به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۶۱۸۵۴

ونگر: نونیز و مانه از دلایل افت لیورپول هستند

گروه ورزشی: آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که جدایی سادیو مانه از لیورپول و عدم درخشش داروین نونیز تاثیر زیادی در افت این تیم داشته است.
ونگر: نونیز و مانه از دلایل افت لیورپول هستند
لیورپول این هفته هم موفق نشد بردی را به نام خودش در لیگ برتر ثبت کند و به تساوی پر گل 3-3 برابر برایتون رضایت داد تا شرایط بحرانی در این تیم همچنان ادامه داشته باشد. 
آنها تا به حال و از آغاز فصل جدید تنها در دو بازی از هفت دیداری که در لیگ برتر برگزار کرده‌اند به پیروزی رسیده‌اند و همین حالا یازده امتیاز با آرسنال که در صدر جدول قرار گرفته است فاصله دارند. 
این در حالی است که آنها فصل گذشته مدعی قهرمانی در لیگ برتر بودند و با یک امتیاز کمتر از سیتی موفق به کسب این عنوان نشدند. این تیم همچنین به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد که برابر رئال مادرید شکست خورد اما در جام حذفی و جام اتحادیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 
ونگر درباره دلایل افت لیورپول در فصل جاری به  بین اسپورت گفت:«درک این شرایط کمی دشوار است. آنها همان هسته و همان سبک بازی را دارند اما در حال حاضر تاثیرگذاری سابق‌شان در زمین در هنگام تصاحب توپ را ندارند و این موضوع کاملا مشخص است.»

سرمربی سابق آرسنال با اشاره به عدم درخشش خرید بزرگ این تیم در تابستان اظهار داشت:« نونیز در حال حاضر نتوانسته آن بازی که همه انتظارش را داشتند برای این تیم ارائه کند و این در حالی است که آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی او کرده بودند. او حالا نیمکت‌نشین شده است.»
او همچنان با اشاره به یکی دیگر از دلایل این اتفاق اضافه کرد:« آنها مانه را از دست دادند، بازیکنی که در دیدارهای بزرگ تاثیرگذار بود. او عزم راسخ و تلاش بسیاری برای گلزنی داشت و در هط شرایطی گل می‌زد. از دست دادن او اهمیت بسیاری برای این تیم داشت و نمی‌توان میزان اهمیت او را تخمین زد. آنها حالا جای خالی بازیکنی را احساس می‌کنند که قبلا داشتند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها