به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۰۴۰۰

واردات خودروهای​میلیاردی​با حواله 5میلیونی!

گروه اقتصادي: معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری از رسیدگی به پرونده افرادی که با حواله‌های پنج میلیون تومانی خودروهای یک میلیارد تومانی مانند لامبورگینی و مازراتی را وارد کشور کردند خبر داد.
واردات خودروهای​میلیاردی​با حواله 5میلیونی!
حمید قناعتی در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه طرح شبنم مانع قاچاق کالا می‌شود، گفت: طرح شبنم را با قدرت اجرا می‌کنیم زیرا قانون است و باید آسیب‌شناسی شود. وی با اشاره به اشکالات طرح شبنم اظهار کرد: این طرح نیاز به آسیب‌شناسی دارد زیرا در زمان اجرای طرح شبنم شاهد بودیم که برچسب‌های شبنم در کشوهای مغازه‌داران وجود داشت و استفاده نمی‌شد و و بار عمده این طرح بر دوش وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا به کار گروهی نیاز دارد و این بحث به صورت علمی شده است، اظهار کرد: قاچاقچیان این حوزه تخصص در حوزه‌های مختلف از جمله قانون تجارت دارند و دیگر قاچاق کالا به صورت شبکه و باند شده است. همچنین قاچاقچیان کالا دارای تجهیزات و حتی سلاح هستند لذا باید به صورت علمی و جمعی با این پدیده مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 16 سامانه الکترونیکی برای کنترل انبارها راه اندازی شده و استان کرمان نیز باید به طور حتم به این سامانه متصل شود. قناعتی با اشاره به پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان اظهار کرد: مبادی ورودی کالا به استان کرمان باید کنترل شود زیرا ورود برخی کالاهای قاچاق به فرهنگ مردم آسیب می‌رساند. وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستگاه‌های مربوطه تاکید و اظهار کرد: از بازار کرمان به دلیل وجود کالاهای قاچاق راضی نیستیم. قناعتی خاطرنشان کرد: پیشنهاد صرف درآمد مواد سوختی مکشوفه برای توسعه زیر ساخت‌های استان‌ها را پیگیری می کنیم.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۷:۲۱
یعنی عجب بخور بخوریه؛ بزن بالا شهر در امن و امان است (164811)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۹:۵۴
حالا می فهمم چرا یک عده هنوز این چینین سنگ احمدی نژاد را به سینه می زنند. اگر مدیران احمدی نژاد پست های خود را تحویل دهند رانت های بیشتری بر ملا خواهد شد. (164891)