به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۵۳۲۰۹

به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند چنگ بیاندازید

به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند چنگ بیاندازید
گروه سیاسی: نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش و جایگاه مسجد در جامعه اسلامی گفت: انتظار می‌رود در شرایط کنونی مساجدپایگاه انسان سازی و بصیرت افزایی در جامعه برای ایجاد تمدن اسلامی باشند.
به گزارش ایرنا؛ سید محمدمهدی حسینی همدانی  افزود: ائمه مساجد برای تمام عرصه‌های هفت گانه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن تعریف کرده اند، گفته اند که باید ایده و برنامه به خصوص در سبک زندگی اسلامی، اخلاق و معنویت برنامه داشته باشد.وی با بیان اینکه برای تمام ساعات در مسجد باید برنامه‌هایی باشد که تمام اقشار از آن استفاده کنند، اظهار داشت: هزینه‌هایی که در شهر‌ها برای فرهنگ می‌شود باید مسجد محور باشد تا نتیجه دهد وگرنه هزاران میلیارد تومان خرج می‌شود، ولی نتیجه‌ای ندارد؛ برنامه‌های موازی به شدت مخل است لذا باید تمام دستگاه‌های تاثیرگذار در امر فرهنگ با امور مساجد همکاری کنند.
امام جمعه کرج گفت: غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها و قبل از آن انگلیسی‌ها نمی‌توانند ایران قدرتمند و قوی را تحمل کنند، زیرا وضعیت ایران در منطقه با کشور‌های دیگر فرق دارد.
وی افزود: سعی آنان در خصوص ایران نابودی ایران است و گفته اند پنج ایران کوچک بهتر از یک ایران بزرگ است و انگلیسی‌ها می‌گفتند نباید در ایران سرمایه گذاری صورت گیرد و اگر روابط ایران و انگلیس در ۵۰ سال اخیر مطالعه را کنید می‌بینیدکه چه به سر ایران آورده اند. متاسفانه در دولت قبل بعضی از مسوولان که اهل مذاکره بودند از آن‌ها سوال شد که این روابط را مطالعه کرده اید؟ گفتند که مطالعه نکرده ام و علاقه‌ای به تاریخ هم ندارم در حالیکه باید گفت این مطالعات برای این افراد لازم‌تر از بقیه است. هر مذاکره‌ای اگر با مطالعه باشد سازنده خواهد بود.
حسینی همدانی در ادامه به روز ۲۹ مرداد ماه که به عنوان روز جهانی فضای مجازی نامگذاری شده اشاره کرد و افزود: امروز یکی از ابزار‌های دشمن در جنگ شناختی و تاثیر گذار بر افکار مردم فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رها شده و بی حساب و کتاب است.وی اظهار داشت: فضای مجازی فکر‌ها و رفتار‌ها را مدیریت می‌کند و چاره آن این است که دولت در برداشتن موانع و تولید شبکه‌های اجتماعی داخلی با قوا وارد میدان شود.تمام آحاد جامعه با استفاده، از آن تولید حمایت بکنند و مثل مساله اصل تولید نهضت استفاده از شبکه‌های داخلی راه اندازی شود و باید برای بالابردن سواد رسانه‌ای مردم برنامه داشت.وی به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: مرز‌های دوستی و دشمنی با انقلاب و اسلام باید مشخص باشد که بدون مرز بندی همه افراد خوب هستند و در جریانات اتفاق افتاده که نیاز به اعلام موضع هست حقیقت افراد روشن می‌شود.حسینی همدانی نمونه این جریانات را فتنه‌های به وقوع پیوسته اعلام کرد و اظهار داشت: در چریان این فتنه‌ها حقیقت و شخصیت بعضی از افراد مشخص می‌شود.
وی گفت: عده‌ای که خود را عضو خانواده انقلاب می‌دانند چرا چنگ به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند و خزعبلات می‌گویند نمی‌اندازند، نشان دهید زنده‌اید وگرنه مرده و به کنار گذاشته شده اید.
برچسب ها: انقلاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها