به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۲۱۲۹۰

احتمال عقب افتادن پروازهای ترکیه

گروه اقتصادی: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: به دلیل شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آورده و در این روزها شاهد تشدید این وضعیت هستیم، احتمال دارد پروازهای خارجی به مقصد استانبول که قرار بود از اول آگوست (۱۱ مرداد ماه) راه اندازی شود به تعویق بیافتد.
احتمال عقب افتادن پروازهای ترکیه
به گزارش ایسنا، در پی مذاکرات صورت گرفته برای راه اندازی پروازهای مسافری بین کشورهای مختلف ایران نیز طی هفته‌های گذشته مذاکرات بسیاری با کشورهای مختلف در این راستا انجام داد و نتیجه آن افزایش پروازهای خارجی به مقاصد مختلف بود.در این راستا هفت مقصد خارجی برای پروازهای برنامه‌ای باز شد وخبرهای مبنی برمذاکره ایران و ترکیه برای راه اندازی پروازها به مقصد این کشور همسایه از اول آگوست مقارن با ۱۱ مرداد ماه امسال منتشر شد.
مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه و دیگر پروازهای خارجی به ایسنا گفت: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور طی هفته گذشته به وجود آورده ممکن است  از سر گیری پروازهای ترکیه به تعویق بیفتد و در واقع همه چیز در این زمینه بستگی به شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا دارد.وی افزود: مردم با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند جلوی گسترش شیوع این ویروس را در کشور بگیرند و امیدواریم هر چه زودتر شرایط همه کشورهای جهان از نظر این بیماری بهتر شود.دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنین درباره دیگر پروازهای خارجی ادامه داد: طی هفته گذشته تنها تغییری که در پروازهای خارجی رخ داد افزایش تعداد دفعات پرواز به مقاصد توافق شده قبلی بود. به این معنا که پروازهای پاریس و آمستردام به دو پرواز در هفته و پروازهای لندن به سه پرواز در هفته افزایش پیدا کرد. همچنین برای مقاصدی مانند منچستر، بانکوک و کوالالامپور به صورت هفتگی یک پرواز برنامه ریزی شده داریم.
اسعدی سامانی گفت: پروازهای استانبول  به صورت موردی و برای سفر افرادی که مقیم ترکیه هستند انجام می‌شود و در صورتی که ایرانیان در ترکیه باشند و قصد بازگشت به کشور را نیز داشته باشند آنها را بازمی‌گردانیم.
برچسب ها: پرواز ترکیه ایران