به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۹۹۹۷

پاسخ جالب ايوبي به شکايت شمقدري

گروه فرهنگ و هنر:​ رییس سازمان سینمایی به برخی سوالات حاشیه‌ای پاسخ داد.
پاسخ جالب ايوبي به شکايت شمقدري
حجت‌الله ایوبی درباره اینکه جواد شمقدری رییس سابق سازمان سینمای از او به وزیر ارشاد شکایت کرده است، با خنده گفت: دستشان درد نکند، در نهایت ما می‌رویم زندان و  ایشان برمی‌گردند.
ایوبی همچنین درباره وضعیت بودجه سازمان سینمایی اظهار کرد: بخشی از بودجه که از ابتدای سال واریز شد، خرج شده است، منتظر تخصیص‌ها هستیم. او که در حاشیه‌ی‌ جایزه شهید آوینی سخن می‌گفت در پاسخ به اینکه با توجه به نزدیکی 13 آبان چرا فیلم‌های ضد آمریکایی‌مان کم است؟ گفت: امشب که همه چیز ضد آمریکایی بود، حتی ترانه‌هایی که در مراسم خوانده شد.

رهبر قنبری مستندساز هم در حاشیه‌ی این مراسم به ایوبی درباره‌ی تغییر مدیریتی مرکز انجمن سینمای جوانان ایران گفت: کارمندان این مرکز مدام  تماس می‌گیرند و می‌خواهند که در این مورد با شما صحبت کنم.قنبری با اشاره به اینکه شما در دایره‌ی امن و امنیت هستید، ادامه داد: من با دشمنانم بهتر کار می‌کنم تا با دوستانم چون برای  احیای هنر باید مبارزه کنم.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۴
از کسی که پرسید چرا فیلم ضد آمریکایی کم است میپرسم که چندتا فیلم درست و حسابی در مورد دفاع مقدس داریم.منظورم فیلمهایی نیست که ساخته شده و اصلا حال و هوای جبهه ای که ما در آن بودیم راندارند. (162547)