به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۲۵۴۸
رکوردی دیگر برای راننده آلمانی

سباستین فتل در برزیل هم قهرمان شد

گروه ورزشی: راننده آلمانی تیم ردبول با قهرمانی در مسابقات برزیل نهمین عنوان نخست خود را در این تورنمنت کسب کرد تا صاحب رکورد تازه‌ای در این رقابتها شود.
سباستین فتل در برزیل هم قهرمان شد
سباستین فتل در ادامه قهرمانی‌های متوالی خود در رقابتهای فصل 2013 مسابقات فرمول یک در گرند پری برزیل هم توانست از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد و رکورد تازه‌ای را در این مسابقات به ثبت برساند. در این رقابت که زیر بارش باران در پیست سائو پائولو برگزار شد سباستین فتل از تیم ردبول با زمان 1:32:36:300 ساعت زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و به مقام نخست دست یافت.

مارک وبر استرالیایی دیگر همی تیمی وی با 10:400 ثانیه اختلاف نسبت به وی در رده دوم ایستاد و فرناندو آلونسو از تیم فراری با 18:900 ثانیه نسبت به نفر اول در رده سوم قرار گرفت.

این نهمین قهرمانی متوالی فتل در رقابتهای این فصل بود که رکوردی تازه برای این مسابقات محسوب می‌شود. او با 25 امتیازی که در پیست برزیل کسب کرد جمع امتیازاتش را در صدر جدول رده‌بندی به 397 رساند. فرناندو آلونسو هم در با 242 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مارک وبر نیز با 199 امتیاز در رده سوم جدول کلی قرار گرفته است.

در جدول رده‌بندی تیمی نیز تیم ردبول با 596 امتیاز و با اختلاف نسبت به دیگر تیم‌ها در صدر جدول قرار گرفت. مرسدس و فراری به ترتیب با 360 و 354 امتیاز دوم و سوم هستند. این آخرین مرحله از فصل 2013 رقابت های فرمول یک بود.