به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۳۲۶۵۲

قضاوت داوران زن در لیگ قهرمانان آسیا!

گروه ورزشی: بر اساس اعلام ای‌اف‌سی، یوشیمی یاماشیتا، داور زن ژاپنی بازی امروزِ تیم‌های ملبورن سیتی و جئونام را قضاوت خواهد کرد.
قضاوت داوران زن در لیگ قهرمانان آسیا!
لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با حرارت بالا دنبال می‌شود و حالا ای‌اف‌سی در تصمیمی تاریخی، توجه‌ها را بیش از پیش به رقابت‌های منطقه شرق معطوف کرده؛ جایی که یک داور زن را برای قضاوت دیدار تیم‌هایی از استرالیا و کره جنوبی برگزیده است.
با این تصمیم دیدار عصر امروز ملبورن سیتی مقابل جئونام دراگونز به اولین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل می‌شود که داوران زن آن را قضاوت می‌کنند.
آنطور که ای‌اف‌سی اعلام کرده، یوشیمی یاماشیتا به‌همراه ماکوتو بوزونو و نائومی تشیروگی این بازی را قضاوت می‌کنند تا به نخستین داوران زن در این مسابقات تبدیل شوند.
یوشیمی از ژاپن فصل گذشته به‌همراه بوزونو یک بازی در چارچوب ای‌اف‌سی کاپ را هم سوت زده بود اما این بی شک تجربه ویژه برای او خواهد بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته که این داوران تمامی تست‌های لازم برای قضاوت دیدار مردان را پشت سر گذاشته‌اند و همچنین در جام ملت‌های زنان آسیا که از مرحله یک‌چهارم نهایی با کمک داور ویدیویی هم همراه بود، حضور داشتند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها