به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۳۴۰۱۳۲

آمار فاجعه بار مهاجم فرانسوی؛ ۲۰ بازی بدون گل زده!

گروه ورزشی: آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید‌ در 20 بازی اخیر رسمی خود موفق به گلزنی نشده است.
آمار فاجعه بار مهاجم فرانسوی؛ ۲۰ بازی بدون گل زده!
در تابستان سال 2019 آنتوان گریزمان به‌عنوان جانشین نیمار توسط بارسلونا خریداری شد. ستاره فرانسوی در آن زمان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال به حساب می‌آمد و هواداران بارسا خیلی به این خرید امیدوار بودند و انتظار داشتند که گریزمان در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز درخشش خیره کننده‌ای در ترکیب بلوگرانا داشته باشد.
با این حال اوضاع ستاره فرانسوی در بارسلونا هرگز خوب پیش نرفت و او اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند. در حقیقت بعد از دو فصل کاملا ناامیدکننده که آنتوان گریزمان در بارسلونا سپری کرد، نهایتاً این ستاره فرانسوی در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به اتلتیکومادرید بازگشت. در ابتدا هواداران اتلتیکو استقبال خوبی از گریزمان انجام ندادند اما برخی نمایش‌های خوب این بازیکن اوضاع را تا حدودی برای او آرام کرد.

با این وجود عملکرد خوب گریزمان تداوم پیدا نکرد و او اخیرا در بیشتر بازی‌های اتلتیکو مادرید یک نیمکت‌نشین بود. ستاره فرانسوی در این فصل 29 بازی برای اتلتیکو مادرید انجام داد که حاصل آن تنها سه گل بود. این عملکرد ضعیف ستاره فرانسوی باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال بازگشت او به بارسلونا در این تابستان مطرح شود اما انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید اخیراً تاکید کرد که او در واندا متروپولیتانو می‌ماند.
تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف دانمارک رفت و نهایتاً با نتیجه 2-1 از حریف خود شکست خورد. آنتوان گریزمان 78 دقیقه در میدان حاضر بود اما نتوانست گلی به ثمر برساند. آمار فاجعه‌بار درباره ستاره فرانسوی اینکه از آخرین گل او در یک بازی رسمی 20 دیدار می‌گذرد. در واقع گریزمان آخرین بار در تقابل اتلتیکو مادرید با رایوماخاداهوندا در کوپا دل‌ری موفق به گلزنی ‌شده بود که آمار بسیار بدی برای این بازیکن تلقی می‌شود و باید دید که این طلسم برای او بالاخره چه زمانی شکسته خواهد شد.
برچسب ها: گریزمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها