به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۲۰۲۰۱
در جریان لیگ جهانی کاراته؛

جوایز بهترین‌های کاراته دنیا اهدا می‌شود

گروه ورزشی: فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد در نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی، مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۱ کاراته دنیا را برگزار می‌کند.
جوایز بهترین‌های کاراته دنیا اهدا می‌شود
شهر فجیره امارات طی روزهای ۲۹ بهمن تا ۱ اسفندماه میزبان نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی «کاراته وان» (برتر) است. فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد مراسم اهدای جوایز برندگان بزرگ جدید جهان ( Grand Winners) در حاشیه این رقابتها برگزار خواهد شد.
مراسم «بهترین‌ها» روز یکشنبه اول اسفندماه برگزار خواهد شد و از ۱۲ کاراته کای برتر دنیا از جمله ذبیح الله پورشیب تجلیل خواهد شد.
این کاراته کاها جایزه و دیپلمی را دریافت خواهند کرد که وضعیت آنها را به عنوان بهترینِ بهترین‌ها در هر یک از ۱۲ دسته معتبر می‌کند.
علاوه بر این جوایز، این کاراته کاها به عنوان «بهترین بهترین‌ها» حق پوشیدن لباس کاراته یا همان «کاراته گی» ویژه با گلدوزی طلایی روی شانه را در تمام رویدادهای لیگ برتر «کاراته وان» در فصل جاری به دست می‌آورند.
«ساندرا سانچز» و «دامین کوانترو» هر دو از اسپانیا به عنوان بهترین‌های دنیا در کاتای زنان و مردان، «سراپ اوزچلیک» از ترکیه در وزن ۵۰- کیلوگرم، «آنژلیکا ترلیوگا» از اوکراین در وزن ۵۵- کیلوگرم، «مروه کوبان» از ترکیه در وزن ۶۱- کیلوگرم، «فریال عبدالعزیز» از مصر در وزن ۶۸- کیلوگرم و «ملتم هوکااوغلو» از ترکیه در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان، «آنجلو کرسنزو» از ایتالیا در وزن ۶۰- کیلوگرم، «علی الساوی» از مصر در وزن ۶۷- کیلوگرم، «لوئیجی بوسا» از ایتالیا در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و «ارانیکا گوگیتا» از گرجستان در وزن ۸۴+ کیلوگرم مردان به عنوان بهترین‌های دنیا در این مراسم حاضر می‌شوند.
برچسب ها: کاراته
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها