به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۹۱۲۹

عارف:نباید بهانه بدست رقیب اصلاحات دهیم

گروه سياسي:​ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با توصیه به رسانه‌ها و صاحبان قلم مبنی بر رعایت کردن مسائل مربوط به اعتقادات دینی و عقیدتی مردم، گفت: نباید با انتشار مطالبی در رسانه‌های اصلاح‌طلب که با اصول عقیدتی شیعیان در تناقض است، زمینه را برای بهره‌برداری مخالفان اصلاحات فراهم کنیم.
عارف:نباید بهانه بدست رقیب اصلاحات دهیم
محمدرضا عارف در جلسه شورای مشورتی بنیاد امید ایرانیان، با اشاره به انتشار مقاله‌ای در یکی از رورنامه‌های کشور، اظهار کرد: انتشار این مقاله آن هم در آستانه عید غدیرخم به دلیل سهل‌انگاری متولیان این رسانه موجب ناراحتی جامعه متدینین و شیفتگان امام علی (ع) شده است و اینجانب هم بعد از خواندن این مقاله بسیار متأثر شدم.رئیس بنیاد امید ایرانیان افزود: مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار اینگونه مطالب دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه "متأسفانه جریان رقیب اصلاحات به دنبال بهره‌برداری از برخی سوژه‌هاست"، تاکید کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب باید هوشمندانه عمل کنند و بهانه به دست جریاناتی که بدنبال هجمه علیه جریان اصلاحات هستند، ندهند.عارف به مطالب برخی سایت‌های خبری که برخی رسانه‌ها را منتسب به وی دانسته‌اند، اشاره کرد و افزود: شخصاً صاحب رسانه‌ای نیستم و تنها مطالبی که در سایت شخصی من منتشر می‌شود مورد تأیید است.وی با بیان اینکه "به محدودیت‌ها وسختی کار اطلاع‌رسانی و خبری واقفم"، تاکید کرد: فضای کشور نیازمند آرامش و وحدت است و نباید جریان‌های مختلف سیاسی و رسانه‌های آنها بدنبال سایش‌های بیهوده سیاسی باشند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۰:۳۱
عارف دوست دارم (156288)
یه مــــــــــرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۰:۴۳
درود بر پروفسور عارف. انصافا شایستگی لقب معاون اول خاتمی را داری. هزاران بار درود بر تو. (156290)
yashar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۰:۴۴
راست میگه. ماشاا... صبح زودم صدا و سیما زیراب اصلاحاتو زد. هی زنگ میزن میزد به این اصولگرا به اون اصولگرا... (156291)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۱:۱۰
روزنامه بهار یکی از امعدود روزنامه های سالم و با صداقت بود امیدوارم به زودی انتشار آن از سر گرفته شود.

ضمن اینکه مقاله ای که در مورد آن صحبت میشود. در لابه لای مطالب این روزنامه بود که حتی تا زمانیکه برخی رسانه ها شروع به بزرگنمایی آن کردند کسی متوجه آن نشده بود.

این در حالیست که برخی روزنامه های دیگر به راحتی و در تیترهای درشت بعضی نسبت ها و تهمت های دروغ به افراد مختلف میزنند و کسی با آنها کاری ندارد. (156304)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۶:۱۷
اون روزنامه ها از حمايت جامعه قدرتمند مادحين اهل بيت! بهره مندن .امثال بهار و آرمان و اعتماد و هم ميهن و مردم سالاري ، فقط پشتوانه مردمي دارن. (156598)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۰۶
عارف پاینده رئس مجلس آینده (156335)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۰۷
باسلام خدمت اقای عارف نبایدبهانه دست تندروهاداد درست است اما ماشیعه ومسلمانیم وعلی (ع) مولایمان هست وهرهتاکی به ایشان رابی جواب نمی گذاریم حال درکشور شیعی اینچنیین می کنند صدرحمت به وهابیها (156337)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۲۰
دروبرعارف عارف بزرگ منش است (156436)
گروه فشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۲۱
احتیاج به دادن بهانه نیس ما خودمون زحمت بهانه پیدا کردن رو می کشیم!!! (156437)
دیوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۰۹
یعنی ما هر کاری میکنیم باید مورد تائید اونا باشه !پس یکدفعه ما هم بگیم اصولگرائیم هم خودمونو خلاص کنیم و هم اصولگراهارو !ما برای چی اصلاح طلب شدیم ؟ چون عقیده داریم که هر کسی حرفش رو بزنه و هیچ کس هم بخاطر اظهار نظر باز خواست نشه حالا اقای عارف بجای اینکه توقیف روزنامه بهار رو محکوم کنه داره اصلاحطلبان رو بازخواست میکنه با این مماشات ها بجایی نمیرسیم و اونها هستن که هر جور دوست دارن مارو بازی میدن توی قدرت موندن خوبه ولی نه اینکه ارمانهای خودتونو نادیده بگیرید (156537)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۳
درود خدا بر استاد گرانقدر پروفسور محمد عارف............ (156583)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۱:۳۶
بزرگترین اشتباه آقای عارف خالی کردن پشت روزنامه بهار بود زود جا زدید (156996)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۱:۳۷
واقعا (156997)