به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۰۶۲۴
جوسازي رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد و افراطيون؛

خبرهاي دروغ «سکته‌اي» عليه «سبد کالا»!

گروه جامعه: طي چند روز اخير سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي تندرو اصولگرا (عمدتا حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) به شدت در حال خبرسازي عليه طرح سبد كالاي دولت هستند، و در حاليكه دولت محبوب اين رسانه‌ها به رفتارهاي پوپوليستي شهره عام و خاص شده بود، دولت روحاني را به خاطر توزيع كالاي رايگان به طبقه‌هاي آسيب پذير به زير سئوال برده‌ و در اين راه به شگردها و خبرسازي‌ةاي ناجوانمردانه هم متوسل شده‌اند!
خبرهاي دروغ «سکته‌اي» عليه «سبد کالا»!
در همين راستا پخش و انتشار گسترده اخبار دروغ و جعلي كه هدفي جز تخريب اقدامات دولت ندارد، يكي از اين روش‌هاي نخ‌نما شده است. در اين پروژه، و طي چند ساعت چند خبر  همراه با ارسال گسترده پيامك‌!، با اين مضمون كه فلان شهروند به خاطر عدم دريافت سبد كالا! سكته و جان سپرده است منتشر شده كه اولين آن توسط يك خبرگزاري خاص اصولگرا بوده است.

اين اقدام زشت و عقده‌گشايي رسانه‌اي در حالي صورت مي‌گيرد كه فرمانده انتظامی کرمانشاه صراحتا گفته است: مرگ مرد 60 ساله در اين شهر هيچ ارتباطي با محل توزیع سبدکالای یارانه ای و يا  ازدحام جمعیت نداشته و به دلیل یک عارضه قلبی بوده است.

سردار كشوري افزود: به هیچ عنوان اتفاقی که برای مرد 60 ساله در مقابل فروشگاه زنجیره ای محل توزیع سبد کالا به وجود آمده ارتباطی به ازدحام جمعیت یا چیزی شبیه به این نداشته است. این مرد در فاصله معنا داری نسبت به صف توزیع کالا قرار داشته و بررسی های دقیق پلیس و پزشکان نشان می دهد که مرگ او به دلیل ایست قلبی بوده است. وی از حضور مسئولین با فاصله کمی از وقوع این حادثه در محل خبر داد و گفت: در همان ابتدا مشخص بود که حاشیه دار شدن این حادثه فقط به دلیل نزدیکی به صف توزیع کالا بوده است وگرنه دلیل مرگ یک ایست قلبی با دلایل معمولی است.

امروز هم يك سايت خبري متعلق به يكي از نمايندگان اصولگراي مجلس در خبري مضحك كه حتي نوع تنظيم اين خبر هم بر جعلي‌بودن آن دلالت دارد، نوشت: یک جوان اهل شهرستان هشترود با دریافت خبر عدم تعلق سبد کالا به وی، سکته کرد(!!). در نیمه شب دوازدهم بهمن‌ماه او، با اطلاع از عدم تعلق سبد کالا به وی از طریق پیامک، به دلیل فشار عصبی وارده سکته کرده و راهی بیمارستان شد. بر اساس این گزارش، طبق اعلام پزشک معالج وی وضعیت عمومیش در حال بهبود است ولی به مدت دو ماه خانه‌نشین می‌شود(!!) گفتنی است، این جوان حدودا ۲۵ ساله، شاگرد یک نانوایی در هشترود است(!!)

از سوي ديگر سايت آينده، در نقد رفتار حاميان احمدي‌نژاد در تخطئه توزيع سبد كالا نوشت: اگرچه برخی از کارشناسان توزیع سبد کالایی در این حجم وسیع جمعیت، تصمیم چندان درستی ارزیابی نمی کنند اما در این میان برخی استدلال‌های حامیان احمدی‌نژاد برای تخریب این طرح شنیدنی است. از جمله استدلال محکم سردبیر رجانیوز که: لباس دست دوم بودن سبدکالایی را از همان 800 گرم پنیرش می‌شود با عمق جان درک کرد.

گروهی از کارشناسان معتقدند دادن این سبد به بخشی از مردم و نرسیدن این سبد به گروهی دیگر، به ویژه با توجه به دقیق و به روز نبودن داده‌های آماری مربوط به استحقاق این سبد به خانوارها و نیز این خصلت ایرانیان که حتی پولدارهایشان نیز از هیچ چیز رایگانی نمی‌گذرند، می‌تواند پاشنه آشیل این طرح شود و با تصور بی عدالتی در توزیع این سبدها در کنار مشکلات توزیع چند میلیون سبد که امری طبیعی است، باعث شود این طرح از نظر تبلیغاتی به زیان دولت تمام شود.

امری که به ویژه در شبکه‌های اجتماعی حامیان احمدی‌نژاد در این روزها به انحاء مختلف دیده می شود و جالب آن که این گروه طرح مذکور را گداپروری توصیف می کنند. البته در این میان برخی انتقادها را می توان مدح شبیه به ذم دانست که از جمله آنها، مطلب سردبیر رجانیوز است که ارائه سبد کالا را به دادن لباس کهنه به فقرا در شب عید توسط مایه دارها تشبیه کرده است!!

مهمترین استدلال ایشان برای "لباس کهنه بودن" این سبد، دادن تنها 800 گرم پنیر در این سبد به مردم است. این در حالی است که 800 گرم دو بسته پنیر می شود که در نوع خانواده های سه، 4 نفره امروز تقریبا برای یک ماه کافی است. مشخص نیست در دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد و به برکت این دولت، خانواده این عزیزان چند نفره شده که ارائه 800 گرم پنیر را مثل دادن لباس کهنه می‌دانند!
مرجع : مثلث

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۱۶
کسانی که همه چیز را سیاسی می بینند نمی توانند حقیقت گو باشند .بهتر است بجای این جنجالها کمی بفکر مردم فلک زده وفقیر باشیم .سیاستهای ا صول گراها را هم در این 8سال مردم دیدند نیاز به در افشانی نیست. (203892)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۰:۱۲
بی تعارف بگویم دادن سبد کالا و در صف ایستادن در هر دولتی بجای انکه جنبه مثبت داشته باشد از دیگاه کسانی که وضعشون نسبتا خوب است مسخره بنظر میرسد . وبنظرم این این روش برای دولت روحانی خاطره خوشی بر جا نخواهد گذاشت مخصوصا طبقه بندی برای دریافت کالا مبنایی خاص نداشته است خانواده های بسیار نیازمندی میشناسم که مشمول دریافت نشدند چرا که درامدشون و یا بیکاریشون در جایی ثبت نشده است (204137)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۲:۳۲
چی بگویم در این وادی فیلتر و حصر آزادی..........
مردم رو برا مقدار تخمی و پنیری به جان هم انداختند و در این سرما برای هیچ یک اندکی ارزشی قایل نیستند....چه نماینده و چه مسوول...
همه لال شدن و کور.....
ناگفته نماند ماها هم چشم گشنه ایم....
من خودم حاضرم از این برنج صدقه بگذرم و این کار رو با نرفتم اعتراضم رو نشان دهم..ولی تو چی؟اون یکی چی؟
ما همه منتظریم.....منتظر یه فرصت.....برا کنار زدن هم دیگه.... (204230)
حامي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۱۸
ببينيد ما بايد يه فرقي با اين اصول گراها داشته باشيم يا نه، كه اگر اين طور نباشه همون بلا سرمون مياد من اكثر سايتهاي خبرب رو چك مي كنم سايتهاي اصلاح طلب اصلا به اين موضوع نمي پردازن مثل عملكرد اصول گراها زمان احمدي نژاد!
طرح طرح خوبيه به شرط اينكه اطلاع رساني درست صورت مي گرفت كه نگرفت
بايد بانك اطلاعاتي بي نقصي مي داشت كه نداشت
و در كل درست اجرا نشد مي تونستن از اسفند شروع كنن و درست اجرا كنن دقيقا به خاطر رفتار هاي احساسي و اعتماد به نفس زياد حالا تبديل به پاشنه آشيل شده!
سايتهاي اصلاح طلبي مثل ... (203893)
نجفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۲۲
انشاالله خداوند این افراطی ها را به زمین گرم بزند.
ما مردم ایران این افراطی هارو نمیخایم (203895)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۱:۲۶
انشاالله . هیچ کس احمق های افراطی رو نمیخواد . همون کسایی که فقط بلدن مخالف خود رو تخریب کنند و حق گو نیستند . خداییش اگر این نوع تقسیم و این صف را در دولت محمود دیده بودید زمین و آسمان را به هم نمیدوختید . خب طرفدار دولت روحانی بودن خوب ولی باید حق را ارجح بدانی . این توزیع اشتباه محض بلکه افتضاه بود. کسانی از اصلاح طلبان که ساکت بمانند یقینا افراطی هستند و شامل نفرین فوق (204186)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۳۶
سلام،خداشاهداست که من مخالف احمدی نژادواشتباهات ویرانگردولت 8سال گذشته هستم وباروی کارآمدن دولت جدید،به تدبیرآقای روحانی امیدوارم؛ ولی انگار اراده ای می خواسته باطرح واجرای سراسر نادرست سبدکالا،امیدمردم ازاصلاح اشتباهات گذشته رابه ناامیدی تبدیل کند! بنا به اظهارمعاون ریاست جمهوری اعتبارسبدکالایی ازباقیمانده اعتبارات یارانه هاست ؛پس چرا دولت محترم یارانه کالا رادر قالب صــــدقـــه و هــــدیـــــه و ضــــیــــافـــت دولــتـــی و نــــــــذ ر ی ! بین مردم تقسیم می کند ؟ ! (203899)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۴۵
بابا کی میخواهی خودتو به خواب بزنی
بیدار شو!! (204061)
پشیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۴۷
نه اتفاقاراسته.من خودم به روحانی رای دادم ولی دلیل نمیشه بگیم الکیه وشانتاژه.کارمندجزهستم شیمیایی هستم دانشجوازادهستم بمن تعلق نگرفته ولی به معاون ومدیرداخل اداره مون که حقوقشون قابل قیاس اصلا بامن نوعی نیست تعلق گرفته چرا.عجب برنامه ریزهایی داره دولت تدبیروامید.مشخصه که کشکی قرعه کشی کردن برادریافت.خداکنه تومسایل کلان وبزرگ اینجوری برنامه ریزی نکنن.بهارجون واقعیات رامنعکس کن تامردم سری بعدهم طبق برنامه هاوشعارهابیان رای بدن.این سری که واقعامسخره بازی بوداختصاصشون من که پشیمون شدم رای دادم بهش (203907)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۹:۳۴
دوست عزیز شما که برای یک سبد کالا از رایت برمی گردی وابراز پشیمانی می کنی همان بهتر که پشیمان شوی.واقعا فکر نمی کنی چه قیمت نازلی برای رای خود تعیین کرده ای؟! همه اش 80 هزار تومان؟!! واقعا نظر سیاسی وکلان تو دانشجو هم هستی 80 هزار تومان می ارزد؟افسوس می خورم دوست من.البته بعید است به روحانی رای داده باشی.شاید جزء کسانی هستی که سبد حملات به دولت را در سبد کالایش گذاشته باشد.شاید. (204115)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۵۲
این فتنه نیست با هاش کاسبی کنید .بسه (203911)
خرمشهری
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۳:۵۹
از زمانی که طرح هدفمندی یازانه آغاز شد بی عدالتی به اقشار کم درآمد شکل گرفت کارمند.تاجر .بازاری پردرامد 455000ریال می گیره اقشار کم بضاعت همون مبلغ میگیرن که باعث تورم60% برروی اقلام شدبدلیل عدم مدیریت ونظارت وغیره
الان که دولت جدید با سبد کالا میخوات فشار تورم را کم کنه سبدحمایتی که دومزیت داره 1-حمایت تولید داخلی (کالای ایرانی توزیع شده) وکمک به قشر نیازمند متاسفانه قشر متوسط به بالا صداشون در اومده پس ما چی ؟
من بااینکه حقوقم حدود یک میلیون میشه و2 بچه دارم اصلا خجالت میکشم سبد کالا بگیریم ... (203913)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۱۱
شما کاملا اشتباه میکنید یکی از معایب این سبد عدم حمایت از تولید ملی هستش (برنج و مرغ وارداتی)
بهتر بود دولت محترم اعلام میکرد این سبد فقط به خانوادههای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق میگیرد تا اینهمه نارضایتی ایجاد نمیشد (204043)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۰۲
اقایان منطقی باشید سبد کالا و هر اقدام حمایتی برای مردم لازم است اما با تدبیری بهتر که از این دولت توقع میرفت نه با این وضعیتی که مردم خودشان میبینند نیازی به تخریب هوارداران محمود و جلیلی نداره که ! (203917)
گدا پرور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۰۷
به جای سبد کالا دولت میتوانست پول این کالاها رو به حساب مردم بریزه.
نه اینکه تو صفهای طولانی بایستند و تو سر هم بزنند و کل دنیا مسخره مون کنند.
کاش برنجها هم از کشاورزهای خودمون برای حمایت از اونا میخرید.
بی برنامگی و بی عدالتی و دزدی همچنان ادامه دارد. (203921)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۹:۴۰
دوست من روش احمقانه پول نقد توزیع کردن یعنی تورم بالا.یعنب چای 7000 تومانی بشود 35000 تومان واز این یعنی ها.دولت بیچاره که سکان از . . .تحویل گرفته می خواهد هم از تولید حمایت کند وهم پول نقد پخش نکند.مردم ما عادت دارند فقط بخواهند.چگونه و به چه بهایی برایشان مهم نیست حاضرهم نیستند دقیقه ای فکر کنند.در این شرایط است که غارتگران بساط غارت پهن می کنند وخوب می خورند. حقمان است.45000 تومان دادند 450000 تومان پس دادیم اما کسی درک نکرد.درک هم نخواهد کرد.البته به خیلی ها بر می خورد اما بخورد.باید گفت. (204118)
پاتریک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۱:۱۲
عزیز سبد کالا در راستای اینه مردم یه مقدار از فشاری که به خاطر تهیه اغلام ضروری دارن کاهش پیدا کنه
طرح بسیار خوبی است و توزیع کالا تو همه دنیا انجام میشه
الکی تخریب نکنید
روحانی از اول اومدنش یه کار کرده باشه مردم عادی خوششون اومده باشه همینه (204171)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۷
این خبر را در رجا نیوز خواندم واین کامنت را گذاشتم
خوب خوراکی برای دشمنان قسم خورده این کشور تهیه میکنید
وآنوقت میگویید آنها سیاه نمایی میکنند سیاه نمایی بهتر از این؟ (203930)
سام
Germany
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۸
بپرسید چرا به مردم بدبخت و از کار افتاده که با کارگری روز رو به شب می رسونن سبد کالا نمی دن ولی به کسایی که هم زن و شوهر کارمندن سبد کالا میدن. (203931)
تبریزلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۹
آنها که خبرسازی می کنند و از سکته مردم به دلیل عدم تعلق سبد کالا انتقاد می کنند چرا پاسخ نمی دهند که مسئوول فقر و بدبختی این مردم در این 8 سال کیست؟ چرا پاسخ نمی دهند که چه کسانی مردم را محتاج لباس کهنه کرده؟ (203932)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۳
وقتي توروستاها به خاطر گرفتن راي سيب زميني ميدادن يادشون رفت (203937)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۴
غارتگران حق دارند هرآنچه دل تنگشان می خواهد بگویند.بساط مسخره ای که درست کرده اند را فراموش کرده اند.دکتر نجفی دهان باز کند تا گوشه ای از لباس کهنه پیدا شود ویا نه دادگاهی بی طرف ومطمئن برپا گردد تا ببینیم بهای سوراخ روباه چه میزان خواهد شد.چپاول سرمایه های ملی در بی خبری مردم خیلی زیر زبانشان مزه کرده حالا هم باید به قول عربها رطب ویابس ببفاند.بگذار دست وپا بزنند اما باید پاسخ صدها میلیارد دلاری را بدهند که نیست.باید بگویند با چه مجوزی پول نفت ملت به حساب زنجانی ها واریز شده است.اول اینها... (203938)
mohamadreza
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۴
فکر کنماین سبد کالا رو شانسی 10 20 30 40 کردن انتخاب کردن (203939)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۵
این گروه پایداری که من میشناسم اگر امام زمان هم تشریف بیاورند واین گروه رادر رده فرماندهان خویش قرا ندهند برعلیه او می شورند دیگه روحانی جای خود دارد (203940)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۸
...بعد لباس کهنه فروشی! قدرت 6 دانگ دستشان است والا باید در معدن سنگ با غل وزنجیر بیگاری می کردند . ..فریبکار هستند اما عاقبت در دام فریب خود خواهند افتاد.صبر تاریخ زیاد است.حالا بازنده شده اند برای دولت پاکدست روحانی ابوعطا می خوانند. دادگاه قانونی در انتظار ایشان خواهد بود.باید تکلیف اموال عمومی را که نابود کرده اند روشن کنند. (203944)
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۳۴
ببین کی به کی می گه افراطی ؟ آشوب طلبان بقیه را افراطی می نامند !!!!!!!!
این خبر کاملا صحت دارد و شما هم به جای توجیه ، همانگونه که از مرگ دو نفر سواستفاده حزبی کردید انیجا هم از جان این هموطن دفاع می کردید ...
اما کاش هدفتان مردم بود ...کاش .. (203951)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۴۱
عشق است روحانی
عشق است سبد کالا
هرکی ناراحته و میگه گدا پروری اول بره از یارانه اش انصراف بده بعد بیاد خزعبل بگه (203958)
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۹:۲۹
روحانی مچکریم
بابت اینهمه عزت و تکریم ملت، مچکریم (204114)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۵۳
خب قبول کنید که مدیریت این جریان بسیار ابتدایی و نامعقول و نالازم بوده است (203964)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۴:۵۳
روی هم رفته طرحی ناموفق و غیر عادلانه بوده است و اگر به گروه هایی که مشمول سبد کالا شده اند نگاه کنید متوجه می شوید که به طبقه هایی که قطعاً غیر آسیب پذیرند نیز تعلق گرفته. (203965)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۰۷
توزیع سبد کالا با هر نیتی باعث جو نارضایتی در بین مردم شده است مسئولان خوب توجه کنند هر چه سریعتر این موضوع را خوب جمع جور کرده و بهانه به دست مغرضین و عقده گشان ضد دولت ندهند این طرح به خودی خود مثبت به نظر می رسد مشروط به اینکه به همه اقشار جامعه تعلق گیرد عوامل ضد دولت شدیدا روی موضوع کارکرده مردم را علیه این طرح بسیج می نمایند و این امر باعث ریزش رای دولت روحانی در دور بعد خواهد داشت (203977)
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۰
یه نفرم که کار خوب میخواد انجام بده چشم ندارند ببینن تفرقه میندازن وای وایییییییییییییییییییییییی سرتون تو لاک خودتون باشه ای بابا (203978)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۳
صف های طولانی و توهین به کرامت انسانی هم دروغ است؟ (203980)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۴
فقط میتونم بگم روحانی اشتباه کرد. این مسایل باید برچیده بشه . به نظر من نوعی تحقیر هست چه زمان احمدی نژاد و چه الان . این رفتار با مردم درست نیست. (203981)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۵
تورم که نسبت به پارسال هیچ فرقی نکرده بنابراین 80 تومان احمدی نژاد می ارزید به این سبد کالای مسخره. در ضمن اون برای هر نفر بود این 80 تومان برای یه خانواده است. یه طرح واقعا الکی. الان یه خانواده ای که 5 نفرن باید همون قدر مواد غذایی بگیرن که یه خانواده ی 2 نفره می گیره.800 گرم پنیر برای یه خانواده دو نفره هم برای یه ماه نمی رسه. فقط نشستین اینجا فکر می کنید روحانی پیامبره و منتقداش مشرک و هیچ حرف حقی رو هم قبول نمی کنید. عین حامیان احمدی نژاد. (203982)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۸
تا اونجا که خانوادن صرفه جوی 4 نفره ما نشون میده این 800 پنیر مال 4روز هست اونم با مصرف مقتصدانه یعنی هر نفر 50 گرم روزانه است.با یه ترازو اونو تکه تکه حساب کن. (203985)
کم عقل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۱:۱۴
شما 4 روزه 4 نفره دوبسته پنیر میخوری؟؟؟
پنیر زیاد باعث کم عقلی میشه
یه مقدار کمتر بخور
حداقل 10 روز رو میرسه 2 بسته پنیر واسه 4 نفر (204172)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۲۱
بهار جان زیاد حرص نخور یه کم انصاف سایتتو جذاب تر میکنه خداییش این کار گدا پروری نیست من طرفدار احمدی نژاد نیستم اما اگه دولت احمدی نژاد بود گوش فلک رو کر نمیکردین که ای وای گدا پروری شد؟ (203988)
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۳۴
این خبر ها دل ادم را می سوزاند کمی درک دولت و وسعت کار را در نظر بگیرید ویک خواهش از همه دوستان وهواداران اقای روحانی به تدریج برای گرفتن سبد کالایتان بروید تا بهانه از دست بعضی گروه ها گرفته شود در ضمن یادتان نرود ما برای این چیز ها اقای روحانی را انتخاب نکردیم پس به تندروها بیش این میدان ندهید (203996)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۳۵
بهار عزیزم من خودم از کسانی هستم که با آمدن دکتر روحانی امید به زندگیم برگشته و اصلا خبرهای کذب این سایت های تندرو و افراطی رو یک ذره باور نمیکنم چون اینا به این دروغ ها عادت دارند، ولی کاش دولت به جای دادن این سبد کالایی همون وجه نقدی رو میداد،دیدن این صف های طولانی واقعا آزار دهنده است،چون نشون میده ملت ما به لحاظ اقتصادی چقد در تنگنا هستن، کاش با وجود دلارهای نفتی هیچ کس محتاج به این کمک ها نبود. (203997)
g
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۳۹
اخه دولت یازدهم خودی نیست ! لذا هرکاری بکنه باید انتقاد کرد حتی اگه همان کار راشب انتخابات خودشان انجام داده باشند (203999)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۴۰
حالا هر طور در نظر بگیرید اما دولت روحانی به خودش ضربه زد. دقت کرده ام آقای روحانی روحیه عجیبی دارد. جاییکه انتظار نداری کارهای محیرالعقول می کند. مثل صحبت تلفنی با اوباما یا همین توزیع ضربتی جنس کوپنی بین یک ملت آن هم در سرمای زیر صفر درجه. (204000)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۴۹
800 گرم دو بسته پنیر می شود که در نوع خانواده های سه، 4 نفره امروز تقریبا برای یک ماه کافی است................یعنی در روز شما فقط 7گرم پنیر مصرف میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (204003)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۵۳
من زیر یه مطلب دیگه کامنت گذاشتم و از شما انتقاد کردم چرا از این کار دولت انتقادی نکردید حالا دیدم حتی به نوعی حمایت هم کردید.بهاری های محترم این روش حمایت ازهمه چیز نتیجه ش فاجعه ست. قبول کنیم این کاربا کارهای احمدی نژاد هیچ تفاوتی نداره ونوعی تضاد شعار و عمل دولته. کجا دوبسته پنیر میشه یک ماه برای خانواده سه چهار نفره. چی کار به پایداری ها و احمدی نژادی ها داریم، این طرح با کمبود پول دولت جوردرنمیاد و به هیچ وجه هم دردی رو ازکسی که نداره دوا نمیکنه. تایید نکنیم کارهایی رو که ازش انتقاد میکردیم (204004)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۵:۵۵
به نظرمن دراین مرحله بایدبه کمیته امدادیها بهزیستی واقشارکم درامد جامعه سبدکالاتعلق میگرفت دادن سبدکالابه همه کارمندان باتوجه به تفاوتحقوقشان برای بقیه مردم(اقشارکم درامد باشغل ازاد _کارگران ساختمانی و....)که این طرح شامل حال انها نمیشود ایجادنارضایی میکند وبه هدف اصلی ایجادطرح خدشه واردمیکند (204005)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۶:۱۰
ای بابا این افراطیون دارند از عقده ای که از این ملت و سیلی که در 24 خرداد هستند میترکند . بزار به این دروغ پردازی ها دلشون شاد باشه . همه اینها رو به چاخان سرایی و تهمت و دروغ میشناسند و لا غیر (204016)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۶:۱۹
اون از سفر استانی جناب روحانی که مردم رو پشت ماشینش دواندند.
اینهم از سبد کالا که بدتر از پرداخت 45 هزارتومن در حقوق ملت بود و اونها رو مجبور به صف ایستادن در سرمای منهای صفر کرد.
میشه بگید پس اونهمه شعار علیه پوپولیست کجا رفت؟ (204023)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۶:۲۳
کلا هدفمندی یارانه ها اشتباه بود چون هنوز که هنوزه نفعی که باید عاید صنعت کشور می شد نشد ولی خون مردم رفت توشیشه (204025)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۶:۳۴
برای دولتی که این همه ادعای تدبیر داره خیلی افت داشت با این وضع سبد کالا توزیع کنه. (204029)
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۱۷
همین پارسال بود که مردم به خاطر بی عرضگی ((دولت قبلی)) و به دلیل کمبود برنج و مرغ در صف های طولانی برنج و مرغ بودند و تازه این اقلام را به قیمت گزاف خریداری می کردند. ما صفهای ذلت بار سال گذشته و صفهای ذلت بار دولت احمدی نژاد را که ناشی از بی عرضگی آقای جلیلی در کاهش تحریم ها بود را فراموش نمی کنیم.((به خاطر خدا سایت فارس و رجانیوز را رسوا کنید و تصاویر صفهای طولانی مرغ و برنج خدا تومانی دوران احمدی نژاد را منتشر کنید تا . . .)) (204047)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۲۳
باسلام/خیلی ازافراطی هاخودشان راسربازامام عصرمی دانندولی غافل ازاینکه مقدمه ی آن اخلاق گرایی است لذاطبق روایتی ازامام صادق (ع)کسانی که خودشان راتابع آن حضرت قبول دارند به هنگام ظهورازاین دایره خارج می شوندوباایشان مخالفت می کنند;حال این افراطی هابه همه چیزبدبین هستندوبرخلاف نظررهبری شلوغ بازی می کنند. (204049)
007
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۵۰
بسه بابا خستمون کردین انقدر تمام گندکاری هاتون را ربط دادین به احمدی نژاد (204066)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۵۳
اگرچه افراطیها از هرچی ایراد میگیرند و هیچوقت حق با انان نیست ولی این طرح واقعا افتضاح است . (204068)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۷:۵۷
اگه این سبد کالا را کس دیگه میداد گدا پروری بود ولی حالا تدبیره. (204072)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۸:۲۶
متاسفانه روش بد توزیع و عدم تخصیص به نیازمندان واقعی این بهانه را دستشون داده ، اعتراف کنیم که کار درستی صورت نگرفته ! (204081)
رشاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۸:۴۱
اگه احمدی نژاد همین کارو میکرد چیکارش میکردین کمی انصاف بعضی موقع به کار میاد!!! (204091)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۸:۵۱
می گویند یکی از روی بخل وحسادت خودش راجلوی خونه همسایه حلق آویز کرد. تا شرش گردن همسایه بیفتد. خداوند شرتان را بخودتان برگرداند‎‎، سران همیشه فتنه ! (204097)
اقای دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۸:۵۲
نمردیمو یه جواب دندون شکن برای این افراطیون دیدیم (204098)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۰:۱۴
اگر این گداپروری نیست پس گداپروری چیست؟ شما تو خیابون اگر یک نفر دستش را جلوتان دراز کند ازش می پرسید کی هستی؟ خانواده تو چند نفر است؟ نیاز واقعیت چقدر است؟ یا همینطوری پولی می گذارید کف دستش و می روید. برخورد این دولت با مردم همینطور است. همینطوری سرسری مقداری کالا گذاشت کف دست مردم. مردم ایران این مسایل یادشان نمی رود. (204138)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۱:۳۸
بعضی ازاصول گراها جشم دیدن روحانی راندارند و..... (204192)
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۲:۱۲
قضاوت با شما پدر خانم من بازنشسته تامین اجتماعی است با دریافتی480هزار تومان مشمول دریافت نیست ولی کسانی هستند که نیاز ندارند مشمول هستند هر چند که ممکن است جهت دریافت سبد هم اقدام نکنند (204209)