به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۲۵۵۶۰
چرا مصدومان با وانت به بیمارستان منتقل شدند؟

تجمع خانواده​های عزادار حادثه تصادف گتوند

گروه جامعه:​ ‌ خانواده های عزادار حادثه غم انگیز تصادف مینی بوس جاده شوشتر - گتوند امروز در محل تصادف تجمع کردند و جاده را مسدود نمودند.
طبق اخبار رسیده به سایت شوشان،این افراد از عدم پاسخگویی مسئولین و عدم حضر به موقع اورژانس در این تصادف گلایه کردند و گفتند: چرا اورژانس در این حادثه به خوبی عمل نکرد. گفتنی است برخی از جنازه ها و مصدومان این حادثه با وانت به بیمارستان منتقل شده بود. در همین زمینه رئیس شورای شهر صالح شهر ضمن تایید این تجمع گفت: تعدادی از جوانان که بیشترشان از خانواده‌های کشته شدگان تصادف اخیر هستند نسبت به وضعیت نامناسب راه ها تجمع کردند. محمد رضا بنیادزاده افزود: هم اکنون در حال آرام کردن جو هستیم ولی مردم خواستار همت مسئولان برای جلوگیری از تکرار حوادث خونبار در این محور پر تردد هستند.

بنیادزاده با اشاره به خواسته معترضان توضیح داد: تجمع کنندگان خواستار رسیدگی به وضعیت جاده ها هستند و می گویند که این اتوبان باید دو بانده شود.چرا اورژانس در این حادثه به خوبی عمل نکرد. برخی از جنازه ها و مصدومان این حادثه با وانت به بیمارستان منتقل شده بود. رئیس شورای شهر صالح شهر یاد آور شد: از سال 1388 پروژه دو بانده کردن اتوبان مقابل شهر صالح شهر آغاز شد و قرار بود که در مدت شش ماه تکمیل شود اما تاکنون به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده است. بنیاد زاده همچنین با اشاره به حادثه اخیری که در محور شوشتر – دزفول اتفاق افتاد گفت: هنوز دو نفر از حادثه دیدگان در بیمارستان گنجویان دزفول در حالت کما هستند. همچنین حال تعدادی دیگر مناسب نیست.