به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۲۲۷۶

تمجيد مسي از رونالدو؛ كي‌روش پاسخ داد

گروه ورزشي: ليونل مسي با تمجيد از عملکرد کريستيانو رونالدو، او را يک بازيکن مهم و موثر براي تيمش توصيف کرد.
تمجيد مسي از رونالدو؛ كي‌روش پاسخ داد
کريستيانو رونالدو در دو بازي گذشته پرتغال موفق شد با درخشش خيره‌کننده خود کشورش را به جام جهاني 2014 برساند. ليونل مسي، مهاجم آرژانتيني بارسلونا که به تازگي کفش طلاي فوتبال اروپا را کسب کرده است، با تمجيد از عملکرد کريستيانو رونالدو به روزنامه "مارکا" گفت:‌ رونالدو بازيکن با ارزشي است که در اکثر بازي‌ها براي تيمش گلزني کرده. او سال‌هاست که در رئال مادريد و پرتغال ارزش‌هاي خود را به خوبي نشان داده است. فرقي نمي‌کند که او در بهترين دوران خود باشد يا کمي با دوران اوجش فاصله داشته باشد. رونالدو هميشه بازيکن مهم و موثري براي تيم خود بوده است.

مسي در پايان درباره ماندن در بارسلونا گفت:‌ دوست دارم که براي هميشه در بارسلونا بمانم. اگر مسئولان بارسلونا به من پيشنهاد بدهند که براي هميشه در بارسلونا بمانم، قدردان آنها خواهم بود. براي من بازي در بارسلونا افتخار بزرگي است. زندگي من در بارسلونا خلاصه مي‌شود. ليونل مسي به دليل مصدوميت در بازي برابر رئال‌بتيس در ليگا دست کم هشت هفته دور از ميادين خواهد بود.

پاسخ کی‌روش به رونالدو

از سوي ديگر، سرمربی پرتغالي تیم ملی ایران پس از 4 سال پاسخ کریستیانو رونالدو را داد. کریستیانو رونالدو پس از حذف پرتغال از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به انتقاد از کارلوس کی‌روش پرداخت و به خبرنگاران گفت دلیل حذف پرتغال از جام جهانی را باید از کی‌روش پرسید. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از 4 سال پاسخ کریستیانو رونالدو را داد. او در گفت‌وگو با روزنامه "رکورد" چاپ پرتغال عنوان کرد: به کریستیانو رونالدو تبریک می‌گویم. اگر او در بازی برابر اسپانیا در جام جهانی 2010 نیز با همین مسئولیت‌پذیری بازی می‌کرد، می‌توانستیم اسپانیا را شکست دهیم و صعود می‌کردیم.

۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۲:۴۵
به جواب کی روش میگن یه جواب حرفه ای (174598)
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۹:۳۳
کریس واقعا تکه و اخرته فوتباله و از هر لحاظ از لیونل هورمون مسی سرتره! (174814)
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۲۱:۳۸
کی روش زیاد ایران مونده یاد گرفته ها! منظور رونالدو این بوده که مقصر کی روش هست و باید از اون که مسئول تیم بوده بپرسین نه از یک بازیکن که اگر بد باشه یا به قول کی روش مسئولیت پذیر نباشه، مربی می تونه تعویضش کنه. کی روش همیشه دیگران رو مقصر می دونه. هیچ وقت قبول نمیکنه که مشکل از خودش هست. (174883)