به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۲۵۷۳۰

اخوان‌المسلمین انفجارالمنصوره را محکوم‌کرد

گروه بين‌الملل: ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت که حامی اخوان‌المسلمین است، با محکوم کردن انفجار مجتمع امنیتی در المنصورة اعلام کرد: "انقلاب مردم مصر مسالمت‌آمیز است".
اخوان‌المسلمین انفجارالمنصوره را محکوم‌کرد
ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت که از حامیان محمد مرسی، رئیس جمهوری برکنار شده مصر است، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، این ائتلاف اقدامات جنایت‌کارانه و خشونت‌آمیزی را که جان مردم بی‌گناه را هدف قرار داده است، به شدت محکوم کرده و تاکید می‌کند کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند مزدوران و جنایتکارانی هستند که هدفشان برانگیختن آتش فتنه و ریختن خون مردم بی‌گناه مصر است. ائتلاف مذکور همچنین اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که ائتلاف حمایت از مشروعیت برای دفاع از حقوق مردم مصر تنها گزینه مسالمت آمیز و به دور از خشونت را درپیش گرفته است.

این ائتلاف ادعای کودتاچیان مبنی بر دست‌ داشتن اخوان‌المسلمین در این انفجار را محکوم و تاکید کرد: نظام کودتا پیش از آن که تحقیقات در خصوص این حادثه را آغاز کند، اخوان‌المسلمین را مسوول آن می‌داند و به این مسئله توجهی نمی‌کند که بیش از 60 عضو اخوان‌المسلمین در این مجتمع امنیتی در حبس به سر می‌برند. در این بیانیه همچنین از نیروهای امنیتی مصر خواسته شده تا هرچه سریعتر عاملان این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند. ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت با بیان اینکه برای خون تمام مردم مصر حرمت قائل است، تاکید کرد که انقلاب مصر مسالمت آمیز است. پیشتر حازم الببلاوی، نخست‌وزیر مصر اعلام کرد که اخوان‌المسلمین یک گروه تروریستی است.
مرجع : ايسنا