به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۹۸۵۷۲

کاران مووی دانلود فیلم‌های ایرانی طنز

گروه فرهنگ و هنر: دانلود فیلم یکی از مهم ترین امتیاز‌هایی بود که به واسطه نفوذ اینترنت در بین مردم رشد قابل توجهی پیدا کرد. در این این بین دانلود فیلم ایرانی را می‌توان جزو محبوب ترین‌ها دانست چرا که فیلم‌های ساخته ایران به دلیل نزدیکی که با فرهنگ مردم ایران دارند به راحتی می‌توانند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.



 این موضوع سبب شده تا ترافیک دانلود مرتبط با این فیلم‌ها مانند دانلود فیلم مطرب، دانلود فیلم رحمان 1400، دانلود سریال خواب زده و... در فضای وب ایران رشد پیدا کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این آثار را با دقت بیشتری زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم.

دانلود فیلم مطرب و نقد و بررسی آن
فیلم مطرب را می‌توان جزو جدید ترین و البته جنجالی ترین فیلم‌های یک دهه گذشته دانست. این فیلم داستان یک خواننده کاباره ای را روایت می‌کند که با وقوع انقلاب 57 دوران اوجش به پایان می‌رسد. او که شهرت کافی ندارد نمی تواند به خواننده لس آنجلسی تبدیل شود و به ناچار به خوانندگی مجالس روی می‌آورد. در ادامه ماجرا و در فرآیند بازگشت او به کار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که بیننده را پای تلویزیون میخ کوب می‌کند. فیلم مطرب تقریبا هر چیزی را که برای جلب مخاطب نیاز باشد را در خود جای داده است. از بازیگران معروفی چون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست گرفته تا داستان جذاب و کارگردانی عالی. همین موضوع سبب شده تا این فیلم در گیشه یک رکورد جذاب از خود برجای بگذارد. اگر شما نیز مانند هر شخص دیگری تمایل دارید تا به تماشای این فیلم بنشینید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود فیلم مطرب نماید.



دانلود فیلم رحمان 1400 و بررسی آن
فیلم رحمان 14000 را می‌توان جزو آثار محبوب سینمایی در سال گذشته دانست که فروش بسیار چشم گیری را در گیشه تجربه کرد. این فیلم روایتگر تضاد اجتماعی در دو طبقه می‌باشد و به همین سبب محبوبیت زیادی را کسب کرده است. رحمان 1400 داستان زندگی شخصی به نام رحمان را روایت می‌کند که آبدارچی یک شرکت بزرگ است. او که قرار است به زودی بمیرد قصد دارد به کمک دوستش کاری کند تا پسر مدیر شرکت او را به قتل برساند و از این طریق دیه ای مناسب برای خانواده اش کسب کند و آن‌ها را از فقر و فلاکتی که دارند نجات دهد. در این فیلم هنرمندان مطرحی چون مهران مدیری، محمد رضا گلزار و... حضور دارند و همین موضوع سبب شده تا این فیلم به یکی از محبوب ترین آثار سینمایی در سال گذشته تبدیل شود. اگر شما نیز تمایل دارید تا به تماشای این آثر محبوب بنشینید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود فیلم رحمان 1400 نمایید.

دانلود فیلم ایرانی
فیلم ایرانی را می‌توان جزو مناسب ترین آثار سینمایی برای ایرانیان دانست چرا که این دسته از آثار به دلیل نزدیکی که به فرهنگ ایرانیان دارند به راحتی می‌توانند با آن‌ها ارتباط بر قرار کنند و از این رو می‌باشد که غالب ایرانیان اوقات فراغت خود را به تماشای این فیلم‌ها می‌گذرانند. نکته قابل توجهی که در رابطه با دانلود فیلم ایرانی از اینترنت وجود دارد حجم بسیار زیاد سایت‌های نامرتبط در نتایج گوگل می‌باشد. این موضوع سبب شده تا کاربران نتوانند به راحتی به فیلم‌های خود دسترسی داشته باشند از طرفی دیگر بیشتر سایت‌ها آرشیو کافی ندارند و تنها تعداد محدودی از فیلم‌ها را در آرشیو خود دارند. کاران مووی رسانه ای است که تمام این اشکالات را بر طرف کرده است این رسانه دارای یک آرشیو عظیم از فیلم‌های ایرانی می‌باشد که شامل انواع فیلم‌های ایرانی در ژآنر‌های مختلف می‌باشد. اگر شما نیز تمایل به دانلود فیلم ایرانی دارید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود نمایید.

دانلود سریال خواب زده  و بررسی آن
یکی از آثار ایرانی که می‌توانید در رسانه کاران مووی دانلود نمایید همان سریال خواب زده می‌باشد. این سریال یکی ازجنجالی ترین سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. سریال خواب زده جدید ترین اثر کارگردان محبوب کشورمان یعنی آقای سیروس مقدم می‌باشد. این اثر را می‌توان جزو جنجالی ترین آثار وی دانست. داستان این فیلم در رابطه با دو شخص به نام‌های رها و هما می‌باشد که یک خواب مشترک می‌بینند  و همین مورد سبب شروع ماجرای عشقی آن‌ها و ورودشان به زندگی یکدیگر می‌شود.



مازاد بر این در سریال خواب زده هنرمندان محبوبی چون لادن مستوفی، سیما بابایی، علیرضا شجاع نوری و... حضور دارند و همین موضوع سبب شده تا این فیلم بیش از پیش مورد انتظار مخاطبان باشد. اگر شما نیز تمایل دارید تا اوقات فراغت خود را با تماشای این فیلم تکمیل نمایید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال خواب زده نمایید.