانی صنعت پایتخت

انواع لوله و اتصالات با گروه بازرگانی صنعت پایتخت
گروه اقتصادی: گروه بازرگانی صنعت پایتخت از سال  ۱۳۸۸ فعالیت خود را در ضمیمه واردات انواع لوله و اتصالات  آغاز نموده است و اکنون با توجه به گذشت یک دهه از فعالیت خود اقدام به واردات لوله و اتصالات upvcpn16 از کمپانی ترکیه‌ای پیمتاش به عنوان عامل پخش و نمایندگی این شرکت در ایران و نیز شرکت اطلس پول ترکیه تولید‌کننده انواع تجهیزات استخر در ایران نموده است.

نمونه ای از محصولات upvcpn16 پیمتاش ترکیه :
1_ میتوان به انواع زانو،سراه،انواع شیرآلات چسبی،شیر الات دنده ایانواع شیر پروانه ویفری انواع شیرآلات گیربکسی_شیرآلات بین فلنجی _رینگ و فلنج و... اشاره کرد.

شرکت اطلس پول ترکیه :
2_از محصولات اطلس پول ترکیه میتوان به انواع فیلتر های فایبرگلاس و پلی اتیلنی
انواع پمپ های استخری جهت تصفیه و جت جکوزی،چراغ های مخصوص استخری،دستگاه U_V_و ... نام برد.
 
تعریف یو پی وی ( UPVC ) :
در تعریف مخفف کلمات – Unplasticized poly vinyl chloride – به معنی شکل سخت شده پلی وینیل کلراید است که یکی از قدیمی ترین پلیمر های جهان است و از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بدست می آید.
که از مشتقات نفت خام و یا گاز طبیعی بوده که عمدتا ترکیب شیمیایی آن حاوی کلر کربن و هیدروژن می‌باشد. لوله‌های UPVC به دلیل ماهیت غیر فلزی آن کاملا به همه اشکان خوردگی مقاوم می باشد و چون از مواد بی‌مزه٬ بی‌بو برای ساخت آن استفاده شده است هیچ اثری بر روی مایعات به جای نمی‌گذارد و بطور گسترده برای حمل تقریبا تمامی مایعات استفاده می‌شود.
upvc مزایای لوله و اتصالات پیمتاش بهداشتی بودن لوله و اتصالات UPVC : استفاده از مواد خام بهداشتی در تولید لوله های UPVC باعث شده که به راحتی در مصارف آب آشامیدنی و آب های بهداشتی دیگر از قبیل استخر به راحتی استفاده شود.
 
عدم رسوب گیری و زنگ زدگی لوله و اتصالات UPVC :
 از مزایای لوله و اتصالات UPVC در استخر ها و محل هایی مانند جکوزی که آب گرم در آن جریان دارد. به مرور زمان رسوب زیادی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می باشد در اتصالات و شیر آلات تشکیل می‌شود. این مشکل که در کل سیستم لوله کشی فلزی (گالوانیزه و استیل)به وفور مشاهده می‌شود. باعث افت فشار و از کار افتادن شیر آلات خواهد شد. در حالیکه مشکل فوق در سیستم‌های لوله‌کشی نوین UPVC حل شده است.
 
مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی بودن لوله و اتصالات UPVC :
مقاومت بالا در برابر کلر و مواد شیمیای و خوردگی از مزیت های کشی نوین UPVC می باشد. مقاومت پایین فلزات در برابر کلر باعث خورده شدن آنها و در پلیمرهایی مانند PP باعث خشک شدن و شکننده تر شدن میشود. که این امر باعث کوتاهتر شدن عمر این سیستم ها و تجهیزات آنها میشود.
 
آب بندی مطمئن لوله و اتصالات UPVC:
 به عنوان مثال دراتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی می باشد که نوع جوشی در صورت اجرای صحیح مطمئن تر خواهد بود به دلیل افزایش طول زیاد پلی اتیلن در مقابل دما و فشار بالای سیستم لوله کشی استخر جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می باشند و به دلیل عدم سازگاری پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها مخصوصا لوله‌های مکش استخر که از بتن عبور می‌کنند بسیار مشکل است که این مشکل در سیستم لوله کشی نوین UPVC با کمک والکراس یا حلقه آب بند حل شده است. همین طور عدم آب بندی مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله‌کشی استخر و جکوزی که این مشکل در لوله‌کشی یو پی وی سی UPVC حل شده است.
 
نصب سریع،آسان و کم هزینه لوله و اتصالات UPVC :
نصب سریع و آسان با هزینه‌های نصب پایین تر در مقایسه با سایر سیستم ها لوله کشی استخر، همچنین زیبایی و هماهنگی این سیستم ها بر خلاف فلزات (گالوانیزه،استیل) و پلیمرهای دیگر از جمله پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای بهتر دارند و حجم بیشتری برای فضای موتور خانه و تاسیسات می‌گیرند از دیگر علل برتری لوله و اتصالات UPVCپیمتاش نسبت به سیستم های لوله‌کشی مشابه است.
طول عمر بالا:طول عمر لوله و اتصالات UPVC بین ۱۵ تا ۱۰۰ سال است (بطور متوسط ۶۰ سال )
 
امکان استفاده در موتور خانه های استخر و جکوزی:
 لوله و اتصالات UPVC که به علت تنوع بسیار اتصالات و شیرآلات در موتور خانه های استخر و جکوزی قابل استفاده می باشد که این امر به عنوان مثال برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا پلی پروپلین قابل صدق نمی باشد. اجرای بسیار آسان سیستم لوله و اتصالات UPVC نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی: استحکام بسیار بالای آن ها نسبت وزن بسیار پایین آنها که وزن لوله های یو پی وی سی یک پنجم لوله های فولادی است از دیگر مزیت های سیستم لوله و اتصالات UPVC می باشد که در هنگام حمل و نقل کمک زیادی می کند.
 
تنوع محصولات لوله و اتصالات UPVC :
موجود بودن لوله ،اتصالات،شیر آلات فشار قوی یو پی وی سی UPVC از سایز ۱۶ تا ۳۱۵ که فقط این تنوع در سیستم لوله و اتصالات UPVC موجود است.
بازرگانی صنعت پایتخت: گروه بازرگانی صنعت پایتخت همواره سعی نموده تمامی متریال مورد نیاز کارفرمایان و مجریان محترم را اعم از تمام تجهیزات استخر،سونا،جکوزی،پارک های آبی و تجهیزات موتور خانه را در اسرع وقت و به سرعت و با لیست قیمت های کاملا دست اول و مستقیم به حضورتان تقدیم نماید.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت WWW.PIMTASH.COM مراجعه نمایید.
(با احترام فراوان گروه بازرگانی صنعت پایتخت واردات و فروش)