به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۸۹۲۱

پیش‌بینی یک مداح از عاقبت مذاکرات

گروه سياسي - رسانه‌ها: یکی از مداحان سیاسی که مداحی های آنها جدیدا رنگ و بوی دیپلماسی گرفته، در مداحی شب عید غدیر ضمن توهین شدید به مذاکره‌کنندگان ایرانی، خطاب به آنها گفت: یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچ! راضی می شه؟
در این سخنان که فایل صوتی آن با عنوان «سخنان داغ حاج مهدی سلحشور علیه مذاکره‌کنندگان با آمریکا» پخش شده، می‌گوید: بیچاره، تو نمی‌فهمی! که آمریکا فقط و فقط سر نام علی (ع) معامله خواهد کرد نه چیز دیگه! دعوا سر نام علی است. آخه چرا اینقدر تو نفهمی؟ حالا رهبر عزیزمون یک دوری داده (که) شما برید جلو ببینیم چه غلطی می‌کنید؟! ولی شما تردید نکنید، یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمی‌ده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچه راضی می‌شه؟ این نیست، این اول کاره، تا آخرش میاد!

حالا مثلا یک خرده غنی‌سازی رو … اینا رو مثلا بیایید … دست بر می‌داره؟ آقا فرمودند، چرا گوش نمی‌کنید؟ آقا فرمودند به والله این دشمنی‌ها سر هسته‌ای نیست، از اول انقلاب این دشمنی‌ها بوده، تو استکبار ستیزی رو بگذار کنار، دشمنی با اسرائیل رو بگذار کنار، دفاع از مظلوم رو بگذار کنار، دفاع از حق رو بگذار کنار، هیچ کسی باهات کاری نداره. تا این هست نمی‌تونه باهات کنار بیاد، جمع نمیشه؛ یا به قول امام اون نباید میش باشه (احتمالا منظور مداح، گرگ بوده، نه میش)، یا تو باید از آرمان‌هات دست برداری دیگه. تو علی و بگذار کنار، باهات کسی دیگه کار نداره. به والله تا آنجایی که امیر المومنین را نگیرند دست بردار نیستند، حرف سر چیز دیگه‌ای نیست، حرف سر اینجاست، اونها دارند توطئه می‌کنند، دارند فتنه می‌کنند، که توی مسایل اقتصادی به مردم فشار بیارند که مردم بگویند دیگه بابا به اینجام رسید، بریم دیگه راحت بشیم دیگه! می‌خواهند به اینجا برسونند.

یعنی دارند دو قطبی می‌کنند، حواستون جمع باشه. در مقابل آقا یک جبهه باز کنند که آقا رو مجبور کنند که از اصول بیاید پایین. این صدای شما رو امشب همه‌ی سایت‌ها می روند و همه می‌شنوند، بذار همه بدونند که موضع بچه هیاتی‌ها چیه: «مرگ بر آمریکا» …
مرجع : انصاف نیوز

