به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۹۲۲۸۳

بگویید چگونه اعتراض کنم تا مرا اراذل ننامید؟

گروه سیاسی: یک کاربر سایت بهارنیوز در ایمیلی به سایت نوشته است:
با سلام
من یک معترضم
به افزایش نرخ بنزین اعتراض شدید دارم.
به من بگویید چگونه اعتراض کنم تا من را عضوی از اراذل و اوباش ندانید؟
چگونه صدای اعتراض خودم را به مسئولین برسانم؟
من اعتقاد دارم این راهکار به صلاح مملکت نیست.
تا همین الان این تصمیم دولت خسارتی جبران ناپذیر برای کشور داشته است.
من به عنوان یک شهروند عادی هم می‌دانم که اگر قرار بر افزایش قیمت بنزین بود راهکارهای مناسب‌تری می شد اتخاذ کرد تا خشم مردم برافروخته نشود.
برداشت من از این افزایش قیمت سوخت، هدفمند بودن آن هم جهت کشاندن مردم به خیابان ها و ایجاد اغتشاش در کشور است تا احتمالا در آینده نزدیک بر سر میز مذاکره برگردیم.

یک کاربر دیگر هم در ایمیل خود به بهارنیوز نوشته است:
باسلام.برخود لازم میدانم در این قطعی اینترنت و خبر رسانی از شما بخاطر اطلاع رسانی هایتان تشکر کنم. من 28 سال دارم.متولد و پرورش یافته ی بعد از انقلاب.هر سال که بزرگتر شدم و شرایط کشور میگذرد شرمندگی پدرم را بیشتر میبینم. پدری که از انقلاببون سال57 بود و با حکومت قبلی مبارزه کرد و به جبهه‌ی جنگ رفت. شرمنده ی من است. من نه ماهواره دارم نه سایت خارجی و نه کانال های ضد انقلاب را دنبال می کنم. فقط رفتار و صحبت های مسئولین کشور را به دقت بررسی می کنم. امروز جلوی پدرم نشستم و صحبت کردم. بهشون گفتم. من بی اعتقاد شدم به حکومت کشورم به واسطه چیزهایی که تجربه کردم. دروغ‌هایی که شنیدم...{.......................} من امروز تجربه کردم مجلس در راس امور نیست. چرا در انتخابات مجلس شرکت کنم؟؟ مجلسی که هیچ حقی ندارد حتی نمی‌تواند مستقلا یک قانون اجرا کند. اکثر نماینده های ملت مخالف افزایش قیمت بنزین بودند. چرا طرح های خود را از دستور خارج کردند؟؟ این مجلس در راس امور است؟ اینها نمایندگان ملت هستند؟ چرا حکومت ما تحمل اعتراض ندارد؟ میگویند آنهایی که به خیابانها آمدند آشوبگرند. درست. مگر دانشجوهایی که دیروز اعتراض کرده بودند هم آشوبگرند که بازداشت شدند؟؟؟ گفتم پدر الان می شود {.......................}  انتقاد کرد که چرا جلوی این طرح را نگرفتید؟ یا چرا به نماینده‌های مجلس اجازه تصمیم‌گیری را نمی‌دهند؟؟ چرا کشو اینقدر هزینه می‌دهد؟؟ ((حتی شما هم نمی‌توانید این جمله ای که گفتم را منتشر کنید!!!)))......... دو روز هست اینترنت را قطع کردند. چرا؟؟؟ مردم چه چیزی را نباید بفهمند؟؟ خیلی وقت هست مردم غریبه هستند.. زمانی که نیاز به رای هست.{.......................}.. اما فقط برای رای دادن!!! بی اعتماد شدم.. ولی گفتم پدر شما نباید شرمنده باشید... سرتان را بالا بگیرید انهایی که باید شزمنده باشند.. شرمنده خواهند شد.

*توضیح اینکه جملاتی از این ایمیل به شکل {.......................} توسط تحریریه سایت، حذف شده است.