به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۲۲۱۸۶

عذرخواهی‌پپسی از رونالدو به خاطر تبلیغش

گروه ورزشی: یک کمپین تبلیغاتی قبل از برگزاری بازی سوئد- پرتغال از عروسکی با پیراهن7 تیم ملی پرتغال که روی ریل قطار بسته شده بود استفاده کرده است.
عذرخواهی‌پپسی از رونالدو به خاطر تبلیغش
کمپانی پپسی روز گذشته از کریستیانو رونالدو ، ستاره تیم ملی پرتغال عذرخواهی کرد. این کمپانی در شرایطی از رونالدو عذرخواهی نمود که اخیرا و قبل از برگزاری بازی سوئد و پرتغال کمپینی تبلیغاتی در سوئد راه اندازی شده بود. این کمپین تبلیغاتی در صفحه فیس بوک پپسی در سوئد مشغول به فعالیت بود. شعار این کمپین این بود: «از روی رتغال رد می شویم» ولی مشکل اصلی در تصویری بود که برای این کمپین استفاده شده بود. در این تصویر می شد عروسکی را دید که لباس قرمز تیم ملی پرتغال و باشماره 7 کریستیانو رونالدو را برتن دارد و این عروسک روی ریل قطار بسته شده است. و سپس عکس دیگری از او دیده می شد که هزاران سوراخ با سوزن ته گرد روی بدنش ایجاد شده است و شاید این عکس به سوراخ شدن احتمالی پرتغال توسط سوئد برمی گشت.

اماپرتغال موفق شد تا سوئد را از پیش رو برداشته و به جام جهانی برسد. بعد از این اتفاق بود که کمپانی پپسی از رونالدو عذرخواهی نمود :« هیچ وقت نمی خواستیم که به ورزش یا روحیه رقابتی ،واکنش ورفتاری منفی بدهیم. ما از تمام کسانی که از این پست ها ناراحت شده اند عذرخواهی می کنیم. این تصاویر خیلی سریع از روی صفحه ما در فیس بوک برداشته خواهند شد.»
مرجع : گل