م.ع
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۲
خدا شفا بده..یاده خوارج میفتم... (154945)
حسنا
Netherlands
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۱۰
ببین برادر مسئله هسته ای به این مهمی اینطور نیست که هر ننه قمری جرائت آن را داشته باشه که بخواد در خصوص آن اظهار نظری کند بنده معتقدم اینها پیاده نظام اون دولت در سایه ای هستند که همیشه وجود داشته و خیلی هم قدرتمندند .و این آدم ها با آن تریبون های که در اختیار دارند در واقع سیاست های اون دولت در سایه را بیان می نمایند و با شروع ماه محرم شدت بیشتری پیدا می کند. (155024)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۳
تاسف (154950)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۵
برو بابا توام ، همين مونده بود كه تو راجع به مذاكره امر و نهي كني. بنده خدا ظريف ، بيخود نيست حالش بد مي شه ، انقد كه اين افراطي ها بي فكرن. (154952)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۹
خدایا مارا از شر این شعبان بی مخهای عصر جدید خلاص و به دوستداران آنها عقل و به ما مردم عادی که پناهی جز تو نداریم صبر ایوب عطاکن.آمین (154961)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۹
تنش زدایی در روابط خارجی خواسته ی اکثریت مردم ایرانه و رهبری هم بنا به گفته ی خودشون مخالفتی با این مسئله ندارن ، پس این حرفها نباید خللی در روند ایجاد کنه. ای کاش همه ی مردم اینقدر آزادانه و بی پروا می تونستن نظرشون رو بیان کنن ، البته مودبانه نه توهین آمیز! (154962)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۳۲
... امثال شماها.......مملکت رو به این روز انداختن . یکی پیدا نمیشه دو تا تو دهن این افراد بزنه ؟؟؟ (154966)
یاسین
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۳۳
تورو چه به نام مولا علی (ع)؟مداح علی با ادبه.آقا ابالفضل (ع)ادب را در مدرسه امام وپدرش علی بن ابیطالب (ع)آموخته بود.به خداوندی خدا با این بی ادبی ودون شان یک مداح اهل بیت صحبت کردن شما وتاثیری که بی ادبانه ودریده صحبت کردنهاتون روی قشر جوانی که با حرفهای شما به اسلام وشیعه(خدای ناکرده)بدبین میشه میذاره نه دراین دنیامورد شفاعتشون قرار میگیریدونه اون دنیا وبلکه خدای ناکرده مرود غضب خداوندهم قرار میگیرید.اولا که مراسم مذهبی جای سیاسی صحبت کردن نیست.دوما اگر هم میخواهید صحبت کنید کلی صحبت کنید نه بامصادیق.مگر شما در همه امور تخصص دارید؟در همون مداحی هم شاید به اندازه کافی تخصص نداشته باشید.حالا میخواهید با مصادیق صحبت کنید؟صحبت کنید ولی باادب...حرمت اهل بیت را حفظ کنید لااقل.این بازیهای سیاسی یک روزی تموم میشه ولی بچه ها وبچه های ما حالاحالا باید زیر سایه این عزیزانمون زندگی کنند.جوانان را زده نکنید.باادب باشیدلطفا. (154971)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۴۰
با مذاکره با انگلیس موافقید؟ با روسیه چطور؟ (154979)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۴۵
هفت شهر عشق را عطار گشت....ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم.. (154990)
ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۴۵
خدايا... چه مي‌شود گفت به اين خود مقدس‌پندارها؟!! فكر مي‌كنند همه‌ي دنيا بدند و نفهم و بي‌شعور... و فقط خودشان مي فهمند!! حتي پيامبر (ص) و حضرت علي (ع) هم قائل به دموكراسي بودند... با ديگران مشورت مي‌كردند و بعد حكم مي‌دادند. حضرت علي (ع) بيست و سه سال سكوت كردند فقط به خاطر دموكراسي... به خاطر اين‌كه مردم ايشان را بخواهند... حكومت حق حضرت مهدي (عج) است... ولي ايشان منتظرند مردم ايشان را بخواهند... آنها كه حجت خدا بودند آن‌گونه بودند و اينها؟!! كاش تحميل و منيت را تمام كنند... (154991)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۵۱
همون علی کسی بود که خوارج را تار مار کرد (155004)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۵۲
همینا باعث شدن من 12 ساله هیچ هیاتی نرفتم!
موضع بچه هییتی ها! ههه! (155007)
ع سلحشور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۵۸
بنده یک سلحشور بختیاری هستم و از چنین سلحشورانی اعلام بیزاری میکنم. (155013)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۵۸
نسل منبری های خوش اخلاق و خوش سخن منقرض شده و جاشون رو یک عده بد اخلاق بددهن گرفته! (155015)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۰۳
چرا تو کشور ما هرکی که دلش می خواد نظرات شخصی خودش روبه عنوان نظر ملت و دولت ایران ابرازمی کنه .این مداح..... براش مشکلات مردم که ناشی از همین قلدر بازی هاست مهم نیست (155020)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۱۳
اینا چرا منظورشون رو باید حتما با اونجور مثال ها بیان کنند ؟؟ جدی دقت کردین؟ (155027)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۱۴
حاضرم شرط ببندم این آقا اسمشو حتی بلد نیست درست به فارسی بنویسه! (155029)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۲۸
همین مونده بود یه مداح بیاد سیاست خارجی وضع کنه! (155043)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۲۹
...........این دیگه کی بود ..انشالله خدا راه کج این جماعتو راست کنه وگرنه اینا راهشونو راست نمیکنن... (155044)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۳۶
اینا با این ادبیات لمپن شون مداح اهل بیت (ع) هستن ؟

واقعا؟؟؟؟؟ (155049)
gd
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۴۹
عجب ؟؟؟؟ (155062)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۵۶
به همه نظرات احترام بذاریم فقط شعار (زنده باد مخالف من) نگیم (155070)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۰۰
چقدر هم کمرو و نجیب هستند (155075)
حمیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۱۴
من می خوام سوال کنم الان ما یک مراسم مداحی بزاریم بعد به جد و آباد شماها که مخالف رابطه با غرب هستید فحش بدیم و حدیث و آیه براش بیاریم اجازه میدین زنده بمونیم!! (155094)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۲۳
اي دين و ابوالفضل و حسين و فاطمه مظلومه بزنن توي کمر کاسباي دين، که به اسم دين، دين و خدا و اهل بيت و همه رو از چشم مردم انداختن و نابود کردن. (155105)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۳۲
آقای روحانی دیدی این مداح ها به یک ماچ راضی نمیشن
حالا هی عقب نشینی کن (155115)
بی بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۷:۱۴
وقتی اقایون برای هر شب مداحی و شعار مرگ بر امریکا پنج میلیون می گیرند مگه مغز خر خورده اند که موافق این شعار باشند. امثال ایشان مثل ما ها از این شعار لاغر که نمی شوند تازه ارتزاق می کنند وچاق هم می شوند (155157)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۷:۳۱
حالا شما ماچ را بدید !!!!! (155173)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۲۰:۱۷
ايران به دست مداحان اداره مي شود (155293)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۰۰:۲۷
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم هیچ کوچه ایم؟؟؟؟ (155482)