به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۲۷۵۵۹
مدیر عامل جدید تراکتورسازی مشخص شد

افشاگری درباره قرارداد میلیاردی جلالی!

گروه ورزشی: حمید زینی‌زاده اظهار داشت: با توجه به اتفاقات چند روز اخیر مصلحت این است که برای حفظ انسجام باشگاه و با توجه به تایید مجید جلالی از سوی هیئت مدیره کناره‌گیری خود را اعلام کنم. تا تیم دیگر دچار حاشیه نشود. امیدوارم جام قهرمانی در لیگ برتر و حذفی و بهترین نتیجه در آسیا به همراه سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان نصیب تراکتورسازی شود.
افشاگری درباره قرارداد میلیاردی جلالی!
وی در مورد اینکه هیئت مدیره چگونه از استعفای مجید جلالی به استعفای مدیرعامل باشگاه رسید، گفت: بعد از استعفای جلالی این موضوع را با هیئت مدیره مطرح کردم و نظر آنها پذیرش استعفای جلالی بود. به عنوان جایگزین جلالی، تونی اولیویرا سرمربی سابق را انتخاب کردیم چرا که معتقد بودیم می‌تواند فضای خوبی را به سکوها و بازیکنان تیم منتقل کند. هیئت مدیره هم این موضوع را پذیرفت و مذاکرات را با تونی آغاز کردیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قرار بود تونی با قراردادی 200 هزار دلاری برای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاید و دو دستیار هم با خود بیاورد. ضمن آنکه او خواهان دریافت 148 هزار دلار مطالبه پیشین خود بود که برای این موضوع از هیئت مدیره درخواست جلسه کردم. در این جلسه که مدیرکل ورزش و جوانان استان هم حضور داشت، اسبقیان اعلام کرد با جلالی صحبت کرده و اعلام کرده می‌خواهد نظراتش را به هیئت مدیره بگوید و من اجازه حضور او در جلسه هیئت مدیره را ندادم.

زینی‌زاده افزود: بلافاصله با جلالی تماس گرفتم و از او سوال کردم که در تبریز است یا نه، جلالی پاسخ داد که در تبریز است و تمایل دارد با هیئت مدیره صحبت کند. در نهایت بعد از این صحبت‌ها بود که پورجمشیدیان مصاحبه و اعلام کرد جلالی در تیم ابقا شده است. وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بدون اطلاع او جلسات پشت پرده‌ای در کار بوده گفت: قطعا بحث‌هایی مطرح شده که جلالی ماندنی شد. در دو جلسه اعضای هیئت مدیره متقاعد شدند که او برود اما در نهایت پذیرفتند بماند و من هم رای اکثریت برایم مهم است. در این مدت واقعیت‌ها را بیان کردم و شاید نظر هیئت مدیره این بوده که خواسته هواداران است که جلالی بماند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه جلالی ادعا کرده پیش از این هم استعفا داده اما زینی‌زاده او را به تیم بازگردانده تاکید کرد: من تاکنون استعفایی از جلالی ندیده بودم ضمن آنکه شناخت قبلی از این مربی نداشتم. او را در رسانه‌ها معلم و استاد خطاب می‌کردند و ما هم به همین دلیل او را انتخاب کردیم اما از همان ابتدا شرایط به گونه دیگری بود و ما هم از اخلاق این مربی خبر نداشتیم. زینی‌زاده تصریح کرد: با این وجود از روز اول تمام حمایت خود را از او انجام دادیم و تلاش کردیم نظر هواداران را جلب کنیم. این حمایت‌ها تا امروز هم ادامه داشته و بهترین بازیکنانی که مورد نظر این مربی بودند جذب شدند. تصور نمی‌کنم تا این اندازه از هیچ مربی حمایت شده باشد.

وی ادامه داد: جلالی تاکنون 65 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. مبلغ قرارداد این مربی یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که قرار بود در قالب این قرارداد 3 مربی و 3 آنالیزور به تیم بیاورد. در نهایت آنالیزور تیم تبدیل به یک مربی به نام حبیبی شد که رزومه چندانی ندارد و پورغلامی و محمودی به عنوان مربی و صفامنش به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به تیم آمدند که کادر ضعیفی بود و ما به این دلیل باغ‌آبادی و پژمان را به آنها اضافه کردیم. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: جلالی سه‌چهارم مبلغ قرارداد را برای خودش برداشت، یعنی 900 میلیون تومان از قرارداد برای جلالی بود و 300 میلیون تومان هم به 5،6 عضو دیگر کادرفنی تعلق می‌گرفت. مربی دروازه‌بان‌های ما تنها سابقه تیم فوتسال معلولین ذهنی را در رزومه کاری خود داشت و آن وقت برای تمرین دادن دروازه‌بان‌های تراکتورسازی در لیگ برتر انتخاب شده بود.

زینی‌زاده ادامه داد: از 880 میلیون دریافتی خالص جلالی او تاکنون 550 یا 560 میلیون دریافت کرده است. جلالی گفته مشکلات تیم از سوءمدیریت من بوده است. اکنون این مربی بگوید که در کدام باشگاه چنین شرایطی داشته است؟ من در شرایطی تراکتورسازی را تحویل می‌دهم که گزارش مالی را به استعفایم پیوست کردم و باشگاه نه‌تنها بدهی ندارد بلکه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هم موجودی دارد. وی افزود: اکنون جلالی برود و مقایسه کند که در کدام باشگاه و کدام مدیریتی چنین وضعیتی را دیده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره دیگر ادعای جلالی مبنی بر اینکه واسطه قرارداد تراکتورسازی با تونی 150 هزار دلار دریافت می‌کرده گفت: جلالی اسناد این ادعایش را اعلام کند. کل قرارداد پیشنهادی ما به تونی 200 هزار دلار بوده. چگونه می‌توانیم چنین مبلغی را به واسطه بدهیم. جلالی که علم غیب دارد راه این کار را بگوید. ما با اولیویرا مستقیم مذاکره کرده‌ایم و البته برخلاف این روند زمانی که جلالی بازیکنی را برای جذب به ما معرفی می‌کرد باید حتما از طریق مدیربرنامه‌ای که او به آن اطمینان داشت بازیکن می‌گرفتیم.

زینی‌زاده تصریح کرد: با تونی برای 200 هزار دلار صحبت کردیم و قرار بود او 2 دستیار هم همراه خودش بیاورد بنابراین چنین ادعاهایی تنها برای تشویش اذهان عمومی است و به نظرم کار درستی انجام نشده است. وی در مورد بحث پخش شدن شماره تلفن مجید جلالی در سایت‌های مختلف گفت: من سایتی نمی‌شناسم و همانطور که شماره من در اختیار بسیاری از رسانه‌ها قرار دارد ممکن است شماره جلالی را هم بسیاری داشته باشند. او خودش می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و ببیند چه کسانی شماره مخفی او را پیدا کرده‌اند. وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی با جلالی به نتیجه می‌رسد گفت: به غیر از بنده نظر سایر اعضای هیئت مدیره همین است. به هر صورت من نمی‌توانم با جلالی کار کنم اما امیدوارم خلاف نظر من ثابت شود و تراکتورسازی با جلالی به سرمنزل مقصود برسد.

مدیرعامل تراکتورسازی مشخص شد

رئیس سابق هیئت فوتبال تبریز به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.
پس قبول استعفای زینی زاده مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور سازی تبریز، جمشید نظمی رئیس سابق هیئت فوتبال تبریز از سوی علی‌‌اکبر جمشیدیان رئیس هیئت مدیره و سایر مسئولان این تیم به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی  جدید معرفی و جانشین زینی‌زاده شد.

از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۱:۱۹
متاسفانه وقتی یک تیم شهرستانی جان میگیرد وارد هزار حاشیه میشود (197590)
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۲:۰۰
باشگاه دوست داشتنی تراکتور متاسفانه بدست افرادی افتاده که فوتبالی نیستند شاهد من همین مدیرمستعفی است که میگوید جلالی را نمیشناختم و فقط در روزنامه اسم این مربی را دیده بودم!!!حال با چنین تفکری ایا تراکتور میتواند مدعی لیگ باشدو مردم اذربایجان قهرمانی تیمشان راببینند درست است تراکتور در جدول جز شش تیم است اماباید مدیریتش هم رده بالا باشد صرف گرفتن بازیکنان تیمهای دیگر مانند(پرسپولیسواستقلال)که هنر نیست باید با مدیریت صحیح ودراز مدت اینده دار به فوتبال اذربایجان قوت بخشید سرزمینی که فراوان جوان دارد که با غیرت ایرانیشان (باقری٬دایی)برای فوتبال این مرز وبوم افتخارخواهند اورد یاشاسین ایران یاشاسین اذربایجان یاشاسین تراکتور (197593)
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۳:۳۷
فعلا که حامد لک یکی از بهترین دروازه بانای لیگ بوده... شما اگه مدیریت بلد بودی اینجوری تیمتو وارد حاشیه نمیکردی (197597)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۶:۳۱
امروزآقای جلالی توی برنامه ورزش ومردم حرفهای دیگه ای میزد... (197658)
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۶:۴۱
ما همه تراگتوری بودیم اما این حاشیه بد نتیجه گرفتن به فولاد گستر را حمایت میگنیم (197660)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۷:۳۳
اگر آقایان دوستدار فوتبال و مردم هستند هر زودتر باشگاها را خصوصی کنند از جمله استقلال و پیروزی (197681)