به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۵۲

یاهو هم ايميل‌ها را رمزگذاری https مي‌كند

گروه علمي و فناوري: به دنبال جاسوسی‌های گسترده از کاربران سایت‌های مختلف، یاهو تصمیم گرفته تا داده‌های کاربرانش را رمزگذاری (https) کند تا از انتقادهای آنان در امان بماند.
یاهو هم ايميل‌ها را رمزگذاری https مي‌كند
 سرقت گسترده اطلاعات کاربران سایت‌هایی مانند یاهو باعث بی‌اعتمادی و سوءظن شدید مردم به آنها شده و مدیران این سایت‌ها که نگران از دست دادن ترافیک و درآمد خود هستند تلاش می‌کنند به هر نحو ممکن اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. در همین راستا یاهو اعلام کرده که تمامی اطلاعات رد و بدل شده میان کاربران و دیتاسنترهای خود را از سه ماهه اول سال 2014 رمزگذاری می‌کند تا امکان دسترسی دیگر اشخاص و گروه‌ها به آنها وجود نداشته باشد.

مریسا میر مدیر عامل یاهو در این مورد گفته است: یاهو تصمیم دارد به دنبال افشای برنامه پریسم، به کاربرانش در مورد حفظ حریم شخصی آنها تضمین دهد و موضع شرکت را در این مورد روشن کند. یاهو هرگز به طور عمدی به دولت اجازه نداده تا به هیچ داده‌ای دسترسی پیدا کند.یاهو پیش از این هم مدعی شده بود اجازه دسترسی آژانس امنیت ملی آمریکا را به داده‌های شخصی کاربران صادر نکرده است. این در حالی است که افشاگری‌های ادوارد اسنودن نشان می‌دهد جاسوسان این نهاد به سرورهای یاهو به طور مستقیم و آنی دسترسی داشته‌اند.

۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۱:۰۲
فقط تو ایرانه که سرعت سایت های https رو کم می کنند و اختلال ایجاد می کنند واسش! (177904)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۳:۵۲
.










واسه ما ایرونی جماعت فرقی نمیکنه چون اون موقع هم تا بیاییم یاهورو باز کنیم با پیغام زیر مواجه میشیم

Continue to this website (not recommended).
وقتیم قبول کردیم بازش کنیم با این پیغام مواجه میشیم
cetificate expired
افتاد چرا فرقی نمیکنه ؟!! (178021)