به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۲۳۰۰۱

واکنش جالب امباپه به کلاس آموزشی مسی

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، واکنش جالبی به تمرین ضربه آزاد مسی پیش از بازی برابر رن نشان داد.
واکنش جالب امباپه به کلاس آموزشی مسی
 مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد تا در کنار ستاره‌هایی چون امباپه و نیمار به میدان برود. 
این بازیکن پس از حضور در پایتخت فرانسه نتوانسته آمار درخشانش با پیراهن بارسا را تکرار کند و تنها هفت گل و 9 پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثبت رسانده است. 
با این حال به نظر می‌رسد که هم‌تیمی‌های این ستاره آرژانتینی به خوبی از کارهایی که او می‌تواند در زمین بازی انجام دهد آگاه هستند. 
 


ویدیویی چند هفته قبل در یوتیوب منتشر شده که به لطف به تصویر کشیدن عملکرد درخشان مسی توانسته چهار میلیون بازدید داشته باشد. 
پیش از پیروزی 0-1 برابر رن در لیگ فرانسه که با تک گل دیرهنگام امباپه در دقیقه 93 بازی به دست آمد، اتفاقی رخ داد که حالا توجه بسیاری را جلب کرده است. 
مسی در هنگام گرم کردن پیش از این بازی شروع به تمرین ضربه آزاد کرد و امباپه محو تماشای کیفیت فوق العاده این بازیکن شد که مانند کلاسی آموزشی برای او بود. 
 


این ملی‌پوش آرژانتینی یکی از بهترین بازیکنان در زمینه زدن ضربات آزاد در دنیای فوتبال است و توانست دو شوت جذاب و دقیق را به تور دروازه بدوزد که تحسین امباپه را به دنبال داشت. 
همین اتفاق باعث شد که این بازیکن فرانسوی و مارکو وراتی حیرت و تحسین توامان را با چهره‎ای که به خود گرفته بودند نشان دهند. 
دقت باورنکردنی مسی روی ضربات آزاد باعث تعجب بسیاری در طول این سال‌ها شده است. او در طول دوران فوتبالش 58 گل از روی ضربات آزاد به ثمر رسانده که 50 گل سهم بارسلونا و هشت گل سهم تیم ملی آرژانتین بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها