به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۷۴۱۳

باید علي مطهری را یک شب بازداشت کنيد!

گروه سياسي: مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده گروه پايداري مجلس با انتقاد از اظهارات علی مطهری گفته دادستانی باید مطهری را یک شب بازداشت می‌‌کرد!
باید علي مطهری را یک شب بازداشت کنيد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی کوچک‌زاده در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس، گفت: دادستان کار بهتری را می‌توانست انجام دهد، به جای بیانیه دادن، شعار دادن یک نفر را که به قضات عنوان وابسته و امر بر نسبت داده، بازداشت می‌کرد، اگر کسی به خود این نماینده همین عنوان را بدهد خودش تذکر اصل ۷۹ نخواهد داد؟ اگر کسی به رئیس جلسه امروز بگوید که این حرف‌های شما ناشی از قرابت فامیلی با این نماینده بود، ایشان حداقل به استناد ماده ۷۹ آئین نامه تذکر نمی‌داد؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: پس آقای رئیس اینطور نیست که نماینده بتواند هر حرفی را بزند. کوچک‌زاده ادامه داد: نظر قرآن درباره یک موضوع با بیان یک آیه فرق دارد. کسانی که می‌آیند اینجا برای ما نهج البلاغه می‌خوانند که بگویند چرا اجازه می‌دهید یک نماینده در اینجا تهمت به قضات بزند بدانند که نهج البلاغه‌دان زیاد است، ولی اینهایی که این افراد می‌گویند فقط یک خطبه است. دادستان تهران باید به جای اعلام جرم، یک شب مطهری را بازداشت می‌کرد.