به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۱۳۷۰۴

رشید مظاهری خبر بازداشتش را تکذیب کرد

گروه ورزشی: رشید مظاهری با رد برخی از شایعات گفت: من در منزلم بودم و جایی هم حضور نداشتم. در حال حاضر در راه رفتن به باشگاه استقلال هستم تا در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کنم.
رشید مظاهری خبر بازداشتش را تکذیب کرد
رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با اعلام رسمی این باشگاه به دلیل آنچه که مسئله انضباطی اعلام شد، در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. همچنین در برخی از خبرها آمده بود که به دلیل شکایت مدیربرنامه‌های مظاهری این دروازه‌بان در کلانتری تجریش حاضر شده است. رشید مظاهری با رد برخی از شایعات گفت: من در منزلم بودم و جایی هم حضور نداشتم. در حال حاضر در راه رفتن به باشگاه استقلال هستم تا در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کنم.

امروز برخی رسانه‌های داخلی خبر داده بودند که رشید مظاهری صبح امروز با شکایت وکیلش در کلانتری ۱۰۱ تجریش حاضر شد و برخی خبرها حکایت از بازداشت او دارد. ظاهراً شب گذشته درگیری بین مظاهری و صادقی وکیل این بازیکن بر سر مالکیت و مدیریت اموال صورت گرفته که منجر به شکایت مهدی صادقی از وی شده است. مسئولان باشگاه استقلال تا این لحظه از مشکل قضایی برای دروازه‌بان تیمشان بی اطلاع هستند. رشید مظاهری ساعت ۱۴ امروز باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال به خاطر اتفاقات تمرین روز پنجشنبه حضور پیدا کند اما از صبح امروز شایعاتی پیرامون یک اتفاق قضایی برای سنگربان استقلال مطرح شده است. گفته می‌شود مظاهری به دلیل شکایت مدیر برنامه سابق خود در کلانتری تجریش به سر می‌برد ولی مسئولان باشگاه استقلال تا لحظه انتشار این خبر از این موضوع بی اطلاع هستند. سال گذشته هم رشید مظاهری به دلیل شکایت سعید عزیزیان یکی دو جلسه راهی دادگاه شد و در نهایت با مربی خود آشتی کرد.نکته اینجاست که خبر رسیده دو نفر از طلبکاران مظاهری نیز پس از اطلاع از حضور رشید در کلانتری برای طرح شکایت از وی در کلانتری ۱۰۱ تجریش حاضر شده‌اند. بعضی خبرها حاکی از آن است که مظاهری به طور موقت بازداشت شده و نیاز به رضایت شاکیان خود دارد.
مرجع : فارس
برچسب ها: رشید مظاهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها